با نزدیک شدن به جنگ بدهی ها، 55 درصد از آمریکایی ها می گویند مجلس GOP “ناکارآمد” است.

علاوه بر این، کاملاً ممکن است که تقاضاهای محافظه‌کاران برای کاهش بودجه پس از اعلام اینکه محافظه‌کاران برنامه‌های فدرال را واقعاً می‌خواهند کاهش دهند، اقبال عمومی بیشتری را از دست بدهد. از میان گزینه‌های ارائه‌شده در این نظرسنجی – که منعکس‌کننده آخرین گزارش‌ها در مورد درخواست‌های بالقوه جمهوری‌خواهان است – کاهش هزینه‌های فدرال برای «کمک به اوکراین در جنگ با روسیه» (44 درصد موافق) تنها پیشنهادی است که حتی به حمایت اکثریت نزدیک می‌شود. بقیه – کاهش هزینه های ارتش ایالات متحده (22٪)، تامین اجتماعی (10٪) یا مدیکر (9٪) – حتی نزدیک هم نیستند.

در یک بیلبورد آمده است: بدهی ملی 31 تریلیون دلار است و در حال رشد است.

برداشت دموکرات ها چندان بد نیست – 30٪ “اولویت های درستی دارند” در مقابل 52٪ “توجه کافی به مشکلات واقعی آمریکا ندارند” – بدون تغییر قابل توجهی از اوت.

_________

ساختمان وزارت خزانه داری  تابلویی در پیش‌زمینه، که به حصار متصل است، می‌گوید: منطقه محدود.  وارد نشوید.

نتیجه این است که سخنران مک کارتی کار خود را در آینده برای او قطع کرده است. در حال حاضر، تعداد زیادی از آمریکایی ها (43٪) و جمهوری خواهان (47٪) مطمئن نیستند که آیا او را مثبت یا منفی نگاه می کنند، و آنها به همان اندازه مطمئن نیستند که آیا شغلی که او به عنوان سخنران انجام می دهد یا خیر (45٪ و 47) ٪ مطمئن نیستم، به ترتیب).

پیچیده‌تر مسائل برای محافظه‌کاران مجلس این واقعیت است که بسیاری از آمریکایی‌ها واقعاً نمی‌دانند محدودیت بدهی چیست – اما هر چه بیشتر یاد بگیرند، کمتر می‌خواهند کنگره آن را گروگان بگیرد. به عنوان مثال، کمتر از نیمی از بزرگسالان ایالات متحده (42٪) به درستی درک می کنند که سقف بدهی باید افزایش یابد “تا به دولت فدرال اجازه داده شود تا هزینه هایی را که کنگره قبلاً مجاز کرده است بپردازد”. بیشتر یا می گویند که ایالات متحده به طور منظم حد بدهی را «برای مجوز دادن به هزینه های فدرال جدید» افزایش می دهد (25٪) یا مطمئن نیستند (33٪).

به همین ترتیب، آمریکایی‌ها در حال حاضر 20 امتیاز بیشتر احتمال دارد بگویند جمهوری‌خواهان علاقه بیشتری به «آسیب زدن» به طرف مقابل دارند (48 درصد) تا «تصویب قانون» (28 درصد) – و فقط 6 امتیاز بیشتر از دموکرات‌ها می‌گویند. به ترتیب 42 تا 36 درصد).

بنابراین، برای موفقیت مک کارتی، ترفند آرام کردن افراطی ترین اعضای حزبش بدون تسلیم شدن به کمترین خواسته های مردمی آنهاست. پس از دعوای اخیر رئیس مجلس نمایندگان، تنها 26 درصد از آمریکایی‌ها می‌گویند جمهوری‌خواهان «اولویت‌های درستی دارند» – 5 درصد کاهش نسبت به اواخر اکتبر – در حالی که بیش از دو برابر (54 درصد) می‌گویند که «به مشکلات واقعی آمریکا توجه کافی ندارند». “

