بروکر فارکس و انتخاب بهترین ‌‌‌آن‌ها با ۱۷ قدم نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال-بروکر آمارکتس

بروکر فارکس و انتخاب بهترین ‌‌‌آن‌ها با ۱۷ قدم نیک وست تحلیل فارکس و ارزهای دیجیتال-بروکر آمارکتس

مکان سکونت شما نیز در انتخاب بروکر اهمیت دارد چون برخی بروکرها در کشورهای خاصی امکان ارائه خدمات دارند. مربیان و معامله‌گران تریدر نووا با یازده سال تجربه در زمینه بازار مالی فارکس هر ساله برای مخاطبان، شاگردان و افرادی که به این تیم اعتماد می‌کنند زمان زیادی را صرف می‌کنند تا بتوانند بهترین بروکر فارکس را بشناسند. این اتفاق برای آن است که شما با آسودگی خاطر و با رضایت بتوانید معاملات خود را انجام دهید و به کسب درآمد دلاری در بازارهای مالی برسید.

  • اسپردهای خیلی خیلی پایین و نزدیک به صفر داره نه سواپ داره نه کمیسیون البته برای بعضی ارزها مثل طلا و بعضی جفت ارزها و به فری مارجین هاش سود روزانه سالیانه پرداخت میکنه.
  • در این بین معامله گرانی وجود دارند که می خواهند بهترین قیمت خرید و فروش را به شکل کاملا مستقیم از بازار بین بانکی دریافت کنند و به همین دلیل از حساب های ECN بهره می گیرند.
  • یکی از قدیمی ترین و معروف ترین بروکرهای مناسب برای ایرانی ها در بازار فارکس بروز Windsor است.
  • همانطور که می دانید لوریج یا اهرم در بازار فارکس چیزی شبیه وام یا قرض گرفتن از بروکر است.
  • در اینکه بروکرها کامل نبوده و صد در صد هیچ بروکری بدون ایراد نیست، شکی نیست.

آدرس دفتر اصلی این بروکر در امارات است و رگولاتوری های مختلفی مانند رگولاتوری FSA را نیز در اختیار دارد. البته کاربران دقت داشته باشند که دو بروکر متفاوت اما با نماد یکسان در بازار فارکس فعالیت دارند که هر دو امکان استفاده از خدمات خود برای کاربران ایرانی را حساب سنتی آلپاری می دهند. بروکر ICM Capital و بروکر ICM Brokers هستند که شما می‌توانید شرایط هر دو آنها را برای ورود به بازار فارکس و انجام معاملات در نظر بگیرید. انتخاب بروکر مناسب برای فارکس را با معرفی بهترین بروکرهای جهان ادامه می‌دهیم. البته رتبه بندی های بسیار زیادی برای بروکرها در جهان وجود دارد که هر یک از این رتبه بندی ها بر اساس معیارهای خاصی است. در این بخش سعی کرده‌ایم تا بهترین بروکرها را از نظر شهرت و محبوبیت به شما معرفی کنیم.

بروکر ارانته

به همین دلیل در سراسر دنیا نهادهای نظارتی این چنینی وجود دارند. هلدینگ بین المللی فیبو گروپ با بیش از ۲۴ سال سابقه فعالیت (از سال ۱۹۹۸) یکی از قدیمی ترین شرکت های فعال در عرصه بازار فارکس می باشد. گروه شرکتهای فیبوگروپ به واسطه شفافیت در عملکرد، برندی خوشنام در میان کارگزاران فارکس محسوب می گردد. مجموعه ایران بورس آنلاین بیش از ۱۵ سال است که با بروکر فیبوگروپ همکاری دارد و در این مدت به واسطه کیفیت بالای خدمات این کارگزار، مشتریان بسیاری را در استفاده از امکانات معاملاتی فیبوگروپ همراهی کرده است. شفافیت در خدمات معاملاتی و سرعت و کیفیت در خدمات پشتیبانی را به عنوان نقاط قوت بروکر فیبوگروپ می توان نام برد.

استراتژی های معاملاتی و سرمایه گذاری شاخص S&P 500

امتیاز ما به این کارگزاری معادل 4.8 بوده و می‎توانید برای بررسی تخصصی بروکر آمارکتس از منو های زیر استفاده کنید. ما در نقد و بررسی بروکر آمارکتس موارد مختلفی مانند اسپرد و انواع حساب و آموزش افتتاح حساب بررسی شده است. امتیاز ما به این کارگزاری معادل 4.8 بوده و می‎توانید برای بررسی تخصصی بروکر نورد اف ایکس از منو های زیر استفاده کنید. ما در نقد و بررسی بروکر نورد موارد مختلفی مانند اسپرد و انواع حساب و آموزش افتتاح حساب بررسی شده است.

هزینه ی خدمات بهترین بروکر فارکس

در قسمت ابتدایی متن لیستی از برترین و خوش سابقه ترین بروکرهای فارکس که مشغول ارائه خدمات به ایرانیان هستند را ارائه کرده ایم. حال که با مهم ترین پارامترها برای انتخاب بهترین کارگزاری فارکس آشنا شدید بد نیست به شرح ویژگی هایی بپردازیم که معامله گران اسکالپر به آن نیاز اساسی دارند. معامله گران اسکالپر در تایم فریم های کوتاه مدت مثل 5 دقیقه و 1 دقیقه معامله می کنند و مقدار سودی که از هر معامله به دست می آورند بسیار اندک است ولی تعداد معاملات انجام شده آن ها بسیار زیاد است. لذا با این وجود در ادامه قصد داریم به معرفی برترین بروکرهای فارکس بپردازیم.