ترامپ از پیشنهاد کامرون برای فرمانداری کنتاکی حمایت کرد

تایید ترامپ که حدود 11 ماه قبل از انتخابات مقدماتی فرمانداری حزب جمهوری خواه انجام شد، در حالی صورت می گیرد که یکی از اعضای دولت او – سفیر سابق سازمان ملل متحد، کلی کرافت – به عنوان نامزد بالقوه حزب جمهوری خواه برای فرمانداری کنتاکی معرفی شده است. کرافت تاکنون خود را نامزد اعلام نکرده است.

کامرون در میان چندین جمهوری‌خواه است که برای نامزدی حزب جمهوری‌خواه در رقابت با فرماندار دموکرات اندی بشیر در سال آینده رقابت می‌کنند.

کامرون که در کنوانسیون ملی جمهوری خواهان در سال 2020 جایگاه سخنرانی را به دست آورد، روابط نزدیکی با قدرتمندترین جمهوری خواه کنتاکی، رهبر جمهوریخواه مجلس سنای ایالات متحده، میچ مک کانل، دارد و زمانی به عنوان مشاور حقوقی سناتور خدمت می کرد.





Source link

در سال 2019، بشیر – که در آن زمان دادستان کل ایالت بود – فرماندار جمهوری خواه مت بیوین را که از حمایت ترامپ نیز برخوردار بود، به سختی شکست داد.

سال گذشته، کامرون در مصاحبه‌ای با آسوشیتدپرس گفت که آن هیئت منصفه می‌توانند برای خودشان صحبت کنند، اما او گفت که هیئت منصفه در نهایت درباره اتهامات این پرونده تصمیم گرفت. هیچ افسری برای نقشی که در مرگ او داشت متهم نشد.

ترامپ در تأیید خود، کامرون را به عنوان یک «جنگجوی جنایتکار» توصیف کرد که مخالف مطلق «کم کردن پول پلیس» است.

کامرون که سیاه پوست است، به دلیل رسیدگی به تحقیقات مربوط به تیراندازی برونا تیلور، یک حمله نافرجام مواد مخدر در اواخر شب به آپارتمان او در لوئیزویل، کنتاکی، که در آن مواد مخدر یافت نشد، مورد توجه ملی قرار گرفت. مرگ او و قتل جورج فلوید در مینیاپولیس باعث اعتراضات سراسری برای عدالت نژادی شد.

لوئیزویل، کی (AP) – دانیل کامرون، دادستان کل کنتاکی، شامگاه پنجشنبه در پیشنهاد رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ برای فرمانداری در سال 2023، مورد تایید قرار گرفت و با توجه به محبوبیت پایدار رئیس جمهور سابق در میان رای دهندگان جمهوری خواه در این ایالت، شتاب بیشتری را ارائه کرد.

کامرون بلافاصله پس از تایید در توییتر از رئیس جمهور سابق تشکر کرد.

در طول یک کنفرانس خبری در سال 2020 برای اعلام یافته‌های هیئت منصفه، کامرون گفت که هیئت منصفه «موافق بودند» که اتهامات قتل علیه افسران موجه نیست، زیرا به آنها شلیک شده است. این امر باعث شد که سه نفر از اعضای هیئت منصفه حاضر شوند و با اظهارات کامرون مخالفت کنند و استدلال کنند که کارکنان کامرون حوزه کاری خود را محدود کرده اند و به آنها فرصتی برای بررسی اتهامات قتل علیه پلیس در قتل تیلور نمی دهند.

Beshear در دوره ای که تحت الشعاع همه گیری کووید-19 و واکنش به گردبادهای ماه دسامبر بود که باعث کشته شدن 81 نفر در کنتاکی و خسارات هنگفتی در چندین شهر شد، محبوب ماند. او با مجلس قانونگذاری تحت کنترل جمهوری خواهان درگیر شده است، اما سابقه او شامل برخی از بزرگترین موفقیت های توسعه اقتصادی در تاریخ این ایالت است.

در یک انتشار خبری که کامرون توییت کرد ترامپ به نقل از خودش گفت که کامرون را از ابتدای «ظهور شهاب‌آمیز» کنتاکیایی می‌شناسد و دادستان کل دوره اول را «از هر نظر کاملاً برجسته» توصیف کرد.

ترامپ گفت: در هر سطحی، دانیل برجسته بوده است، او فرماندار بزرگ کنتاکی خواهد بود و از تایید کامل و کامل من برخوردار است.