برخی پیشنهاد می کنند که قربانیان سیل “به آنچه رای داده اند رسیده اند.” کنتاکی ها هیچ کدام از اینها را ندارند.

رئیس حزب دموکرات کنتاکی، کولمون الریج، به صراحت بیان کرد: «اگر برداشت شما از ویرانی در شرق کنتاکی این باشد که بگویید مردم به خاطر نحوه رأی‌شان «لایق آن هستند»، شما یک *** سوراخ هستید.

بیکر-جردن نوشت: «به هر طریقی افراد قدرت را سرزنش کنید. اما برخی از فقیرترین، نادیده گرفته‌ترین، مسخره‌شده‌ترین و به حاشیه‌رفته‌ترین افراد ملت ما را سرزنش نکنید.»

اسکایلار بیکر-جردن، بومی ایست تنسی، مستقر در بریتانیا، در مقاله‌ای با عنوان «لیبرال‌ها که می‌گویند کنتاکی سزاوار این سیل‌ها است، باید نگاهی دقیق به خود بیندازند.»

“این دلخراش است، اما در عین حال، این همان چیزی است که آنها به آن رای دادند… نکته غم انگیز این است که فکر می کنم آنها بارها و بارها به همان مردم رای خواهند داد.”

متوسط ​​درآمد خانوار کنتاکی 52238 دلار است و 15 درصد ساکنان در خط فقر یا زیر خط فقر زندگی می کنند. متوسط ​​درآمد خانوار آمریکا بیش از 67500 دلار است.

22 تا 37 درصد ساکنان آنها در فقر زندگی می کنند.

اما بهترین مثال، او گفت، رفتار خود ساکنان کنتاکی شرقی است.

بیکر جردن، یک چپ‌گرای سیاسی، می‌گوید که «یک دموکرات آپالاچی، به سختی می‌توانم آنچه را از مردمی که باید هم‌طرف من باشند، باور کنم».

پنج شهرستانی که جان باختن آنها در سیل تایید شده است – نات، پری، بریتیت، لچر و کلی – متوسط ​​درآمد خانوار به طور متوسط ​​$32,464.

این درست است که بسیاری از سیاستمداران کنتاکی در سطح فدرال، به ویژه آنهایی که در جمهوری خواهان هستند، علیه قوانینی که هدف آن مبارزه با تغییرات آب و هوایی است، رای داده اند. اما کنتاکی‌های دور و دراز به شدت از توجیه ویرانی‌های وارده بر قربانیان، که بسیاری از آن‌ها فقیر هستند و بخشی از جمعیت 4.5 میلیونی کنتاکی را نشان می‌دهند، با سرزنش آن‌ها برای رفتار رأی‌دهی این ایالت، انتقاد کرده‌اند.

واکنش به یک فاجعه با گفتن اینکه دولت باید سیاست‌های متفاوتی را اتخاذ کند یک چیز است – چندین دانشمند آب و هوا علت افزایش انتشار CO2 در سراسر جهان را مقصر دانسته‌اند – اما این کاملاً چیز دیگری است که بگوییم هر کسی به دلیل وجود آن «به این نتیجه رسیده است» آنها اشاره کردند که تمایلات سیاسی دارند.

یکی ناشناس کاربر توییت کرد که، در حالی که دلخراش است، “این همان چیزی است که آنها (کنتاکی ها) به آن رای دادند.”

دیگری توییت کرد که “اکنون ایالت های آبی آنها را نجات خواهند داد — با این حال آنها (سناتورها) میچ (مک کانل) و رند (پل) را انتخاب می کنند.”

تنها در قرن بیست و یکم اکثریت ساکنان کنتاکی شرقی به جمهوریخواهان در سطح فدرال به طور قابل اعتمادی رای دادند. این تغییر در سطح ایالتی با کندی بیشتری انجام شد و بسیاری از سیاست‌های محلی شهرستان‌های کنتاکی شرقی هنوز تحت سلطه دموکرات‌ها است. Herald-Leader گزارشی در مورد تغییرات سیاسی منطقه در ماه ژوئن منتشر کرد.

نکته دیگری که اغلب در اظهار نظر خارجی‌ها درباره این تراژدی از بین می‌رود: کنتاکی شرقی یک واحد سیاسی نیست و تا همین اواخر تحت کنترل طرف مقابل بود.

بسیاری از اهالی کنتاکی از همه طیف‌های سیاسی، در یک صدا، این انتقادات را فاقد سطح اولیه همدلی و انسانیت خوانده‌اند.

و بسیاری از دموکرات‌ها به همان اندازه قاطعانه بازی سرزنش را مطرح کرده‌اند.

یانگ نوشت: «در خانه خودمان می‌توانیم امید پیدا کنیم. با وجود این روندها، چند روز گذشته نشان داده است که کنتاکی‌ها مسیر رو به جلو و خارج را می‌دانند. به محض اینکه مشخص شد که همسایگان کنتاکی شرقی ما به مراقبت نیاز دارند، مردم در سراسر ایالت شروع به سازماندهی کاهش عرضه، جمع آوری کمک های مالی و کمک های متقابل کردند.





منبع

«خیلی‌ها در اینجا (توئیتر) به من درباره نحوه زندگی مردم من با آنها سخنرانی می‌کنند. نه، آپالاشیا از ابتدا به این کشور سوخت. با چوب، زغال سنگ، گاز، فرزندانمان، زندگی ما. هاوس نوشت: ما مدام به سمت پایین رانده می‌شویم و به عقب برمی‌گردیم.

در پی سیل فاجعه‌بار که جان بیش از 30 کنتاکی را گرفت، ساکنان این ایالت نه تنها با تلاش‌های پاکسازی سر و کار دارند، بلکه با اظهارنظرهای سرسخت‌آمیزی که نشان می‌دهد قربانیان به دلیل ساختار سیاسی کنتاکی شرقی سزاوار سرنوشت خود بودند.

برای مدت طولانی، کنتاکی آپالاچی در بخش شرقی ایالت کاملاً تحت کنترل دموکرات ها بود.

سیلاس هاوس، نویسنده شرقی کنتاکی، واکنش تعداد کمی بدبین را با نگرش‌های منفی نسبت به این منطقه که زمانی نقش مرکزی آن در اقتصاد آمریکا را در نظر نمی‌گیرند، قاب‌بندی کرد.

ریچارد یانگ، مدیر اجرایی CivicLex، در مقاله‌ای در هرالد لیدر نوشت که برخی از واکنش‌های سرسختانه به سیل‌ها تا حدی به دلیل «پوسیدگی حزب‌گرایی» است که سیاست آمریکا را آلوده کرده است.