نظرسنجی Yahoo News توسط YouGov با استفاده از یک نمونه ملی از 1538 بزرگسال آمریکایی که به صورت آنلاین از 12 تا 16 ژانویه 2023 مصاحبه شده بودند انجام شد. نمونه بر اساس جنسیت، سن، نژاد، تحصیلات، میزان مشارکت در انتخابات 2020 و رای ریاست جمهوری، خط پایه وزن شد. شناسایی حزب و وضعیت فعلی ثبت نام رأی دهندگان. اهداف وزن دهی جمعیتی از نظرسنجی جامعه آمریکا در سال 2019 آمده است. شناسایی حزب پایه، جدیدترین پاسخ پاسخ دهنده است که قبل از 15 مارس 2022 داده شده است و با توزیع تخمینی در آن زمان (32٪ دموکرات، 27٪ جمهوری خواه) وزن داده می شود. پاسخ دهندگان از پانل انتخابی YouGov انتخاب شدند تا نماینده همه بزرگسالان ایالات متحده باشند. حاشیه خطا تقریباً 2.7٪ است.



منبع

از این نظر، تعجب آور نیست که وقتی Yahoo News و YouGov از نیمی از پاسخ دهندگان به نظرسنجی پرسیدند که آیا آنها “موافق یا مخالف افزایش سقف بدهی ایالات متحده هستند” – بدون هیچ زمینه اضافی – بیشتر آنها (40٪) گفتند که با آن مخالف هستند. طرفدار آن (28%). با این حال، زمانی که نیمی دیگر پس از شنیدن شرح محتمل‌ترین پیامدها – «نپرداخت بدهی‌های گذشته آمریکا» و ناتوانی در پرداخت «مزایای تأمین اجتماعی و حقوق نظامی» و «جرقه رکود احتمالی» از نیمی دیگر پرسیدند – اعداد کاملاً تغییر کردند. 45 درصد اکنون گفته اند که طرفدار افزایش سقف هستند و فقط 24 درصد گفته اند که مخالف هستند.

با نزدیک شدن به جنگ بدهی ها، 55 درصد از آمریکایی ها می گویند مجلس GOP "ناکارآمد" است.

نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov از 1538 بزرگسال آمریکایی، که از 12 تا 16 ژانویه انجام شد، نشان داد که تقریباً دوبرابر بیشتر از آنها طرفدار موضع بایدن هستند (“رأی سنتی “تمیز” برای محدودیت بدهی بدون نیاز به سیاست های جدید، در 45 درصد نسبت به موضع جناح راست جمهوری خواهان («پیوستن سیاست های جدید به رای محدودیت بدهی»، 24 درصد) طرفدار هستند. به طور قابل پیش بینی، دموکرات ها موضع بایدن را با اختلاف زیادی (61 تا 19 درصد) ترجیح می دهند – اما باز هم، حتی جمهوری خواهان نیز به طور خاص از محدودیت محدودیت بدهی در آینده حمایت نمی کنند. .

حتی در میان جمهوری‌خواهان، بیشتر به بن‌بست اخیر سخنرانان – که در این نظرسنجی به‌عنوان «15 دور رأی‌گیری – بیشترین رأی در 100 سال – به دلیل مقاومت گروه کوچکی از جمهوری‌خواهان» توصیف شده است – به‌عنوان مدرکی دال بر ناکارآمدی کنگره می‌دانند (48 درصد). به جای عملکردی (37%).

با اختلاف 30 درصدی، آمریکایی ها می گویند که نبرد طولانی جمهوری خواهان در اوایل این ماه برای انتخاب رئیس جدید مجلس نمایندگان، نشانه این است که “کنگره ناکارآمد است” (55٪) به جای “عملکرد آنطور که در نظر گرفته شده” (25٪). نظرسنجی جدید Yahoo News/YouGov.

در حالی که ایالات متحده به طور رسمی به سقف بدهی خود در روز پنجشنبه رسید، جانت یلن، وزیر خزانه داری گفت که باید “اقدامات فوق العاده ای” برای جلوگیری از بحران مالی اتخاذ کند و از رهبران کنگره خواست تا “به سرعت” سقف استقراض کشور را افزایش دهند. (بر اساس یک تخمین اخیر، افزایش این محدودیت به دولت فدرال اجازه می دهد تا هزینه هایی را که قبلاً مجوز داده است، پوشش دهد تا از نکول فاجعه باری که می تواند 15 تریلیون دلار ثروت را از بین ببرد و به هزینه 6 میلیون شغل منجر شود، جلوگیری کند.)

با نزدیک شدن به جنگ بدهی ها، 55 درصد از آمریکایی ها می گویند مجلس GOP "ناکارآمد" است.

