گروه سیرک که توسط آمریکایی های آسیایی تأسیس شده است می گوید مدیر اجرایی سیلیکون ولی صورتحساب 50000 دلاری خود را پرداخت نکرده است.

دیلمن از The Dahlias دعوت کرد تا برای جشن تولد یکی از دوستانش اجرا کنند کریستین لی، یکی از چهار زن آسیایی آمریکایی که گروه سیرک را تأسیس کردند.

یک گروه سیرک که توسط آسیایی‌آمریکایی تأسیس شده است، در حال جمع‌آوری سرمایه برای کمک به جبران 50000 دلاری است که گفته می‌شود از زمان اوج شیوع همه‌گیری توسط یکی از مدیران سیلیکون ولی به آنها تعلق گرفته است.

جافث دیلمن، یکی از بنیانگذاران YetiZen، که در ماه آوریل توسط FBI به اتهام کلاهبرداری از مردم برای سرمایه گذاری در یک صندوق معاملات ارزهای دیجیتال دستگیر شد، اکنون توسط گروه سیرک The Dahlias مستقر در سانفرانسیسکو متهم شده است که به آنها پولی برای اجرای سیرک پرداخت نکرده است. 25 جولای 2021.

در پاسخ به اتهامات لی، دیلمن گفت که این مبلغ “بر سر قراردادی که من هرگز امضا نکرده ام” مورد اختلاف است. GamesBeat. او همچنین گفت که “در حال حل و فصل این موضوع شخصی است.”

این گروه همچنین با احتمال تعطیلی کسب و کار خود مواجه است.

تصویر ویژه از طریق کریستین لی برای NextShark





منبع

“مردم باید بدانند که این شخص چه توانایی هایی دارد و ظاهراً او هنوز در تلاش است تا سرمایه جمع آوری کند و معاملات انجام دهد. از دیگر کلاهبرداران و کلاهبرداران موجود در آنجا آگاه باشید، به خصوص یکی که ظاهراً زنان اقلیت را هدف قرار می دهد.

بر اساس توصیه FBI، ما اینطور نیستیم [pressing charges] لی گفت چون ظاهراً پولی ندارد. ما فقط پول بیشتری را از دست می‌دهیم که نمی‌توانیم آن را بپردازیم.»

کوکب ها در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک نمایش مجازی و حضوری در 23 آگوست. این شامل اعمالی از اجرای آنها در رویداد دیلمن خواهد بود “تا بتوان از آنها به شیوه درست تجلیل کرد.”

با این حال، لی به مردم در مورد دیلمن و «سایر کلاهبرداران و کلاهبرداران» هشدار داد.

لی گفت که تقریباً 10 سال با دیلمن دوست بوده است.

اطلاعات بیشتر از NextShark: مطالعه نشان می دهد که آمریکایی های آسیایی-آمریکایی در کالج های نخبه 2 درصد افزایش می یابند اگر پذیرش فقط بر اساس آزمون باشد.

اطلاعات بیشتر از NextShark: FBI برای یافتن مظنون ویتنامی در قتل عام محله چینی بوستون 30000 دلار جایزه می دهد

دیلمن در نهایت پیشنهاد داد 50000 دلار برای اجرا بپردازد، همانطور که در اسکرین شات های مکالمه پیامکی بین او و لی دیده می شود. با این حال، لی و گروهش دقیقاً یک سال بعد هنوز یک پنی دریافت نکرده اند.

از زمانی که گروه نمایش عمومی برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود، لی گفت که دیگران با اتهامات مشابه علیه دیلمن – که بسیاری از آنها زنان اقلیت بودند – با او تماس گرفتند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جف بزوس نظریه ای را مطرح می کند که چین پس از خرید ایلان ماسک «اهرمی» بر توییتر دارد.

لی گفت دیلمن به صورت شفاهی با پرداخت هزینه اجرا در شراب سازی بوئنا ویستا در سونوما، کالیفرنیا موافقت کرد. اسکرین شات از مکالمات ادعایی آنها نشان می دهد که دیلمن می گوید هرچه نرخ های عادی برای همه باشد، “سه برابر” خواهد شد.

برای کمک به بازیابی ضررهای خود، The Dahlias – که لی با همکاری نینا ساوانت، آنجلا چو و تری وینگ تاسیس شد – جمع آوری کمک مالی راه اندازی کنید در فیسبوک. آنها تاکنون موفق به جمع آوری 8000 دلار شده اند اما هنوز تا حدی بدهکار هستند.

طبق توصیه FBI، خانواده کوکب تصمیم گرفته اند علیه دیلمن که قبلاً با یک مشکل مواجه است، اتهامی وارد نکنند. تعداد کلاهبرداری سیمی به اتهام ارائه نادرست وضعیت و عملکرد فناوری پشت Block Bits Fund. دیلمن و دیوید ماتا 42 ساله – که او نیز در این طرح متهم بود – با کلاهبرداری از سرمایه گذاران، 960000 دلار جمع آوری کردند.

اطلاعات بیشتر از NextShark: جامعه سیک ها در نیویورک برای بیش از 30000 نفر در قرنطینه غذای رایگان می پزند

لی به NextShark گفت: «زمانی که من در صنعت بازی کار می کردم با هم آشنا شدیم. من در Chartboost بودم و او در YetiZen، و شرکت‌های ما با هم کار می‌کردند و در رویدادهای صنعتی، کنفرانس‌ها و غیره شرکت می‌کردیم.»

«چیزی که قلبم را می‌شکند این است که بعد از اینکه من با کاری که او انجام داد، در معرض دید عموم قرار گرفتم، تعدادی از زنان و زنان اقلیت با داستان‌ها و ناامیدی‌های مشابه با من تماس گرفتند. لی گفت: من در شوک بودم. “همه می گفتند که یافث از آنها کلاهبرداری کرده است، و سپس آنها می ترسیدند که در انظار عمومی ظاهر شوند و شخصاً از من برای حضور در جمع تشکر کردند زیرا او کاملاً باید بیرون شود.”

ما اخیراً این موضوع را برای ایجاد یک جمع‌آوری کمک مالی اعلام کردیم. تاکنون 8000 دلار جمع آوری کرده ایم و بسیار سپاسگزاریم، اما هنوز 12000 دلار از مبلغی که به اجراکنندگان پرداخت کرده ایم و 42 هزار دلار کمتر از مبلغی هستیم که او پرداخت کرده ایم. [Dillman] لی گفت. «اگر ما این جمع‌آوری کمک مالی را انجام نمی‌دادیم، بدهکار می‌شدیم و احتمالاً باید کسب‌وکار کوچک خود را تعطیل می‌کردیم، اما دقیقاً مطمئن نیستیم که چه می‌کردیم.»