همسایگان فورت ورث پس از انفجار قطعات را برمی دارند

اسمیت گفت که به بیرون دوید و دید که خانه آن طرف خیابان منفجر شده است. او و چند همسایه به طرف دیگر خیابان دویدند و همسایه‌های خود را که می‌رفتند بررسی می‌کردند. هنگامی که اسمیت به یک فاصله امن رسید، با پدرش، رندی اسمیت، در دریاچه چارلز، لوئیزیانا تماس گرفت.

اداره آتش نشانی فورت ورث روز جمعه گفت که هنوز در حال بررسی علت انفجار است که در آن مردی در خانه به شدت مجروح شد و چهار خانه دیگر غیرقابل سکونت باقی ماند. نام این مرد علنی نشده است و همسایگانی که با استار-تلگرام صحبت کردند، نشان دادند که او یک تازه وارد در بلوک است.

او به استار-تلگرام گفت: «ما بسیار سپاسگزاریم که زنده ایم.

صحنه انفجار خانه ای در واترز پلیس در دهکده وست ورث در روز پنجشنبه، 1 دسامبر 2022 بررسی می شود.

کودی تانکسلی، همسایه همسایه اسمیت، به تازگی از مسیر خود خارج شده بود و در انتهای خیابان بود که انفجار رخ داد. گفت همه چیز لرزید.

استرین اولین کسی بود که به محل انفجار رسید. او با عجله وارد لاشه هواپیما شد و سرنشین را که به شدت سوخته بود بیرون کشید. یک هلیکوپتر CareFlight قربانی را به بیمارستان پارکلند در دالاس برد و تا عصر پنجشنبه او همچنان در وضعیت بدی قرار داشت.

استرین و کندال داگر، که تعمیر و بازسازی محله را انجام می دهد، برای تعمیر آسیب به خانه های غیرقابل سکونت کار می کردند. استرین گفت که فکر می‌کند دو تا از خانه‌ها ممکن است در یک هفته بتوانند بازرسی را پشت سر بگذارند. آسیب به اندازه کافی جزئی است که می توانند خودشان تعمیرات را انجام دهند.

صحنه انفجار خانه ای در واترز پلیس در دهکده وست ورث در روز پنجشنبه، 1 دسامبر 2022 بررسی می شود.

کریگ استرین، صاحب چهار خانه با برچسب قرمز، در خیابان پشت واترز پلیس زندگی می کند. او گفت که صبح پنجشنبه برای سومین فنجان قهوه اش می رفت که صدای انفجار را شنید. او زمان را به وضوح به خاطر می آورد زیرا ساعتش از دیوار افتاد و در ساعت 7:37 صبح متوقف شد.

او گفت: «هیچ (محله) دیگری مانند آن در اطراف وجود ندارد.



منبع

او گفت: “دخترم نمی تواند کریسمس داشته باشد.”

کیت آن را یک وضعیت سخت خواند زیرا او بستگانی در آن منطقه ندارد که بتوانند به او کمک کنند. او و نامزدش، مادرشوهرش و دختر 11 ساله‌اش در یک اتاق در هتلی جمع شده‌اند که صلیب سرخ آنها را برای چند شب نگه داشته است. او به ویژه نگران این است که چگونه این جابجایی بر دخترش تأثیر می گذارد.

بعدازظهر جمعه، تانکسلی خیابان نزدیک بقایای خانه ویران شده را جارو کرد. او به استار-تلگرام گفت که درب آن خانه از آن طرف خیابان روی کاپوت تویوتا 4 رانر او فرود آمد. نیروی انفجار هزاران دلار از تجهیزات دوربین تانکسلی را شکست.

او گفت: «این به معنای واقعی کلمه یک بمب بود که منفجر شد.

کریستینا اسمیت، که در آن سوی خیابان خانه ای که منفجر شد، زندگی می کند، گفت که انفجار تصاویر را از دیوارهای او کوبید و احساس کرد که “موجی شوک وارد شده است.”

داگر گفت که او حدود 12 سال است که در واترز پلیس زندگی می کند و خیابان معمولاً ساکت است. این یک جامعه نزدیک است که در آن همسایگان برای باربیکیو دور هم جمع می شوند.

یک برچسب قرمز که خانه را برای اشغال ناامن اعلام می کرد، در جلوی سازه زده شد.

ساکنان دهکده وست ورث در فورت ورث آخر هفته را در تلاش برای نجات آنچه می توانند از خانه های خود می گذرانند، خانه هایی که روز پنجشنبه توسط یک انفجار قوی که خانه ای در واترز پلیس را از بین برد، آسیب دیده یا ویران شد.

رندی اسمیت گفت که وقتی دخترش زنگ زد، صدای ماشین های اورژانس را در پس زمینه شنید و بلافاصله به سمت روستای وست ورث، نزدیک به شش ساعت دورتر، رفت تا با او باشد.

ATMOS Energy تکنسین‌هایی را برای بررسی علت انفجار فرستاد، اما رئیس گردان آتش‌نشانی فورت ورث، جیمز مک‌آمیس، پنج‌شنبه گفت: «راستش خیلی زود است که بگوییم اصلاً ربطی به گاز داشته است.»

آتش نشانان فورت ورث در صحنه خانه ای که صبح پنجشنبه در بلوک 5600 Watters Place در روستای Westworth منفجر شد.  MedStar یک بیمار را با جراحات وخیم گزارش می دهد.  یک هلیکوپتر CareFlite برای انتقال قربانی سوخته دیده شد.

آتش نشانان فورت ورث در صحنه خانه ای که صبح پنجشنبه در بلوک 5600 Watters Place در روستای Westworth منفجر شد. MedStar یک بیمار را با جراحات وخیم گزارش می دهد. یک هلیکوپتر CareFlite برای انتقال قربانی سوخته دیده شد.

داگر به استار-تلگرام گفت که یکی از خانه ها دارای ورقه های گشاد در سقف بود که تعمیر آن طولی نمی کشد.

کریستینا اسمیت گفت که خانه اش کمترین آسیب را دیده است. انفجار شیشه جلویی را به داخل هل داد، اما او عصر توانست به خانه بازگردد. پدرش به تمیز کردن میخ ها و دیگر زباله های حیاط کمک کرد.

این انفجار همچنین به بنیاد خانه آماندا کیث آسیب رساند و خانواده او را آواره کرد. بعدازظهر جمعه، او وسایل خانه را در وسیله نقلیه خود بار کرد. او گفت که در تلاش است تصمیم بگیرد چه چیزی را تقدیم کند و چه چیزی را در انبار بگذارد.