تاکر کارلسون استعفای جاسیندا آردرن را با تمسخر ظاهر او اعلام کرد.

آردرن که به دلیل رهبری همدلانه اش در سراسر جهان محبوبیت دارد، در یک سخنرانی گفت که دیگر انرژی لازم برای این کار را ندارد. اگرچه محبوبیت او کاهش یافته است، او به دلیل نظارت بر ممنوعیت تفنگ های تهاجمی به سبک نظامی پس از تیراندازی های گسترده در آنجا و اعمال اقدامات سختگیرانه COVID-19 که تعداد تلفات کشور جزیره را به حداقل رساند، اعتبار دارد.

با این حال، کارلسون دوره تصدی خود را به گونه‌ای دیگر تعریف کرد. او او را “ناقض وحشتناک حقوق بشر مردم خود” خواند که “استبدادی ترین رهبر آن کشور تا کنون بوده است.”

مجری فاکس نیوز در یک هشدار خبری گفت: «و چند خبر خوب نادر: جاسیندا آردرن، نخست وزیر مخوف نیوزلند – این خانم با دندان های درشت است که شهروندانش را عذاب می دهد – به تازگی اعلام کرده است که از سمت خود کنار می رود.

احتمال اینکه او دست نشانده دولت چین باشد چقدر است؟ او گفت. ما شواهد کافی برای اثبات آن نداریم، اما آن را به احتمال 100 درصد ارزیابی می کنیم.

تاکر کارلسون روز چهارشنبه از استعفای جاسیندا آردرن، نخست‌وزیر نیوزیلند با توهین به ظاهر وی، درهم‌کردن نام او و طرح ادعاهای پوچ درباره رهبری خود خبر داد. (ویدیو زیر را تماشا کنید.)

آردرن که در سال 2017 در سن 37 سالگی به عنوان جوان ترین رئیس دولت زن جهان شناخته شد، گفت که حداکثر تا 7 فوریه از سمت خود کناره گیری خواهد کرد.

مربوط…



منبع