برد پیت خانه ییلاقی تاریخی کنار دریا را به قیمت 40 میلیون دلار می خرد

با انحراف از ترکیبات چوبی معمولی چوب ماهون و ساج که توسط گرین و گرین طراحی شده بود، DL James House، که به عنوان “Seaward” نیز شناخته می شود، با ماسه سنگ و گرانیت محلی ساخته شد. در نتیجه، عمارت باشکوه به‌طور یکپارچه با صخره‌های اطراف ترکیب می‌شود. سقف کاشی کاری شده با الهام از مدیترانه و پنجره های قوسی نمای بیرونی را بهبود می بخشد. به گفته گمبل هاوس، سازمانی که به کار برادران گرین اختصاص دارد، در داخل، گیاهان و جانوران محلی مانند مرغان دریایی، جلبک دریایی و صدف ها در جزئیات سنگ مرمر حکاکی شده گنجانده شده اند.

این ملک کنار صخره قبلاً از سال 1999 متعلق به یک LLC مرتبط با جو ریچی، بنیانگذار تحقیقات و بازرگانی شیکاگو بود که اوایل امسال درگذشت. بنا بر گزارش ها، این فروش یکی از گران ترین معاملات املاک و مستغلات انجام شده در منطقه کارمل است، جایی که خانه ساحلی سابق دختران طلایی ستاره بتی وایت در آوریل گذشته به قیمت 10.775 میلیون دلار به قیمت 2.825 میلیون دلار بیش از قیمت پیشنهادی فروخته شد.

این خانه که در ارتفاعات کارمل کالیفرنیا واقع شده است، توسط چارلز سامنر گرین، که همراه با برادرش هنری، شرکت معماری با نفوذ قرن بیستم گرین اند گرین را تشکیل دادند، طراحی شد. طرفداران جنبش هنر و صنایع دستی، این جفت به خاطر “خانه های ییلاقی نهایی” خود شناخته می شدند، که تفسیرهای بزرگ صنعتگران آمریکایی از سبک خانه های ییلاقی بود که اغلب شامل مبلمان و سایر جزئیات داخلی بود که با توجه به خانه و موقعیت جغرافیایی بیشتر طراحی شده بودند.

ویدیو را ببینید.

طبق گزارش ها، خانه ای تاریخی که بر روی بلوف ساحلی قرار گرفته است، آخرین مورد اضافه شده به مجموعه املاک و مستغلات چشمگیر برد پیت است. مجله ی وال استریت. را آگهی Astra ستاره ای که چیزی شبیه به معماری است و حتی مستند فرانک لوید رایت را روایت می کند. معبد وحدت در سال 2020، 40 میلیون دلار برای اقامتگاه باشکوهی که به نام دی ال جیمز هاوس به نام نویسنده آمریکایی که طراحی آن را در سال 1918 سفارش داده بود، پرداخت کرد.

در ابتدا در Architectural Digest ظاهر شد



منبع