بیش از 200 جمهوری خواه به روزهای مریضی با حقوق کارگران راه آهن رای دادند

هر دو لایحه اکنون برای بررسی به سنا می رود. سناتور برنی سندرز (I-Vt.) همچنین متعهد شد که در مورد اصلاحیه ای رای گیری کند تا هفت روز مریضی با حقوق به این توافق اضافه شود.

این امکان وجود دارد که کنگره این کار را انجام دهد توسعه دادن، گسترش قرارداد موجود گذشته از 9 دسامبر برای بازگرداندن هر دو طرف به میز مذاکره.

برای خبرنامه Jezabel ثبت نام کنید. برای آخرین اخبار، فیس بوک، توییتر و اینستاگرام

ادامه مطلب

کارگران راه‌آهن فقط به این دلیل هستند که بایدن از کنگره درخواست کرد تا از اعتصاب جلوگیری کند، اما این که می‌بینید جمهوری‌خواهان بسیاری علیه سلامت و رفاه آنها رأی می‌دهند، واقعاً توهین به آسیب‌دیدگی را می‌افزاید.

اسکرین شات: C-SPAN

کارگران راه‌آهن عضو اتحادیه هستند و قراردادشان در 9 دسامبر به پایان می‌رسد، که گمانه‌زنی‌هایی درباره اعتصاب احتمالی راه‌آهن که می‌تواند سفرها را مختل کند و زنجیره‌های تامین را فلج کند، برانگیخته است.

جو بایدن، رئیس جمهور جو بایدن و مارتی والش، وزیر کار، در اوایل سال جاری به ایجاد یک معامله آزمایشی کمک کردند، اما چهار اتحادیه از 12 اتحادیه راه آهن به آن رای منفی دادند، بیشتر به این دلیل که قرارداد پیشنهادی شامل فقط یکی روز مریضی مجرد با حقوق کارگران در قرارداد فعلی خود روز بیماری صفر دارند.

برای مطالعه کامل مقاله اینجا کلیک کنید.





منبع

اسکرین شات: C-SPAN

روز چهارشنبه، مجلس نمایندگان به لایحه ای برای تصویب قرارداد آزمایشی رای داد که با 290 رای موافق در برابر 137 تصویب شد. بسیاری از دموکرات‌ها نیز از موضوع زمان بیماری خشمگین بودند، بنابراین مجلس به قطعنامه 119 رای داد که هفت روز مرخصی استعلاجی با حقوق را به قرارداد اضافه می‌کرد. 207 جمهوری خواه به آن رای منفی دادند. این قطعنامه همچنان با 221 رای از 218 دموکرات و یک رای به تصویب رسید سه تا جمهوری خواهان

روز دوشنبه، بایدن بیانیه ای صادر کرد و گفت که کنگره باید فوراً مداخله کند و قانونی را برای اجبار قرارداد آزمایشی با کارگران راه آهن تصویب کند. برداشتن این گام حق کارگران برای اعتصاب را از بین می‌برد، و با این حال، بایدن در همان بیانیه خود را «رئیس‌جمهوری پرافتخار طرفدار کارگری» خواند.

بیشتر از ایزابل

مرخصی استعلاجی با حقوق درخواستی کاملا منطقی است، بنابراین رسانه ها و کارشناسان که اعتصاب احتمالی را تقصیر کارگران می دانند و نه حرص و ولع شرکت های بزرگ ریلی (که تنها در سال جاری به سهامداران با خرید میلیاردی سهام پاداش دادند) در بهترین حالت آسان و توهین آمیز است. بدترین