با توجه به سالنامه The Old Farmer’s Almanac منتظر زمستانی سردتر از حد معمول در داکوتای جنوبی باشید.


“سالنامه کشاورز قدیمی 2023” می گوید ساکنان رودخانه ایست ریور باید خود را برای زمستانی سرد و خشک آماده کنند.

پیش بینی می شود که دمای هوا در منطقه هارتلند که شامل سیوکس فالز نیز می شود، سردتر از حد نرمال باشد. بر اساس سالنامه، تا آنجایی که میزان بارندگی پیش می‌رود، رودخانه غربی به رودخانه شرقی تقسیم می‌شود که در غرب بارش بیشتر و شرق خشک‌تر از حد متوسط ​​خواهد بود.

پیش‌بینی «سالنامه کشاورز پیر» برای زمستان امسال در جنوب چیست؟ داکوتا؟

قراره سرد بشه اینکه چقدر سرد می شود بستگی به این دارد که در کجای ایالت هستید.

منطقه High Plains برای “The Old Farmer’s Almanac” بخش زیادی از غرب داکوتای جنوبی از جمله Rapid City را در بر می گیرد، جایی که پیش بینی می شود زمستان سردتر از حد معمول باشد و سردترین دوره ها در اواخر نوامبر، اوایل دسامبر و ژانویه تا فوریه است.

آب و هوای بیشتر: آسمان سیوکس فالز در میان هوای سخت سبز شد. این پدیده عجیب را در عکس ها ببینید

سردترین میانگین دما در غرب داکوتای جنوبی 19 درجه برای ماه فوریه است.

سیوکس فالز، آبردین و واترتاون، همراه با بقیه منطقه هارتلند، سردترین ماه خود را در ژانویه با میانگین دمای 22 درجه خواهند دید. به گفته «سالنامه کشاورز قدیمی» این هشت درجه کمتر از میانگین است.

بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت منتشر شده در این هفته توسط Old Farmer's Almanac، زمستان پیش رو باید مرطوب‌تر و گرم‌تر از حد معمول در غرب ایالات متحده باشد و دمای سردتر در نیمه شرقی این کشور پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس پیش‌بینی‌های بلندمدت منتشر شده در این هفته توسط Old Farmer’s Almanac، زمستان پیش رو باید مرطوب‌تر و گرم‌تر از حد معمول در غرب ایالات متحده باشد و دمای سردتر در نیمه شرقی این کشور پیش‌بینی می‌شود.

برف در داکوتای جنوبی چطور؟

بارش برف برای دشت های بلند از جمله منطقه راپید سیتی بالاتر از حد نرمال خواهد بود اما برای شرق داکوتای جنوبی کمتر از حد نرمال خواهد بود.

بر اساس “سالنامه The Old Farmer’s Almanac” اواسط تا اواخر نوامبر و ژانویه در غرب داکوتای جنوبی همراه با برخی مناطق برفی در اوایل فوریه پربرف ترین خواهد بود.

برفی ترین دوره هارتلند در اواخر نوامبر، اوایل تا اواسط ژانویه و فوریه خواهد بود.

بیشتر: دِرچوس، حباب نادر، نگرانی‌هایی را ایجاد می‌کند: آیا غرب میانه به سوی کاسه گرد و غبار دیگری می‌رود؟

برف در خیابان ششم در روز پنجشنبه، 24 فوریه 2022، در مرکز شهر Sioux Falls می بارد.

برف در خیابان ششم در روز پنجشنبه، 24 فوریه 2022، در مرکز شهر Sioux Falls می بارد.

“سالنامه کشاورز پیر” چگونه آب و هوا را پیش بینی می کند؟

هنگامی که اولین “سالنامه کشاورز پیر” در سال 1792 منتشر شد، رابرت توماس فرمول خود را برای پیش بینی آب و هوای سال آینده ارائه کرد.

از آن زمان، ناشران فرمول را با فناوری فعلی از جمله علوم خورشیدی، اقلیم شناسی و هواشناسی به روز کرده اند. آنها الگوهای خورشیدی و شرایط آب و هوایی تاریخی را در یک دوره 30 ساله مقایسه می کنند تا پیش بینی های خود را انجام دهند.

این سالنامه ایالات متحده را برای پیش بینی آب و هوا به 18 منطقه تقسیم می کند.

سوفیا ژائو، 5 ساله، بعد از اینکه مدرسه به دلیل طوفان قریب الوقوع در روز جمعه، 10 دسامبر 2021، در سیو فالز لغو شد، در برف بازی می کند.

سوفیا ژائو، 5 ساله، بعد از اینکه مدرسه به دلیل طوفان قریب الوقوع در روز جمعه، 10 دسامبر 2021، در سیو فالز لغو شد، در برف بازی می کند.

در حالی که “سالنامه کشاورز پیر” به داشتن نرخ دقت 80 درصدی افتخار می کند، طبق کتاب امسال، آنها در سال گذشته 94.4 درصد در پیش بینی های خود از خروج بارش درست عمل کردند. تا آنجایی که درجه حرارت در شهرهای نماینده در هر منطقه، انتشار دارای میزان دقت کل 72.2٪ بود.

بنابراین اگر نگران خاموش بودن پیش‌بینی زمستان سالنامه هستید، فقط به یاد داشته باشید دفعه بعد که بیرون هستید، نوار نارنجی کرم پشمالو را بررسی کنید.

ایده داستانی از جامعه خود دارید؟ به خبرنگار آلفونزو گالوان به آدرس [email protected] ایمیل بزنید یا او را در توییتر دنبال کنید @GalvanReports.

این مقاله در اصل در Sioux Falls Argus Leader منتشر شد: پیش‌بینی سالنامه قدیمی کشاورز زمستان سرد را برای داکوتای جنوبی پیش‌بینی می‌کند.





منبع