حزب جمهوری خواه نسبت به نامزد فرمانداری راست افراطی در پنسیلوانیا گرم می شود

وارد گفت که او به ماستریانو گفت که «او از حمایت کامل من برخوردار است، زیرا من فرمانداری می‌خواهم که به دولت بایدن و سیاست ضد سوخت فسیلی دموکرات‌ها در مورد انرژی خم نشود».

مت برویلت، رئیس آن، گفت که این سازمان، اتاق کارآفرینان شرکای مشترک المنافع، قبلاً بیلبوردهای ضد شاپیرو را سفارش داده است و قصد دارد میلیون ها دلار علیه شاپیرو هزینه کند.

ماستریانو و شاپیرو برای جانشینی فرماندار دموکرات تام ولف، که بر اساس قانون اساسی پس از ورود به سمت ریاست جمهوری در سال 2015 محدود شده است، رقابت می کنند.

___

مارک لوی را در توییتر در https://twitter.com/timelywriter دنبال کنید.





منبع

موضوع متحد کننده برای ماستریانو نفرت است.

او یکی از انتشار دهندگان اصلی دروغ های ترامپ در مورد تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020 در پنسیلوانیا بوده است.

فراتر از آن، ماستریانو به عنوان پرچمدار حزب باعث دل درد می شود و برخی از مقامات حزب حاضر به صحبت در مورد او نشدند.

هنگامی که او در ماه مه برای کسب نامزدی حزب جمهوری‌خواه برای فرمانداری پنسیلوانیا، میدان 9 نفره را شکست داد، برخی از اعضای حزب هشدار دادند که دیدگاه‌های راست افراطی ماستریانو در مورد همه چیز، از سقط جنین گرفته تا انتخابات ریاست‌جمهوری 2020، کرسی‌های قابل دستیابی را در یک ایالت بحرانی میدان جنگ تلف می‌کند. . اما اکنون که فصل انتخابات عمومی تشدید می‌شود، دستگاه‌های حزب جمهوری‌خواه برای حمایت از مبارزات انتخاباتی ماستریانو و حمله به رقیب دموکرات او، جاش شاپیرو، می‌چرخند.

ماستریانو همچنین تشکیلات حزب جمهوری‌خواه را محکوم کرده است، از صحبت با اکثر سازمان‌های رسانه‌ای اصلی امتناع می‌کند و از ممنوعیت سقط جنین، بدون استثنا، که برخی از مقامات حزبی در پنسیلوانیا را خفه می‌کند، حمایت کرده است.

ماستریانو همچنین از سازمانی کمک می گیرد که کمیته های اقدام سیاسی آن مجرای پول نقد در مبارزات انتخاباتی میلیاردر جفری یاس هستند و 13 میلیون دلار را برای حمایت از رقیب اولیه ماستریانو هزینه کرد و در عین حال هشدار داد که ماستریانو نمی تواند رأی دهندگان نوسانی را در انتخابات عمومی به دست آورد.

گرو گفت: «بسیاری به توانایی او برای تشکیل کمپین لازم برای پیروزی در نوامبر بستگی دارد. و من فکر می‌کنم او می‌داند که باید جذابیت خود را افزایش دهد تا در نوامبر برنده شود.»

چارلی گرو، یک فعال محافظه‌کار که در انتخابات مقدماتی مغلوب ماستریانو شد، گفت که به ماستریانو به هر نحوی که می‌تواند کمک خواهد کرد – و به ماستریانو خواهد گفت که تلاش‌های مبارزاتی خود را فراتر از محافظه‌کارترین رای‌دهندگان گسترش دهد.

او گفت که هیئت مدیره آن تصمیمی در مورد حمایت از ماستریانو نگرفته است.

مبارزات انتخاباتی او اخیراً فهرستی از مقامات منتخب جمهوری خواه را منتشر کرده است که از او حمایت می کنند، در حالی که گروه دیگری از جمهوری خواهان گروهی به نام جمهوری خواهان را برای شاپیرو راه اندازی کرده اند تا آرای خود را علیه ماستریانو تحت تأثیر قرار دهند.

ریلی گفت: “من به او خواهم گفت که او به پیام خود رسیده است، و باید برای مقابله با تصویر نادرستی که جاش شاپیرو ارائه می دهد، پول جمع آوری کند تا پیام خود را منتشر کند.”

طرح او برای لغو نتایج انتخابات – که به عنوان یک قطعنامه در مجلس قانونگذاری معرفی شد – با احضاریه ای از کمیته مجلس نمایندگان ایالات متحده برای تحقیق در مورد شورش مواجه شد.

