ترامپ خواستار «فسخ» قوانین انتخابات در قانون اساسی برای لغو انتخابات 2020 شد

سازمان‌های خبری بزرگ بعداً توانستند برخی از ایمیل‌های موجود در لپ‌تاپ را تأیید کنند.

ترامپ در یک پست اجتماعی حقیقت گفت: «یک کلاهبرداری عظیم از این نوع و بزرگی امکان خاتمه همه قوانین، مقررات، و مواد، حتی آن‌هایی که در قانون اساسی وجود دارد را فراهم می‌کند».

این پست ترامپ پس از آن منتشر شد که اولین مورد از “فایل های توییتر” در مورد “سرکوب آزادی بیان” در روز جمعه در توییتر منتشر شد. این پست‌ها بر جنجال پیرامون هانتر بایدن، پسر بایدن و واکنش توئیتر در محدود کردن انتشار پست‌ها در مورد آن متمرکز بود.

ترامپ گفت که این افشاگری‌ها «تقلب و فریب گسترده و گسترده» را از سوی فناوری بزرگ، کمیته ملی دموکرات و حزب دموکرات نشان می‌دهد و از وی پرسیده است که آیا نتایج انتخابات 2020 باید کنار گذاشته شود و او باید برنده اعلام شود یا انتخابات جدیدی باید برگزار شود. برگزار شد.

«بنیان‌گذاران» بزرگ ما نمی‌خواستند و نمی‌خواستند از انتخابات دروغین و تقلبی چشم پوشی کنند!» او ادامه داد.

رودی جولیانی، وکیل سابق ترامپ و شهردار سابق نیویورک، به پست گفت: لپ‌تاپ‌ای که گفته می‌شود در یک تعمیرگاه کامپیوتر دلاور رها شده، حاوی شواهدی بود که اقدامات هانتر بایدن را نشان می‌داد.

در آن زمان نگرانی‌های گسترده‌ای در مورد صحت محتویات لپ‌تاپ وجود داشت و توییتر اقداماتی را انجام داد تا کاربران را از اشتراک‌گذاری لینک داستان در پلتفرم خود مسدود کند.

کمیسیون انتخابات فدرال سال گذشته حکم داد که توییتر وقتی کاربران را از اشتراک‌گذاری لینک‌های داستان مسدود می‌کند، هیچ قانون انتخاباتی را زیر پا نمی‌گذارد و می‌گوید که دلیل تجاری معتبری است و نه سیاسی.

نیویورک پست در اکتبر 2020، کمتر از یک ماه قبل از روز انتخابات، داستانی را منتشر کرد که در آن مدعی شد هانتر بایدن از نفوذ خود برای برقراری ارتباط یک تاجر اوکراینی با پدرش در زمانی که او به عنوان معاون رئیس جمهور خدمت می کرد، استفاده کرد.

به دنبال انتشار اطلاعات دقیق تر درباره نقش توییتر در سرکوب یک داستان درباره هانتر بایدن، رئیس جمهور سابق ترامپ خواستار خاتمه قوانین قانون اساسی در مورد انتخابات برای لغو نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 شد.

پست‌های پاسخ توییتر به داستان هانتر بایدن شواهدی دال بر توطئه گسترده برای محدود کردن محتوا نشان نمی‌دهد، اما برخی از هرج و مرج، سردرگمی و اختلاف نظر میان کارمندان توییتر در مورد دلیل پلتفرم برای سانسور آن وجود دارد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع