بن استیونز، رئیس سابق سنای آلاسکا در سن 63 سالگی درگذشت

رهبر اقلیت سنای آلاسکا، تام بیگیچ، گفت که در مواقعی او و استیونز در مورد سیاست‌ها به توافق رسیده‌اند و زمان‌هایی که با هم مخالفت کرده‌اند.

سناتور آمریکایی لیزا مورکوفسکی در رسانه های اجتماعی گفت مرگ استیونز “حفره ای در بافت آلاسکای ما ایجاد می کند.” سناتور آمریکایی دن سالیوان گفت استیونز “همیشه با غیرت تد استیونز برای منافع ایالت خود مبارزه می کرد.”

استیونز یک بولداگ بود، اما زمانی که به آن رسید، ما همیشه این توانایی را داشتیم که با یکدیگر کار کنیم تا تعیین کنیم که چگونه می‌توان این وضعیت عالی را به جلو برد. بیگیچ، یک دموکرات انکوریج، در بیانیه ای گفت: بن به شکل گیری آلاسکا به عنوان رئیس ستاد فرماندار، رئیس سنا، یک فعال و یک آلاسکایی کمک کرد.

بیل واکر، فرماندار سابق آلاسکا، مستقل، در رسانه های اجتماعی گفت که این هفته دو بار با استیونز وقت گذرانده است و خبر مرگ غیرمنتظره او “سوررئال” بود.

استیونز در اوایل سال 2021 پس از کار به عنوان رئیس ستاد مایک دانلیوی، فرماندار جمهوری خواه، به این شرکت پیوست.

اعضای هیئت کنگره آلاسکا استیونز را دوست خطاب کردند. مری پلتولا، نماینده ایالات متحده، دموکراتی که زمانش در قانونگذاری ایالتی با استیونز همپوشانی داشت، گفت آلاسکا “رهبر بزرگی را که خستگی ناپذیر برای کل ایالت ما کار می کرد” از دست داده است.

من همیشه زمانی را که او رئیس ستاد من بود گرامی می دارم. دانلیوی در شبکه های اجتماعی گفت: دانش و هوش سیاسی او دارایی های مهمی در دولت من بود.

سربازان ایالتی آلاسکا گفتند که آنها عصر پنجشنبه به گزارشی مبنی بر اینکه یک کوهنورد در مسیر دریاچه گمشده نزدیک سیوارد دچار اورژانس پزشکی شده بود، پاسخ دادند. به گفته سربازان، کوهنورد بعداً به عنوان استیونز شناسایی شد. در بیانیه این نیروها آمده است که خدمات پزشکی حوالی ساعت 6:40 بعد از ظهر به محل حادثه رسیده و اقدامات نجات جان آنها ناموفق بوده است.

جونو، آلاسکا (AP) – بن استیونز، رئیس سابق سنای آلاسکا و پسر سناتور فقید ایالات متحده تد استیونز، درگذشت. او 63 سال داشت.

از استیونز همسرش الیزابت و فرزندانشان به یادگار مانده است.



منبع

رئیس جمهور سنای ایالت پیتر میکیچه، یک جمهوری خواه، گفت: “سیاست و تعهد شدید به خدمت به آلاسکا در خون بن بود.”

بن استیونز، یک جمهوری‌خواه، در سال 2001 به سنای ایالت منصوب شد. او در سال‌های 2005 و 2006 رئیس‌جمهور سنا بود، اما پس از آن به دنبال انتخاب مجدد نشد.

Erec Isaacson، رئیس ConocoPhillips Alaska، جایی که استیونز به عنوان معاون امور خارجی و حمل و نقل در آن کار می کرد، روز جمعه در بیانیه ای گفت که این شرکت “عمیقاً از درگذشت ناگهانی دوست و همکار ما، بن استیونز، ناراحت است.”

پیامی برای نظر دادن به بنیاد تد استیونز ارسال شد. تد استیونز که در سال 2010 درگذشت، به مدت 40 سال سناتور جمهوری خواه ایالات متحده در آلاسکا بود.

دفتر او در میان حداقل شش دفتر قانونگذاری ایالتی بود که در سال 2006 توسط ماموران فدرال به عنوان بخشی از تحقیقات فساد مورد حمله قرار گرفت. استیونز هرگز به جرمی متهم نشد. او هر گونه تخلفی را انکار کرد.