و در حالی که اکثریت جمهوری‌خواهان موافق کاهش کمک‌ها به اوکراین (63%) هستند، سهم کسانی که می‌خواهند هزینه‌های ارتش (15%)، تامین اجتماعی (12%) یا مدیکر (12%) را کاهش دهند، تقریباً به همان اندازه ناچیز است. در میان آمریکایی ها به طور کلی است.

با این حال، بررسی های اولیه مک کارتی در میان همه بزرگسالان ایالات متحده – 20٪ مطلوب در مقابل 37٪ نامطلوب. 24% تایید در مقابل 31% مخالف – در کل منفی هستند. جمهوری‌خواهان و مستقل‌های متمایل به جمهوری‌خواه بر سر اینکه آیا حزب جمهوری‌خواه مجلس باید مک کارتی (32 درصد) یا شخص دیگری (31 درصد) را به عنوان رئیس مجلس انتخاب می‌کرد، اختلاف نظر دارند.

با این حال، جمهوری‌خواهان محافظه‌کار مجلس – که به تازگی از موفقیت‌شان در طولانی‌کردن نبرد رئیس‌جمهور و وعده‌هایی که برنده نهایی، نماینده کوین مک‌کارتی از کالیفرنیا، برای تضمین آرای خود جسارت کرده‌اند، در ازای اجازه دادن به دولت، خواهان کاهش شدید بودجه هستند. بدهی های گذشته آن در مقابل، دولت بایدن می‌گوید که مذاکره نخواهد کرد و در عوض بر افزایش «پاک» آن‌گونه که جمهوری‌خواهان در زمان ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ سه بار تأیید کردند، پافشاری می‌کند.

و در همین حال، حدود یک سوم از آمریکایی‌ها می‌گویند که «مطمئن نیستند» چگونه به هر سؤالی در مورد محدودیت بدهی پاسخ دهند – این نشان می‌دهد که مخالفت با تاکتیک‌های سخت‌افزاری جمهوری‌خواهان فضای بیشتری برای رشد دارد اگر ایالات متحده نکول کند و اقتصاددانان بدترین کار را انجام دهند. پیش بینی ها محقق می شود

بیلبوردی که بدهی ملی را در روز پنجشنبه در واشنگتن نشان می دهد. (ماندل نگان/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

و این احتمالاً منادی مشکل پیش رو است زیرا ایالات متحده محدودیت بدهی خود را نقض می کند و در هفته های آتی به سمت یک درگیری چشمگیر دیگر در کاپیتول هیل می رود.

سخنران کوین مک کارتی در یک کنفرانس خبری در سالن مجسمه کنگره ایالات متحده در 12 ژانویه. (تام ویلیامز/CQ-Roll Call از طریق گتی ایماژ)

با این حال، سایر امتیازات گزارش شده محبوبیت بیشتری دارند: ارسال قانون حداقل 72 ساعت قبل از رأی گیری تا قانونگذاران زمان لازم را برای بررسی آن داشته باشند (68٪ موافق، 10٪ مخالف). ایجاد یک کمیته ویژه برای تحقیق در مورد وزارت دادگستری و FBI (51٪ موافق، 27٪ مخالف)؛ و پایان دادن به رای گیری کنگره در دوره همه گیر از طریق نیابت، که به اعضای کنگره اجازه می داد بدون حضور در واشنگتن دی سی رای دهند (46٪ موافق، 29٪ مخالف).

ساختمان وزارت خزانه داری در واشنگتن دی سی روز پنجشنبه. (سائول لوب/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ)

در عین حال، کثرت قابل توجهی از آمریکایی ها با بسیاری از امتیازات گزارش شده مخالفت می کنند که این کالیفرنیایی برای “اقناع نگهبانان در حزب خود” از جمله دادن کرسی به مخالفان مک کارتی در کمیته های قدرتمند (42٪ مخالف، 24٪ موافق) مخالف است. اجازه دادن به هر یک از اعضا برای رأی دادن به تعداد نامحدودی از اصلاحات در لوایح هزینه (42٪ مخالف، 23٪ موافق)؛ و به هر یک از اعضا اجازه می دهد که هر زمان که بخواهند به حذف سخنران رأی دهند (37٪ مخالف، 30٪ موافق).

سخنران کوین مک کارتی در یک کنفرانس خبری در کنار میکروفون ایستاده است.