کریس براون از گرفتن عکس‌های خطرناک با طرفداران زن در ملاقات و احوالپرسی دفاع می‌کند و می‌گوید که او مانند دیگر هنرمندان «لنگ» نیست که «با طرفداران ارتباط چشمی برقرار نمی‌کنند».

کریس براون

مارتین نوشت: «من صدها و صدها ملاقات و احوالپرسی را در طول سال‌ها انجام داده‌ام و هرگز ندیده‌ام که هنرمندی با طرفداران آن‌طور که کریس براون انجام می‌داد تعامل داشته باشد.

برخی از طرفداران فکر می کردند که براون با این عکس ها زیاده روی کرده است.

او در یک استوری اینستاگرام نوشت: “PSA!!! وقتی هنرمندان (همه) کنسرت برگزار می کنند، همه آنها چیزی به نام بسته VIP دارند.” “بیش از 7 سال است که ملاقات و احوالپرسی را انجام نداده ام…”

براون به سرعت در اینستاگرام به دفاع از این عکس ها پرداخت و گفت که او “باحال ترین طرفداران روی کره زمین” را دارد.

کریس براون از عکس‌های خطرناکی که در تور اخیرش با طرفداران زن گرفته است، دفاع کرد.

اصل مقاله را در Insider بخوانید



منبع

براون ادامه داد: “من باحال ترین طرفداران روی کره زمین را دارم… از لعنتی آنها قدردانی می کنم. اینها خاطراتی هستند که برای همیشه با آنها می مانند. باعث شد حتی یک حرفه داشته باشم. من فقط وجود دارم زیرا این طرفداران چیزی را در من دیدند که هرگز فکر نمی کردم ممکن است … پس من برای طرفداران من تمام تلاش خود را بکنم!!!”

روز دوشنبه، عکس‌های متعددی از ملاقات و احوالپرسی براون از تور فعلی‌اش با لیل بیبی به نام «One of Them Ones» در توییتر منتشر شد و بسیاری از طرفداران به ژست‌های نامتعارف و پیشنهادی در این تصاویر اشاره کردند.

کریس براون.جوزف اوکپاکو / WireImage

  • “معمولا هنرمندان برای عکس ژست می گیرند، شاید یک یا دو دست بدهند و بعد بگویند بعدی، باعث می شود تجربه حدود 20 تا 30 ثانیه طول بکشد. اما کریس براون با همه دست داد، چندین بار در آغوش گرفت، چندین چیز را امضا کرد و بسیاری از چیزهای بسیار سرگرم کننده را گرفت. عکس با هر نفر! او در واقع آنجا ایستاده بود و با هر یک از طرفداران 3-4 دقیقه صحبت می کرد.”

    براون گفت که “باحال ترین طرفداران روی کره زمین” را دارد و می خواهد با آنها خاطراتی ماندگار بسازد.

با این حال، بسیاری اذعان کردند که طرفداران پول خود را برای بسته‌های VIP دریافت می‌کنند که به گفته CapitalXtra تا 3500 دلار قیمت دارند.

عکس‌های کریس براون که با طرفداران زنش در ملاقات و احوالپرسی ژست گرفته است، در فضای مجازی منتشر شده است.

  • این خواننده در پستی در استوری اینستاگرام خود از این تصاویر دفاع کرد و گفت که این کار را برای طرفدارانش انجام می دهد.

  • شین مارتین، کارشناس بازاریابی موسیقی مستقر در کانکتیکات که در کنسرت‌های ملاقات و احوالپرسی فعالیت می‌کند، هفته گذشته نیز پستی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن از تعامل براون با طرفدارانش در کنسرتش در تئاتر Xfinity در هارتفورد، کانکتیکات، اخیراً تمجید کرد.