سپس ماستریانو از ناسیونالیسم مسیحی استقبال می کند، که محققان عموماً آن را به عنوان دفاع از تلفیقی از ارزش ها، نمادها و هویت آمریکایی و مسیحی تعریف می کنند. آنها می گویند که ناسیونالیسم مسیحی اغلب با این باور همراه است که خدا آمریکا را، مانند اسرائیل کتاب مقدس، برای نقشی ویژه در تاریخ مقدر کرده است و بسته به اطاعتش، برکت یا قضاوت الهی را دریافت خواهد کرد.

انتخابات نوامبر پیامدهای مهمی دارد.

ماستریانو آنها را رد کرد و آنها را “تازه شده” خواند.

ماستریانو با همکاری با یک مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان می تواند دسترسی به سقط جنین را به طرز چشمگیری کاهش دهد. و او می‌تواند وزیر امور خارجه پنسیلوانیا را منصوب کند و به او قدرت فوق‌العاده‌ای در انتخابات در ایالتی می‌دهد که اغلب در مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری تعیین‌کننده است.

انجمن فرمانداران جمهوری خواه – که معمولاً منبع میلیون ها دلار برای کمپین های حزب جمهوری خواه است – هیچ کاری برای تمجید علنی ماستریانو انجام نداده است، همانطور که دیگر نامزدهای جمهوری خواه را دارد.

هنگامی که پیروزی مقدماتی ماستریانو اجتناب ناپذیر به نظر می رسید، ترامپ از او حمایت کرد، علیرغم اینکه رهبران حزب می ترسیدند که او نمی تواند آنقدر رای دهنده میانه رو را جلب کند که شاپیرو را در نوامبر شکست دهد.

دوسی گفت: “وظیفه RGA انتخاب فرمانداران جمهوری خواه است و این کاری است که ما در این چرخه انجام خواهیم داد.”

اما با نزدیک شدن به کمپین پاییزی، این می تواند تغییر کند. داگ دوسی، فرماندار آریزونا، رئیس مشترک RGA، در این ماه به CNN گفت که کمک به ماستریانو را رد نمی‌کند و پیشنهاد کرد که اگر شاپیرو قابل شکست به نظر برسد، گروه کمک خواهد کرد.

در یکی از تقسیم‌بندی‌ترین ایالت‌های آمریکا، آغوش جمهوری‌خواهان از نامزدی که بدون استثنا با حقوق سقط جنین مخالف است، نظریه‌های توطئه را در مورد انتخابات ۲۰۲۰ منتشر کرد و در جریان قیام ۶ ژانویه در خارج از ساختمان کنگره آمریکا بود، خطر بیگانه‌کردن اعضای حزب میانه‌رو را در پی داشت. اما برخی از جمهوری خواهان می گویند که آنها موظفند از نامزد حزب خود حمایت کنند.

هیچ یک از رقبای حزب جمهوری خواه برای فرمانداری در ایالات متحده بیشتر از ماستریانو برای براندازی انتخابات ریاست جمهوری 2020 انجام ندادند – و اگر او به عنوان فرماندار انتخاب شود، ممکن است هیچ کس در موقعیت بهتری برای براندازی فرماندار بعدی نباشد.

ماستریانو هفته گذشته در آسپن، کلرادو، در مراسمی با اهداکنندگان که توسط انجمن فرمانداران جمهوری خواه حمایت مالی شد، صحبت کرد. در رویداد کمپین انتخاباتی حزب جمهوری‌خواه «رالی در صخره» در شمال پنسیلوانیا در اوایل این ماه، استیسی گاریتی، خزانه‌دار مستقل ایالتی، ماستریانو را به عنوان «فرماندار بعدی ما» معرفی کرد. نشست غیرعلنی حزب ایالتی در این ماه و روز چهارشنبه، یک جفت از مقامات ارشد حزب میزبان جمع آوری کمک مالی برای ماستریانو هستند.

این – به‌علاوه صحبت ماستریانو در مورد عدم تأیید ماشین‌های رای‌گیری، مخالفت با ازدواج همجنس‌گرایان و تمسخر تغییرات آب و هوایی به‌عنوان «علم جعلی» – از شاپیرو که کمپین‌اش در حال پخش یک آگهی تلویزیونی است که ماستریانو را «افراطی و بسیار خطرناک برای پنسیلوانیا» می‌خواند، فرار نکرده است.

