بر اساس گزارش، تام برادی و ژیزل بوندشن قبل از طلاق نهایی در دوره «تثبیت خانواده» شرکت کردند.

ژیزل بوندشن در اینستاگرام تایید کرد که از تام بردی جدا شده است.Gisele Büdchen/ استوری های اینستاگرام

در بیانیه بوندشن آمده است: “با سپاس فراوان از زمانی که با هم داشتیم، من و تام به صورت دوستانه طلاق خود را نهایی کردیم. اولویت من همیشه فرزندانمان بوده و خواهند بود که با تمام وجود آنها را دوست دارم.” ما به همکاری والدین ادامه خواهیم داد تا به آنها عشق، مراقبت و توجهی که تا حد زیادی سزاوار آن هستند بدهیم.”

گمانه زنی ها در مورد رابطه بردی و بوندشن در ماه مارس زمانی که برادی اعلام کرد قصد دارد از NFL بازنشسته شود، شروع شد. در ماه سپتامبر، منابع به People گفتند که این زوج سابق “نقطه سختی” در روابط خود داشتند.

در همان روز، برادی و بوندشن بیانیه‌های جداگانه‌ای را در استوری اینستاگرام خود به اشتراک گذاشتند.

این دوره برای والدینی که به دنبال جدایی یا طلاق در فلوریدا هستند مورد نیاز است.

  • به گزارش پیج سیکس، تام برادی و ژیزل بوندشن در دوره «تثبیت خانواده» شرکت کردند.

  • تام بردی و ژیزل بوندشن دو فرزند دارند.کوین سی کاکس/گتی ایماژ

    برادی، 45 ساله، و بوندشن، 42 ساله، دوره “آموزش والدین و تثبیت خانواده” را مطابق با قانون فلوریدا به پایان رساندند. بردی دوره را در 25 اکتبر به پایان رساند و بوندشن در 26 اکتبر، در هر صفحه شش، این دوره را انجام داد.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    بردی نوشت: “ما دوستانه و با سپاسگزاری از زمانی که با هم گذراندیم به این تصمیم رسیدیم. ما از داشتن فرزندان زیبا و شگفت انگیزی برخورداریم که از هر نظر مرکز جهان ما خواهند بود.” ما به عنوان والدین به همکاری با یکدیگر ادامه خواهیم داد تا همیشه اطمینان حاصل کنیم که آنها عشق و توجهی را که شایسته آن هستند دریافت می کنند.”

    طبق وب‌سایت دپارتمان کودکان و خانواده فلوریدا، این دوره برای «آموزش، آموزش و کمک به والدین طلاق‌گر در رابطه با تأثیر طلاق بر والدین و فرزندان» است.

    بردی و بوندشن در فوریه 2009 پس از ملاقات از طریق یک دوست در دسامبر 2006 با یکدیگر ازدواج کردند. این زوج سابق در طول رابطه خود دو فرزند داشتند: بنجامین راین 12 ساله و ویویان لیک 9 ساله. بردی همچنین یک پسر 15 ساله به نام جان ادوارد دارد. توماس مویناهان به همراه دوست دختر سابقش بریجت مویناهان.

    بوندشن در مصاحبه ای در سپتامبر با Elle نگرانی های خود را در مورد بازگشت بردی به NFL در میان گذاشت و گفت: “بدیهی است که من نگرانی های خود را دارم – این یک ورزش بسیار خشن است و من فرزندانم را دارم و دوست دارم او بیشتر حضور داشته باشد. آن مکالمات را بارها و بارها با او انجام دادم.”

    تام بردی تصمیم خود برای بازنشستگی از NFL را در ماه مارس لغو کرد.

    برادی و بوندشن روز جمعه در شهرستان گلیدز فلوریدا طلاق خود را نهایی کردند.

    تام بردی تصمیم خود برای بازنشستگی از NFL را در ماه مارس لغو کرد.تصاویر زک بولینگر/AP

    بوندشن نوشت که او و برادی “از هم جدا شده اند”.

    ژیزل بوندشن در اینستاگرام تایید کرد که از تام بردی جدا شده است.

    به گزارش پیپل، یک منبع گفت: «زمانی که او بازنشستگی خود را اعلام کرد، بسیار خوشحال بود و وقتی او دوباره به این موضوع پرداخت، اصلاً هیجان‌زده نشد.

    نمایندگان Brady و Bündchen بلافاصله به درخواست Insider برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

    تام بردی و ژیزل بوندشن دو فرزند دارند.

    پس از گزارش هایی مبنی بر اینکه بردی و بوندشن بیش از یک ماه است که به طور جداگانه زندگی می کنند، آنها روز جمعه طلاق خود را نهایی کردند.

    بر اساس اسناد دادگاهی که صفحه شش به دست آورده است، تام بردی و ژیزل بوندشن پیش از طلاق خود در دوره «تثبیت خانواده» شرکت کردند.