مدیر اجرایی سابق Yeezy که یهودی است می گوید کانیه وست را به خاطر اظهارات یهودی ستیزانه قضاوت نکن

او از مردم خواست که “سرد” کنند و “قضاوت” نکنند که خواننده رپ به اشتباه خود پی خواهد برد.

افسر ارشد سابق Yeezy که یهودی است، به دنبال اظهارات ضدیهودی کانیه وست از مردم دفاع کرده و به مردم گفته است که “سرد کن” و او را “قضاوت” نکن.

وست گفت که پس از اظهارات و رفتار توهین آمیز خود در یک روز 2 میلیارد دلار از دست داده است.

مدیر اجرایی سابق Yeezy که یهودی است، پس از اظهارات یهودستیزانه کانیه وست، از او حمایت کرد.

  • اوشالوم از طریق پیامی در لینکدین به اینسایدر گفت: “من اصلا از او دفاع نمی کنم، به وضوح می گویم که او اشتباه می کند. من فقط بین جامعه سیاه پوست و یهودی عشق بیشتر از نفرت می بینم و از نظر این یک نفر (که ذهنی جدی دارد) متنفرم. اپیزود) تا همیشه پیشرفتی را که ما به عنوان جامعه و به عنوان آمریکایی تلاش می کنیم انجام دهیم، خراب کنیم. من به هیچ وجه از هیچ یک از صحبت های مزخرف او دفاع نمی کنم.”

    وست که با نام Ye نیز شناخته می شود، در اوایل ماه جاری در توییتر اظهارات یهودستیزی کرد. او گفت که “مردم یهودی را به کشتن خواهد داد” اما نمی تواند یهودی ستیز باشد “زیرا سیاه پوستان در واقع یهودی نیز هستند.”

    به طور مشابه، Gap اعلام کرد که بلافاصله Yeezy Gap را از فروشگاه‌های فیزیکی و آنلاین خود حذف می‌کند. این خرده فروش گفت نژادپرستی و نفرت “غیر قابل توجیه” است و با ارزش های آن همخوانی ندارد.

    Udi Avshalom که از سال 2017 تا این ماه برای Yeezy کار می کرد، ظاهراً در اینستاگرام نوشت که در حالی که رئیس سابق خود را “دوست دارد”، در عین حال “ناراحت” نیز هست. او مدعی شد که وست “می داند که بیهوده صحبت می کند” اما از مردم خواست که او را قضاوت نکنند زیرا او متوجه اشتباه خود می شود.

    اودی آوشالوم که به مدت سه سال مدیر ارشد اجرایی بود، گفت وست “می داند که او بیهوده صحبت می کند.”

  • نظرات او ابتدا توسط دیلی میل گزارش شد.

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



  • منبع

    کانیه وست در اوایل ماه جاری در توییتر اظهارنظرهای یهودی ستیزانه کرد.گتی ایماژ

    • کانیه وست

      شراکت Yeezy این خواننده رپ با آدیداس، بالنسیاگا و گپ این هفته پس از اظهارات توهین آمیز وی منحل شد.

      اوشالوم گفت: “وست سال ها به من اعتماد کرده است، من یهودی هستم. ما با هم تاریخ را ساختیم. من به ساختن نام تجاری او برای او کمک کردم. برای نتایج مثبت دعا می کنم. امیدوارم فردا در جای بهتری بیدار شود، آنچه را که درست است انجام دهد و برگردد. برای فرهنگ سازی».

      آدیداس انتظار داشت امسال با پایان دادن به شراکت خود با Yeezy به سود 250 میلیون یورویی (246 میلیون دلاری) برسد.

      این شرکت آلمانی که از سال 2014 با پوشاک و کفش‌های کتانی West همکاری می‌کند، گفت که روابط خود را قطع می‌کند زیرا “یهودستیزی را تحمل نمی‌کند.”