بایدن لایحه حمایت از قضات دیوان عالی را امضا می کند

قانون جدید که این هفته مجلس و سنا ماه گذشته تصویب شد، هشت روز پس از دستگیری مردی که اسلحه، چاقو و زیپ به همراه داشت در نزدیکی خانه قاضی برت کاوانا پس از تهدید به قتل قاضی دستگیر شد.

حامیان این قانون گفتند که از آن زمان به بعد تهدیدات علیه قاضی افزایش یافته است و معترضان گاهی اوقات بیرون خانه های خود تجمع می کنند. قضات توسط مارشال های ایالات متحده محافظت 24 ساعته انجام شد. قانون جدید این حمایت را به خانواده های آنها گسترش می دهد.

لایحه ای که خواستار گسترش حمایت های امنیتی بود به اتفاق آرا توسط سنا تصویب شد و مدت کوتاهی پس از افشای پیش نویس رای دادگاه به تصویب رسید که Roe v. Wade را نقض می کند و حقوق سقط جنین را در تقریباً نیمی از ایالت ها به شدت محدود می کند.

این لایحه ابتدا در مجلس به تعویق افتاد زیرا دموکرات ها به دنبال گسترش این اقدام بودند تا از خانواده های کارکنان دادگاه حمایت کنند. جمهوری خواهان پس از دستگیری نیکلاس جان رزکه، 26 ساله، اهل سیمی ولی، کالیفرنیا، در خانه کاوانا، فشار را برای تصویب این پیشنهاد افزایش دادند. روز چهارشنبه یک هیئت منصفه فدرال به اتهام تلاش برای قتل یک قاضی ایالات متحده متهم شد. دادستان ها می گویند که او از کالیفرنیا به خانه قاضی در Chevy Chase، مریلند، به قصد کشتن کاوانا سفر کرده است.

مجلس این لایحه را سه شنبه، 396-27 تصویب کرد. دموکرات ها گفتند که حمایت از خانواده کارمندان دادگاه را جداگانه دنبال خواهند کرد.



Source link

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن روز پنجشنبه لایحه ای را امضا کرد که حفاظت امنیتی شبانه روزی را به خانواده های قضات دیوان عالی ارائه می دهد.