اندی ریلی، مسئول کمیته ملی جمهوری خواهان ایالتی و یکی از مجریان جمع آوری کمک های مالی روز چهارشنبه، گفت: «وقتی ورزش های تیمی انجام می دهید، می آموزید که عضوی از یک تیم به چه معناست. تیم ما در انتخابات مقدماتی به او رای داد و مهم نیست که چگونه آن را تکه تکه کنید، فلسفه‌های او برای اداره دولت بسیار بهتر از یک سیاستمدار حرفه‌ای مانند جاش شاپیرو است.

شاید با در نظر گرفتن این موضوع، برخی از جمهوری خواهان در مورد حمایت صریح از ماستریانو تلاش کرده اند.

دیوید اوربان، استراتژیست جمهوری خواه که در کمپین ریاست جمهوری 2016 دونالد ترامپ کار می کرد، می گوید: «این کار را برای ماستریانو سخت تر می کند تا به آن نوع پول در جنوب شرقی پنسیلوانیا، آن گروه از کمک کنندگان و جمع آوری کننده های مالی بزرگ برسد.

برخی می گویند که او را بیشتر بر روی نکات استاندارد گفت و گوی جمهوری خواهان مانند تورم متمرکز می کند و از صحبت در مورد انکار انتخابات 2020 و ممنوعیت سقط جنین فاصله می گیرد.

رهبر اکثریت سنای ایالتی، کیم وارد، از آر-وستمورلند، که زمانی هشدار داده بود که “دموکرات ها او را با رای دهندگان متحرک نابود خواهند کرد”، پس از انتخابات مقدماتی با ماستریانو شام خورد.

شاپیرو، دادستان کل ایالت که دو بار منتخب شد، حزب را در پشت نامزدی خود متحد کرد و یک کمپین مقدماتی بدون مناقشه را اجرا کرد و اعداد و ارقام جمع آوری کمک های مالی قوی را جمع آوری کرد. او همچنین با برخی از جمهوری خواهان برجسته در فیلادلفیا و حومه پرجمعیت آن ارتباط دارد.

در حال حاضر، بسیاری از جمهوری‌خواهان تلاش‌های ماستریانو برای ترمیم روابط با حزب، جمع‌آوری پول و گسترش جذابیت او برای رای‌دهندگان نوسان را تماشا می‌کنند. او برخی از مقامات و حامیان حزب را فراخوانده است. برخی به او توصیه هایی کرده اند، برخی دیگر می گویند هنوز این کار را نکرده اند.

هاریسبورگ، پا. (AP) – جمهوری خواهان در حال گرم شدن با داگ ماستریانو هستند.

او با نظریه‌پردازان توطئه QAnon، برجسته‌ترین متحدان ترامپ که انتخابات را انکار می‌کنند و افرادی که در حمله به ساختمان کنگره آمریکا دستگیر شده‌اند، آرنج مالیده است. حساب فعال او در گاب – یک سایت رسانه اجتماعی محبوب بین برتری طلبان سفیدپوست و یهودی ستیزان که در آن او همچنین 5000 دلار برای تبلیغات خرج کرد – باعث محکومیت ائتلاف ملی یهودیان جمهوری خواه شد.

ماستریانو بعداً سفرهای اتوبوسی را به تظاهرات «سرقت دزدی» ترامپ را در نزدیکی ساختمان کنگره آمریکا در 6 ژانویه ترتیب داد و پس از آن، می‌توان آن را در عکس‌هایی دید که از خطوط پلیس شکسته‌شده عبور می‌کرد تا جایی که او درگیری تظاهرکنندگان طرفدار ترامپ با پلیس را روی پله‌های کنگره تماشا کرد. . این امر باعث مصاحبه FBI شد، اگرچه او به جرمی متهم نشده است.

با این حال، جامعه سنتی اهداکنندگان حزب در سراسر ایالت – به گفته بسیاری از حساب‌ها – در زمانی که ماستریانو به شدت از شاپیرو در جمع‌آوری کمک‌های مالی عقب مانده است، روی کیف پول خود نشسته است. این شامل اهداکنندگان و جمع‌آوری‌کننده‌های کمک مالی برجسته در منطقه فیلادلفیا می‌شود که مدت‌هاست از کمپین‌های جمهوری‌خواهان حمایت مالی کرده‌اند، اما شاپیرو را به خوبی می‌شناسند و احتمالاً سیاست‌های محافظه‌کار اجتماعی ماستریانو را رد می‌کنند.