ترامپ در پاسیو در بدمینستر دی جی می‌کرد و آهنگ‌های الویس، پاواروتی و جیمز براون را از آی‌پد پخش می‌کرد پس از اینکه متوجه اتهام دوم خود شد.

سخنگوی ترامپ بلافاصله به درخواست اینسایدر برای اظهار نظر که خارج از ساعات کاری عادی ارسال شده بود، پاسخ نداد.

او به داشتن طیف وسیعی از فعالیت‌های اوقات فراغت، از گلف گرفته تا موسیقی، مشهور است.

نیویورک تایمز گفت که او قبل از روی صحنه رفتن به عنوان دیسک جوکی شب، کلاه نمادین قرمز MAGA خود را انداخت. به گزارش تایمز، ترامپ در یک مهمانی شام در باشگاه گلف خود در بدمینستر، نیوجرسی برگزار شد.

با این حال، دی جی ترامپ پس از کیفرخواست خود با این موضوع که او از نظر تاریخی به طرز عجیبی در مورد پرونده های قضایی و تحقیقات زیادی که با آن روبرو است، ذن زده است، مطابقت دارد.

منابع به نیویورک تایمز گفتند که رئیس جمهور سابق پس از متهم شدن به عنوان دی جی در بدمینستر دیده شد.

  • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    در ماه مارس، در روزهای قبل از اینکه از اولین کیفرخواست خود مطلع شود، ترامپ با گاری گلف خود در حال گردش در اطراف مار-آ-لاگو دیده شد.

    دونالد ترامپ.اندی بوکانان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ

    به نوشته نیویورک تایمز، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز پنجشنبه این خبر را منتشر کرد که برای بار دوم متهم شده است، اما زمانی را هم پیدا کرد تا سقف کنسول DJ Bedminster را بالا ببرد.

    با این حال، فید رسانه‌های اجتماعی ترامپ داستان کمی متفاوت را در مورد واکنش او به اتهامات فدرال نشان می‌دهد – به نظر می‌رسد که او تقریباً به طور همزمان در سایت Truth Social پست می‌کرد.

    ترامپ ابتدا با انتشار پستی اعلام کرد که برای او کیفرخواست صادر شده است و گفته است که “هیچ وقت فکر نمی کردم چنین اتفاقی برای رئیس جمهور سابق ایالات متحده بیفتد” و او “یک مرد بی گناه” است!

    منابع نزدیک به ترامپ عصر پنجشنبه به نیویورک تایمز گفتند که تنها 90 دقیقه پس از دریافت تماس، او آهنگ‌های الویس، پاواروتی خواننده اپرا و جیمز براون را روی آی‌پد خود پخش می‌کرد.

    چند ساعت پس از اعلام جرم، دونالد ترامپ در حال پارازیت با الویس، پاواروتی و جیمز براون دیده شد.

  • او همچنین به نواختن آهنگ‌ها بر روی آی‌پد خود در مهمانی‌ها مشهور است: او پس از محاکمه‌اش این کار را انجام داد و عملاً به‌عنوان دی‌جی ساکن مار-آ-لاگو برای شب خدمت می‌کرد.

    او سپس اندکی پس از آن ویدئویی را در Truth Social منتشر کرد و موضع خود را تکرار کرد که او مردی بی گناه است و “اداره بایدن کاملاً فاسد است.”

    و در 4 آوریل – ساعاتی پس از متهم شدن به اتهام جعل سوابق تجاری‌اش – ترامپ به فیلم‌های مورد علاقه شخصی خود مانند «دنیای مرد مردانه است» جیمز براون و «مرد ماچو» از مردم دهکده، در نیویورک تایمز ارائه کرد.

    در حالی که اتهامات علیه ترامپ توسط وزارت دادگستری منتشر نشده است، جیم تراستی، وکیل وی به کیتلین کالینز از CNN گفت که رئیس جمهور سابق با هفت اتهام مرتبط با جاسوسی، ممانعت، اظهارات نادرست و توطئه روبرو است.

    و نه تنها در دوران بدی که ترامپ به عشق خود به موسیقی افراط کرده است. Page Six در فوریه گزارش داد که او اغلب در کنسرت‌های هفتگی پشت کنسول دی‌جی Mar-a-Lago، آهنگ‌های نمایش برادوی و آهنگ‌های سلین دیون را پخش می‌کند.