ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، جمهوری خواهان را تحت فشار قرار داد تا اگر کنترل کنگره را به دست گرفتند، بایدن و یارانش را پاسخگو نگه دارند.

روز شنبه، دیسانتیس در یک سخنرانی که نزدیک به 30 دقیقه به طول انجامید، بسیاری از نکات مورد علاقه خود را مورد بررسی قرار داد. اما عمدتاً هدف او این بود که خود را به عنوان فالو برای بایدن که مبتلا به کووید-19 است قرار دهد.

او در مراسم “شام پیروزی” در حالی که دسر سرو می شد، گفت: “اگر آنها در کنگره اکثریت را کسب کنند، من از حرف زدن آنها خسته شده ام.” حالم به هم می خورد که به ما می گویند قرار است چه کار کنند.

او جمهوریخواهان کنگره را تحت فشار قرار داد تا در صورت پیروزی در ماه نوامبر، دولت بایدن را دنبال کنند.

  • دیسانتیس، که قبلاً در مجلس نمایندگان ایالات متحده خدمت می کرد، از حزب خود نیز انتقاد کرد و گفت که آنها بیش از حد صحبت می کردند و اقدام کافی نداشتند.

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، عنوان جمع آوری کمک های مالی ایالتی GOP Summit Sunshine در هالیوود، فلوریدا را به عهده داشت.

  • دیسانتیس قبل از انبوه 1500 نفر در اتاق ضیافت در Sunshine Summit، یک گردهمایی کمک مالی که توسط حزب جمهوری خواه فلوریدا برگزار می شد، گفت: «ما باید اقداماتی را ببینیم تا بایدن و یارانش را پاسخگو کنیم.

    کاخ سفید بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر درباره سخنرانی دیسانتیس پاسخ نداد. کمیته ملی دموکرات به بیانیه خود که قبل از سخنرانی صادر شد، اشاره کرد که دسانتیس را به دلیل امتناع دولتش از سفارش واکسن کووید-19 برای نوزادان و کودکان نوپا مورد انتقاد قرار داد.

    فرماندار به شدت علیه سیاست مهاجرتی بایدن اقدام کرد. وی با اشاره به رکورد تعداد مهاجرانی که طی سال گذشته وارد آمریکا شده اند، رویکرد دولت را “مرز باز” توصیف کرد.

    ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در جریان اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا که در مرکز کنوانسیون تامپا در 22 ژوئیه 2022 در تامپا، فلوریدا برگزار شد، صحبت می کند.عکس جو رادل/گتی ایماژ

    • اگرچه این ضیافت یک رویداد مبارزاتی بود و فرماندار برای انتخاب مجدد در فلوریدا، یک بار هم به رقبای دموکرات خود اشاره نکرد. آنها عبارتند از نیکی فرید، کمیسر کشاورزی فلوریدا و نماینده چارلی کریست از فلوریدا، که پیش از این به عنوان یک جمهوری خواه فرماندار ایالت بود. آنها در مسابقات مقدماتی 23 آگوست برای رقابت با DeSantis مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

      بیش از 77000 نفر بر اثر کووید-19 در فلوریدا جان خود را از دست داده اند و اقدامات فرماندار خشم دموکرات ها را برانگیخته است.

      ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا در جریان اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده آمریکا که در مرکز کنوانسیون تامپا در 22 ژوئیه 2022 در تامپا، فلوریدا برگزار شد، صحبت می کند.  این رویداد شامل فعالیت های دانشجویی و آموزش رهبری است و فرصتی برای شرکت در یک سری رویدادهای شبکه ای با رهبران سیاسی است.

      انتظار می‌رود جمهوری‌خواهان در ماه نوامبر اکثریت مجلس نمایندگان را به دست آورند، که به آنها اجازه می‌دهد جلسات عمومی برگزار کنند. سرنوشت سنا نامشخص تر است.

      اما آن‌ها دسانتیس را به جناح راست نیز محبوب کرده‌اند، حتی برخی نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که در صورت نامزدی ریاست‌جمهوری در سال 2024، او ممکن است از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق پیشی بگیرد. دیو روبین، مفسر محافظه‌کار، دسانتیس را قبل از اینکه روی صحنه بیاید معرفی کرد و گفت که او «به عنوان رئیس‌جمهور عمل کرده است. برای یک سال و نیم گذشته.”

      دیسانتیس با استفاده از نام مستعار ضد بایدن که اغلب توسط شخصیت‌های تلویزیونی و رای‌دهندگان سمت راست مورد استناد قرار می‌گیرد، گفت: «شما باید شجاعت داشته باشید که در مسیر دولت براندون قرار بگیرید.

      در طول سخنرانی، فرماندار به دوران ریاست‌جمهوری خود نگاه می‌کرد و خود را به‌عنوان مبارزی در برابر رسانه‌ها، «لغو فرهنگ» و «اوباش بیدار» – اما بیشتر به‌عنوان یک مبارز علیه بایدن، قرار داد.

      انتظار می رود فرماندار تا حد زیادی به دلیل به رسمیت شناختن نام ملی خود و به دلیل اینکه جمهوری خواهان فلوریدا بیش از 220,000 نفر از دموکرات ها در این ایالت ثبت نام کرده اند، در انتخابات مجدد پیروز شود.

      دسانتیس در غیر این صورت از نبرد خود علیه دستورات واکسن کووید-19، مبارزه پرمخاطب خود با دیزنی بر سر برنامه درسی مدرسه ای که منتقدانش به آن «نگو همجنسگرا» نامیدند و اینکه چگونه مدارس را زودتر از بسیاری از ایالت ها بازگشایی کرد، تبلیغ کرد.

      دیسانتیس گفت: «از اینکه به ما می گویند چه کار می کنند خسته شده ام.

    هالیوود، فلوریدا – ران دیسانتیس، فرماندار فلوریدا، بازیگر اصلی یک گردهمایی بزرگ در سراسر ایالت در روز شنبه بود که در آن پیامی برای جمهوریخواهان در پایتخت آمریکا ارسال کرد: جو بایدن، رئیس جمهور را دریافت کنید.

    او گفت: «همه ما باید بهترین آرزوها را برای جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن برای بهبودی سریع از بیماری کووید، ابراز کنیم.» و امیدواریم که ایالات متحده پس از جدال خود با جو بایدن به سرعت بهبود یابد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    دیسانتیس در سخنرانی خود از ترامپ نامی نبرد، اگرچه رئیس جمهور سابق اغلب به دلیل حمایت از دسانتیس در طول رقابت های انتخاباتی خود در سال 2018 و کمک به او برای کسب نامزدی حزب جمهوری خواه اعتبار می پذیرد. روز شنبه، ترامپ در سراسر فلوریدا، در تامپا، سخنرانی خود را در اجلاس اقدام دانشجویی نقطه عطف ایالات متحده ایراد کرد. DeSantis نیز در آن رویداد در روز جمعه ظاهر شد.

    دسانتیس در سالن رقص در هتل و کازینو Seminole Hard Rock روی صحنه رفت و مورد تشویق ایستاده قرار گرفت. تنها از چند رسانه از جمله اینسایدر دعوت شده بود که این شام را به صورت حضوری پوشش دهند.

    او افزود: در فلوریدا ما فقط صحبت نمی کنیم، بلکه صحبت می کنیم.