ترامپ و پنس در صحرا به مصاف یکدیگر رفتند. یک طرفه بود.

در آستانه راهپیمایی ترامپ با لیک، استن بارنز، قانونگذار سابق ایالتی و مشاور باسابقه جمهوری خواه، حضور ترامپ و پنس در آریزونا را اینگونه توصیف کرد: «مثل نوعی ترکیب سیاره های آسمانی که هر هزاره شاهد آن هستید… این چیزی است که احساس می کنید. مثل روی زمین در آریزونا.»

او گفت، حتی این مهم است، زیرا فکر می‌کنم اکثر نامزدهای حزب ما دارای اهمیت هستند.



منبع

معاون سابق رئیس جمهور با رابسون در کانتی ماریکوپا ظاهر شد، جایی که حامیان ترامپ «ممیزی» انتخابات گذشته را انجام دادند که توسط ناظران صادق به عنوان یک شوخی مورد تمسخر قرار گرفت.

برای پیامدترین انشقاق در جمهوری‌خواه – بین جناح‌های طرفدار ترامپ و طرفدار دموکراسی – این یک آزمون تورنسل نیست.

اما حتی تنظیم توقف نشان می‌دهد که این «نبرد پروکسی» تا چه حد متمایل خواهد بود.

برای آنها، پنس – و هر اثری از جناح قدیمی حزب جمهوریخواه – در گذشته است.

برخی گفتند که اگر او باور کند، باور نمی کنند. لیک خودش گفته است که ممکن است نتایج انتخابات خود را نپذیرد – خطی که از کتاب بازی ترامپ گرفته شده است.

در نهایت بیشتر شبیه یک مسابقه JV دانشگاه بود.

برای حامیان ترامپ، مهم نیست که در دوران تصدی او چقدر به دولت حزب وارد شده است. جمهوری خواهان برای اولین بار از سال 1996 دو کرسی سنا و یک رقابت ریاست جمهوری را از دست دادند.

اوایل این هفته، حزب جمهوری خواه ایالتی، رئیس جمهوری خواه مجلس ایالت آریزونا، راستی باورز، را به دلیل شهادت در کمیته 6 ژانویه درباره تلاش های ترامپ برای براندازی انتخابات محکوم کرد. والت بلکمن، قانونگذار ایالتی جمهوری خواه که برای کنگره نامزد شده است، اخیراً به دلیل پیشنهاد خود مبنی بر اینکه سقط جنین با تلاش برای نابودی سیاه پوستان مرتبط است، خبرساز شد.

روز جمعه، او از لیک به خاطر کمک مالی به باراک اوباما انتقاد کرد، در حالی که پنس که در کنار او ظاهر شد، گفت: “جمهوری خواهان آریزونا به فرمانداری نیاز ندارند که از باراک اوباما و هیلاری کلینتون حمایت کند.”

پنس در واقع آنجا بود – پس از آمدن به ایالت برای حمایت از کارین تیلور رابسون، که برای نامزدی جمهوری خواهان برای فرمانداری در برابر دریاچه کاری مورد تایید ترامپ، که هنوز هم به دروغ اصرار دارد که ترامپ در انتخابات 2020 پیروز شد، نامزد می شود.

یا در انتخابات مقدماتی حزب در سراسر ایالت پیروز شوید.

این بزرگترین شهرستان در آریزونا است، ایالتی که ران واتکینز، یک چهره مشهور در دنیای توطئه QAnon که مظنون به Q است، برای شرکت در کنگره شرکت می کند.

رابسون، توسعه دهنده املاک و مستغلات ثروتمند و عضو سابق هیئت نایب السلطنه ایالت، از دزدیده شدن انتخابات 2020 خودداری کرده است. اما در اشاره به ترامپ، او گفته است که فکر نمی‌کند انتخابات منصفانه بوده است. او نه با انتقاد از او به خاطر دروغگویی در مورد انتخابات 2020 – یکی از محورهای کمپین لیک – بلکه با به تصویر کشیدن او به عنوان یک محافظه کار غیراصیل، به لیک، نامزد اولیه انتخابات مقدماتی نزدیکتر شده است.

من نظری در مورد آن ندارم [Pence]یکی دیگر، که مشتاق بود ترامپ را متقاعد کند که در صورت انتخاب شدن، «تحلیل دولت فدرال را رهبری کند» گفت.

اما وقتی از بارنز پرسیده شد که آیا ترامپ می‌تواند در هر صورت بازنده باشد، گفت: «نه، فکر نمی‌کنم».

او افزود، آنچه در حال رخ دادن بود، یک «پاره شدن پارچه در حزب جمهوری خواه در زمان واقعی و آهسته بود که برای دیدن ما وجود دارد. ما از دونالد ترامپ داریم که کار خود را با نامزد خود انجام می دهد… رای دهندگان حزب جمهوری خواه در آریزونا ممکن است هنوز از این موضوع آگاه نباشند، اما آنها فقط نامزدی را برای نمایندگی حزب در انتخابات عمومی انتخاب نمی کنند. آنها در حال انتخاب جهت واقعی حزب هستند.»

چشم انداز حزب جمهوری خواه، حداقل در آریزونا، به شدت به سمت ترامپ متمایل است. و کسانی که برای تماشای صحبت های رئیس جمهور سابق آمده بودند، به نظر می رسید که آن را می دانستند.

جورجیانا بروسو که با نوه 11 ساله خود از راهپیمایی خارج شد – و برای یک تی شرت که برای او خیلی بزرگ بود ایستاد، اما گفت که می تواند آن را بپوشد – جورجیانا بروسو گفت که “حتی نمی دانست” پنس در آن حضور دارد. حالت.

آن‌ها روز جمعه با پیراهن‌های «هنوز رئیس‌جمهور من» در میدانی با لباس‌های پوشیده تجمع کردند و توطئه‌های وحشیانه‌ای درباره انتخابات گذشته ارائه کردند و اطمینان داشتند که ترامپ در انتخابات بعدی پیروز خواهد شد.

چاک کوفلین، یک استراتژیست کهنه کار جمهوری خواه مستقر در فینیکس، گفت: در بخش هایی از آریزونا، “شما می توانید چیزهای دیوانه کننده ای بگویید” و همچنان قابل دوام باشید.

“آیا این یک دفاع تمام عیار از انتخاباتی بوده است که در سال 2020 در ایالت آریزونا برگزار شد؟” بیل گیتس، ناظر جمهوری خواه شهرستان ماریکوپا پرسید. «نه، این کاری نیست که او انجام داده است. من فکر می‌کنم او مقداری گوشت قرمز به دست مردم انداخته است، اما او عمداً همه چیز را وارد و پایین‌تر از آن نکرده است.»

یکی از حاضران گفت: «او پسر خوبی بود.

این احتمال وجود داشت که او دوباره بدود که وقتی آمدند تشویق می کردند. و اگر نامزد مورد نظر وی برای فرمانداری، لیک، در انتخابات مقدماتی در 2 آگوست به گزینه پنس ببازد، نظر حامیان ترامپ درباره او تغییر نخواهد کرد.

پرسکات والی، آریز – به عنوان یک جنگ نیابتی صفحه تقسیم شده در صحرا نامگذاری شد: دونالد ترامپ در مقابل مایک پنس در یک زد و خورد انتخاباتی میان دوره ای که نشانه ای اولیه در مورد آینده حزب جمهوری خواه ارائه می کند.