ترامپ برای ایراد سخنرانی سیاسی به واشنگتن بازگشت

واشنگتن (AP) – دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز سه‌شنبه برای اولین بار پس از ترک ریاست جمهوری به واشنگتن بازخواهد گشت و در مقابل یک اندیشکده متفقین که در حال تدوین برنامه‌ای برای دور دوم احتمالی است، سخنرانی سیاسی ارائه خواهد کرد.

ترامپ در اجلاس دو روزه «اولین دستور کار آمریکا» در مؤسسه سیاست آمریکا سخنرانی خواهد کرد، زیرا برخی از مشاوران از او می خواهند که زمان بیشتری را صرف صحبت در مورد چشم انداز خود برای آینده کند و زمان کمتری را برای بازخوانی انتخابات 2020 اختصاص دهد، زیرا او برای اعلام کمپین مورد انتظار کاخ سفید در سال 2024 آماده می شود.

این گروه یکی از چندین سازمان متحد ترامپ است که در غیاب او سیاست های او را تحت فشار قرار داده است، از جمله آمریکا اول حقوقی، که به مبارزه با دستور کار بایدن از طریق سیستم دادگاه، مرکز نوسازی آمریکا و موسسه مشارکت محافظه کار اختصاص دارد.

این گروه همچنین دارای بیش از 20 مرکز سیاست گذاری است و تلاش کرده است تا با تلاش برای تأثیرگذاری بر قوه مقننه محلی و هیئت مدیره مدارس، دامنه خود را فراتر از واشنگتن گسترش دهد. یک “ابتکار رهبری آمریکا” به رهبری رئیس سابق دفتر مدیریت پرسنل، مایکل ریگاس، چند هفته پیش برای شناسایی کارکنان آینده وفادار به ترامپ و رویکرد “اول آمریکا” او که می‌توانستند به عنوان بخشی از یک تلاش بزرگتر استخدام شوند، آغاز شد. همانطور که اخیرا Axios گزارش داد، جایگزین بخش های بزرگی از خدمات ملکی شود.

ترامپ از زمان خروج از قدرت بیشتر وقت خود را صرف انتخابات 2020 و نشر اکاذیب در مورد شکست خود کرده است تا در مورد پیروزی بایدن تردید ایجاد کند. در واقع، حتی زمانی که کمیته 6 ژانویه تلاش های مذبوحانه و بالقوه غیرقانونی خود را برای باقی ماندن در قدرت و امتناع او از کنار گذاشتن گروه خشن حامیانش در حالی که تلاش می کردند انتقال مسالمت آمیز قدرت را متوقف کنند، آشکار می کرد، ترامپ به تلاش خود ادامه داد. با وجود اینکه هیچ ابزار قانونی برای تایید انتخابات گذشته وجود ندارد، مقامات را تحت فشار قرار دهند تا پیروزی بایدن را لغو کنند.

برخی از مردم ممکن است تصمیم بگیرند که بر گذشته تمرکز کنند، اما من معتقدم محافظه کاران باید روی آینده تمرکز کنند. پنس در یک سخنرانی در بنیاد هریتیج در واشنگتن در آستانه سفر ترامپ برنامه ریزی کرده بود که اگر این کار را انجام دهیم، نه تنها در انتخابات بعدی پیروز خواهیم شد، بلکه مسیر تاریخ آمریکا را برای نسل ها تغییر خواهیم داد. حضور پنس به دلیل آب و هوای بد به تعویق افتاد، اما او صبح روز سه‌شنبه قبل از بنیاد آمریکای جوان، نه چندان دور از نشست AFPI، سخنرانی خود را ایراد خواهد کرد.

او گفت: «مردم آمریکا خواهان راه حل هستند.



