بدون مواد مخدر، فقط رقص زیاد در مهمانی “وحشیانه”.

ویدئویی که در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر شده است، شش نفر را نشان می دهد که در حال رقصیدن و تقلید آهنگی در مقابل دوربین هستند، از جمله نخست وزیر فنلاند، سنا مارین. بعداً در این ویدیو، مارین 36 ساله روی زانوهایش در جایی که به نظر می‌رسد زمین رقص است با بازوهایش پشت سرش در حالی که آهنگی را تقلید می‌کند در حال رقصیدن است.

“من از اینکه عمومی شده است ناامید هستم. شب را با دوستان گذراندم. مهمانی، بسیار وحشی، بله. رقصید و آواز خواند.

مشخص نیست که این مهمانی که طبق گزارش ها با حضور ایلماری نورمینن، یکی از اعضای ادوسکونتا یا پارلمان، از حزب سوسیال دموکرات مارین و خواننده فنلاندی آلما برگزار شد، چه زمانی برگزار شد.

در ماه جولای، مارین در یک فستیوال محبوب راک فنلاند شرکت کرد. او در ماه دسامبر پس از اینکه تا ساعت 4 صبح بدون تلفن محل کارش به باشگاه رفت، عذرخواهی کرد و از این رو به او اطلاع داده نشد که با یک فرد مثبت COVID-19 در تماس نزدیک بوده است. تستش مثبت نشد



منبع

“امیدوارم این مورد پذیرفته شود. ما در یک دموکراسی زندگی می کنیم و در انتخابات همه می توانند در مورد این مسائل تصمیم بگیرند.

من خودم مواد مخدر مصرف نکرده ام، یا چیزی غیر از الکل. من رقصیده‌ام، آواز خوانده‌ام، جشن گرفته‌ام و کارهای کاملاً قانونی انجام داده‌ام. به گزارش روزنامه Hufvudstadsbladet، مارین گفت، من همچنین در موقعیتی نبوده ام که بدانم دیگران این کار را انجام می دهند.

مارین – که در دسامبر 2019 جوان‌ترین نخست‌وزیر فنلاند شد – گفت که اوقات فراغت خود را مانند سایر همسن و سال‌های خود با دوستانش می‌گذراند و قصد دارد به همان شخص قبلی ادامه دهد.

منتقدان اشاره کرده اند که فنلاند که 1340 کیلومتر (832 مایل) مرز زمینی مشترک با روسیه دارد، از جمله مسائل دیگر ناشی از تهاجم روسیه به اوکراین، با قیمت بالای برق مواجه است. این کشور اخیراً مواضع بی طرف خود را کنار گذاشت و خواستار پیوستن به ناتو شد.

کپنهاگ، دانمارک (AP) – نخست‌وزیر فنلاند می‌گوید در یک مهمانی «وحشیانه» در یک خانه خصوصی هیچ مواد مخدر مصرف نکرده است، و افزود که وقتی موهایش را پایین انداخته و با دوستانش مهمانی می‌کرده هیچ اشتباهی نکرده است.