بر اساس خاطرات جدید، جرد کوشنر گفت که او مانع از حمله دونالد ترامپ به روپرت مرداک شده است

علیرغم گزارش‌های مداوم در مورد تنش بین این دو مرد در طول سال‌ها، فاکس نیوز همچنان از ترامپ در دوران ریاست‌جمهوری حمایت می‌کرد.

کوشر در «شکستن تاریخ» که نسخه‌ای از آن در اختیار گاردین قرار گرفت، گفت که پدرشوهرش از انتقاد مرداک از او در حالی که او برای انتخابات مقدماتی جمهوری‌خواهان نامزد می‌کرد، خشمگین شد.

کتاب خاطرات کوشنر که دوران او به عنوان مشاور ارشد ترامپ در دوران ریاست جمهوری او را بازگو می کند، قرار است در 23 اوت منتشر شود.

پس از متقاعد کردن مرداک مبنی بر اینکه ترامپ می‌خواهد رئیس‌جمهور شود، کوشنر می‌گوید که آنها فعلاً به یک آتش‌بس رسیده‌اند.

اسکرین شات صحبت کردن تاکر کارلسون در کنار عکس منفجر شده تد کروز.

  • زمانی که ترامپ برای اولین بار در سال 2015 وارد سیاست شد، مرداک یک بار آشکارا از او انتقاد کرد توییت کردن: “دونالد ترامپ چه زمانی دست از شرمندگی دوستانش بردارد چه برسد به کل کشور؟”

    از زمان باخت وی در انتخابات 2020، که ترامپ همچنان آن را تکذیب می کند، فاکس نیوز شروع به فاصله گرفتن از او کرد و اغلب پوشش او را به نفع سایر جمهوری خواهان دور زد.

    با این حال، زمانی که فاکس نیوز به اولین رسانه خبری مهمی تبدیل شد که در انتخابات 2020 جو بایدن را به آریزونا دعوت کرد، این رابطه تیره شد.

    کوشنر در کتاب می نویسد: “ترامپ با من تماس گرفت. او به وضوح به اندازه کافی غذا خورده بود. “این مرد خوب نیست. و من می خواهم آن را توییت کنم.”

    فاکس نیوز، متعلق به مرداک، نقش مهمی در تقویت رشد سیاسی ترامپ ایفا کرد.

جرد کوشنر گفت که او پس از انتقاد دونالد ترامپ از روپرت مرداک در سال 2015، مانع از حمله او به روپرت مرداک شد.

  • کوشنر می نویسد: “روپرت، من فکر می کنم او می تواند برنده شود.” در حالی که در دفتر او نشسته بودیم، گفتم: “شما در مورد بسیاری از مسائل موافق هستید. شما دولت کوچکتر می خواهید. شما مالیات کمتر می خواهید. شما مرزهای قوی تر می خواهید.” .

    مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید





  • منبع

    مجری فاکس نیوز تاکر کارلسون.اخبار فاکس

    “من به این موضوع نگاه کردم، و شاید اشتباه قضاوتی در مورد آن داشتم. او در واقع طرفداران واقعی دارد. به نظر می رسد که او بسیار محبوب است، زیرا او واقعاً می تواند در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان با شیوه ای که بازی می کند، یک پادشاه باشد.” بر اساس این کتاب، مرداک به کوشنر گفت.

    “لطفاً، شما در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان هستید”، با این امید که او قصد نداشت یک توییت منفی با هدف قدرتمندترین مرد رسانه های محافظه کار ارسال کند. “نیازی نیست شما در سمت اشتباه قرار بگیرید. روپرت. چند ساعت به من فرصت بده تا درستش کنم.”

    کوشنر گفت که مرداک به نظر می رسد از اینکه ترامپ در مورد کاندیداتوری جدی است متعجب شده است و روز بعد با کوشنر تماس گرفت تا به کوشنر بگوید که او ممکن است وضعیت را «اشتباه» ارزیابی کرده باشد.

    جرد کوشنر گفت که او برای جلوگیری از حمله دونالد ترامپ به غول رسانه ای روپرت مرداک در سال 2015 مداخله کرده است.

    فاکس نیوز که متعلق به مرداک است، نقش مهمی در ارتقای عروج ترامپ از تاجر و ستاره تلویزیون واقعیت به رئیس جمهور ایفا کرد.

    کوشنر می نویسد که در ژوئیه 2015 پس از اینکه ترامپ از یک داستان نیویورک تایمز در مورد دیدگاه مبهم مرداک نسبت به او عصبانی شد، از غول رسانه ای دیدن کرد.

    پیش از این گزارش شده بود که کوشنر در شب انتخابات با مرداک تماس گرفت تا این اقدام را زیر سوال ببرد و غول رسانه ای به او گفت که این اعداد “آهنین” هستند.

    کوشنر مدعی است که پس از آن مرداک بدبین را متقاعد کرده که از ترامپ حمایت کند.

  • گاردین گزارش می دهد که کوشنر در کتاب خود ادعا می کند که مرداک شکاک را متقاعد کرده است که از پدرشوهرش حمایت کند، که در نهایت به یک رابطه محوری تبدیل شد.