منبع

به گفته او، این سازمان غیرانتفاعی از تلاش‌ها برای اجتناب از روزهای پر هرج و مرج دوره اول ریاست‌جمهوری ترامپ، زمانی که ترامپ ناآماده به کاخ سفید آمد، بدون هیچ برنامه روشنی که آماده اجرا بود، شکل گرفت. در حالی که ترامپ در حال نامزدی برای انتخاب مجدد بود، رولینز، رئیس وقت شورای سیاست داخلی ترامپ، شروع به ترسیم دستور کار دور دوم با مقامات دیگر دولت، از جمله مشاور ارشد سیاست اقتصادی لری کودلو و مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین کرد.

در سخنرانی روز دوشنبه، نیوت گینگریچ، رئیس سابق مجلس نمایندگان، که “قرارداد با آمریکا” او به عنوان کمک به جمهوری خواهان در انتخابات میان دوره ای 1994 شناخته شده است، این تلاش را به عنوان کلید پیروزی جمهوری خواهان در آینده ستود.

بروک رولینز، رئیس AFPI گفت: “من معتقدم که این سخنرانی بسیار متمرکز بر سیاست و متمایل به جلو خواهد بود، بسیار شبیه به وضعیت اتحادیه 5.0.” یک «دولت در انتظار» که اگر ترامپ دوباره نامزد شود و پیروز شود، می‌تواند به سرعت به سمت جناح غربی حرکت کند.

رالینز، فراتر از اجلاس، کارکنان مؤسسه سیاست اول آمریکا، پایه‌های خود را برای آینده ایجاد کرده‌اند و «اطمینان حاصل می‌کنند که وقتی کاخ سفید را پس می‌گیریم، سیاست‌ها، پرسنل و فرآیند را برای هر آژانس کلیدی تعیین کرده‌ایم». گفت.

هدف از این اجلاس برجسته کردن “دستور کار اول آمریکا” AFPI است که حول محور 10 حوزه سیاستی کلیدی از جمله اقتصاد، مراقبت های بهداشتی و امنیت انتخابات متمرکز است. این نشست شامل بسیاری از موضوعات امضا شده توسط ترامپ، مانند ادامه ساخت دیوار در امتداد مرز جنوبی و یک طرح است. برای “برچیدن دولت اداری”.

این سازمان که زمانی به عنوان منطقه فرود برای مقامات سابق دولت ترامپ که از مشاغل پرسودتر منع می‌شدند اخراج می‌شد، با بودجه عملیاتی حدود 25 میلیون دلار و 150 کارمند، از جمله 17 مقام ارشد سابق کاخ سفید و 9 مقام سابق کاخ سفید، به یک غول بزرگ تبدیل شده است. اعضای کابینه

او قصد دارد روز سه شنبه بر امنیت عمومی تمرکز کند.

تیلور بودویچ، سخنگوی او گفت: «رئیس‌جمهور ترامپ کشوری را در حال افول می‌بیند که تا حدودی ناشی از افزایش جرم و جنایت و کم‌نظم شدن جوامع تحت سیاست‌های دموکرات‌ها است.» اظهارات او شکست‌های سیاست‌های دموکرات‌ها را برجسته می‌کند، در حالی که یک طرح را ترسیم می‌کند. چشم انداز اول آمریکا برای امنیت عمومی که مطمئناً در میان دوره ای و پس از آن یک موضوع تعیین کننده خواهد بود.

وقتی مشخص شد که ترامپ کاخ سفید را ترک خواهد کرد، او گفت، AFPI برای ادامه این کار ایجاد شد که «بر اساس دستور کار دوره دوم که ما هرگز آن را منتشر نکردیم، سازماندهی شد.»

حضور ترامپ در واشنگتن – اولین سفر او از 20 ژانویه 2021، زمانی که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا سوگند یاد کرد – در حالی رخ می دهد که رقبای بالقوه او در سال 2024 گام های آشکارتری برای به چالش کشیدن وضعیت او به عنوان پرچمدار حزب برمی دارند. مایک پنس، معاون سابق رئیس‌جمهور، که در سخنرانی‌هایی که به‌عنوان تضاد ضمنی با ترامپ عمل می‌کند، «برنامه آزادی» خود را تبلیغ می‌کند.