بیمارستان آیداهو زایمان نوزاد را متوقف می کند. یک دلیل؟ “لایحه هایی که پزشکان را جرم انگاری می کند”


Bonner General Health، تنها بیمارستان در سندپوینت، روز جمعه اعلام کرد که دیگر خدمات مامایی را به شهر بیش از 9000 نفر ارائه نخواهد کرد، به این معنی که بیماران باید 46 مایل را برای مراقبت های زایمانی و زایمان رانندگی کنند.

هیئت مدیره و رهبری ارشد بیمارستان این تصمیم را احساسی و دشوار خواندند و از دست دادن پزشکان اطفال، تغییر جمعیت شناسی و جو قانونی و سیاسی آیداهو در مورد مراقبت های بهداشتی را به عنوان دلایل ذکر کردند.

فورد الساسر، رئیس هیئت مدیره بیمارستان، در یک بیانیه خبری گفت: “ما تمام تلاش خود را برای جلوگیری از حذف این خدمات انجام داده ایم.” ما امیدوار بودیم که استثنا باشیم، اما اکنون نمی توان بر چالش های ما غلبه کرد.

بیمارستان Bonner General Health در سندپوینت، در شمال آیداهو.

بیمارستان Bonner General Health در سندپوینت، در شمال آیداهو.

در این خبر که به ماه‌ها مذاکره برای جلوگیری از نتیجه آن اشاره می‌کند، می‌گوید: «بدون پوشش پزشک اطفال برای مدیریت احیای نوزادان و مراقبت‌های دوران بارداری، ارائه خدمات معمول زایمان و زایمان غیرایمن و غیراخلاقی است. “BGH با سایر ارائه دهندگان فعال و بازنشسته در جامعه تماس گرفته است و درخواست کمک برای پوشش تماس های کودکان بدون راه حل های پایدار طولانی مدت دارند.”

این بیمارستان گفت که تمام تلاش خود را برای ادامه زایمان تا 19 می انجام خواهد داد، اما گفت که این امر به کارکنان بستگی دارد. به ارائه خدمات بهداشتی زنان در Sandpoint Women’s Health ادامه خواهد داد و با Kootenai Health در Coeur d’Alene، که حدود یک ساعت از Sandpoint فاصله دارد، برای ارائه مراقبت های مامایی همکاری خواهد کرد.

بر اساس این خبر، Bonner General Health در سال 2022 265 نوزاد به دنیا آورد و کمتر از 10 بیمار کودک را بستری کرد. این کاهش نسبت به سال های قبل است که نشان دهنده کاهش تولد در سراسر کشور و مهاجرت جمعیت مسن تر به شهرستان بونر است.

انتشار خبری Bonner General Health در 17 مارس 2023 که اعلام کرد بیمارستان در سندپوینت، در شمال آیداهو، خدمات زایمان و زایمان را متوقف خواهد کرد.

انتشار خبری Bonner General Health در 17 مارس 2023 که اعلام کرد بیمارستان در سندپوینت، در شمال آیداهو، خدمات زایمان و زایمان را متوقف خواهد کرد.

پزشکان ممکن است با اتهامات جنایت روبرو شوند، گواهینامه را از دست بدهند

در این انتشار همچنین آمده است که پزشکان بسیار محترم و با استعداد ایالت را ترک می کنند و استخدام جایگزین «فوق العاده دشوار» خواهد بود.

آیداهو یکی از محدودکننده‌ترین ممنوعیت‌های سقط جنین را در این کشور دارد، با دفاع‌های مثبت در دادگاه فقط برای موارد مستند تجاوز جنسی، زنای با محارم یا برای نجات جان فرد باردار. پزشکان به دلیل نقض قانون، که دادگاه عالی آیداهو در ماه ژانویه آن را مطابق قانون اساسی تشخیص داد، مشمول اتهامات جنایتکارانه و لغو مجوز پزشکی آنها هستند.

در بیانیه خبری بیمارستان آمده است: “مجلس آیداهو به معرفی و تصویب لایحه هایی ادامه می دهد که پزشکان را برای مراقبت های پزشکی که در سطح ملی به عنوان استاندارد مراقبت شناخته شده جرم انگاری می کند.” «عواقب پزشکان آیداهو که مراقبت‌های استاندارد را ارائه می‌کنند، ممکن است شامل دعاوی مدنی و پیگرد کیفری باشد که منجر به زندان یا جریمه شود».

پزشک متخصص زنان و زایمان طولانی مدت می گوید که آیداهو را ترک می کند

دکتر آملیا هانتسبرگر، متخصص زنان و زایمان در Bonner General Health، در ایمیلی به State Newsroom، یک سازمان غیرانتفاعی ملی که اتاق های خبری آن شامل Idaho Capital Sun در Boise است، گفت که به زودی بیمارستان و ایالت را به دلیل قوانین سقط جنین ترک خواهد کرد. و تصمیم قوه مقننه مبنی بر عدم ادامه کمیته بررسی مرگ و میر مادران در ایالت.

هانتسبرگر نوشت: “وضعیت غم انگیز و غم انگیزی برای جامعه ماست.”

لیندا لارسون که 36 سال در سندپوینت زندگی کرده و اولین فرزندش را در Bonner General Health به دنیا آورده است، گفت که جامعه برای بسیاری از خدمات مراقبت های بهداشتی از جمله فیزیوتراپی و آزمایش خون معمول به بیمارستان متکی است.

لارسون گفت: «فقط قلبم را می‌شکنم که ببینم چه اتفاقی دارد می‌افتد. این یک بیمارستان فوق العاده است. مراقبت عالی دارند من نمی توانم به اندازه کافی چیزهای خوب در مورد آن بگویم.»

از کجا می توان مراقبت OB-GYN را در آیداهو دور شمالی دریافت کرد

Sandpoint Women’s Health بیماران جدید مامایی را به‌طور فوری نمی‌پذیرد و فهرست ارجاعی را برای بیماران ارائه می‌دهد تا برای مراقبت از خود استفاده کنند.

سایر بیمارستان هایی که هنوز می توانند بیماران زایمان و زایمان را پذیرش کنند عبارتند از:

  • Cabinet Peaks OB/GYN در لیبی، مونتانا

  • Coeur OBGYN در Coeur d’Alene، آیداهو

  • مراقبت های بهداشتی برای زنان در Coeur d’Alene

  • کلینیک Kootenai OB-GYN در Coeur d’Alene

  • OB-GYN کلینیک Kootenai در پست فالز، آیداهو

  • بیمارستان نیوپورت در نیوپورت، واشنگتن

“هنر در حال سانسور است.” بخش هایی از نمایشگاه کالج آیداهو به دلیل ارسال پیام سقط جنین حذف شد

یک بیلبورد موبایلی قرص های سقط جنین را در Boise تبلیغ می کرد. غیرانتفاعی می‌گوید از آن خواسته شد که ترک کند



منبع