بایدن 60 میلیون دلار برای آمادگی در برابر طوفان های آینده در پورتوریکو اعلام کرد

رئیس جمهور جو بایدن: مارتین پنا، کل آن اکوسیستم. و ما قصد داریم آب های آلوده را پاکسازی کنیم و زیستگاه های کاهش دهنده، زیستگاه های حرا را بازسازی کنیم و حیات دریایی را بازگردانیم. و در ماه های آینده شاهد افزایش چشمگیر سرمایه گذاری هایی از این دست خواهید بود.

[APPLAUSE]

[APPLAUSE]



منبع

ما در جاده ها، پل ها، حمل و نقل عمومی، بنادر، فرودگاه ها، ایمنی آب و اینترنت پرسرعت پورتوریکو سرمایه گذاری می کنیم. ما می دانیم که بحران آب و هوا و آب و هوای شدیدتر به این جزیره ادامه می دهد و به طور کلی ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد. و همانطور که ما بازسازی می کنیم، باید اطمینان حاصل کنیم که آن را برای ماندگاری می سازیم.

علاوه بر این، من از جنیفر گرانهولم، وزیر انرژی، که یک فرد درجه یک است، خواسته ام که یک تلاش فوق العاده را در کل دولت فدرال رهبری کند. او تیم نوسازی بازیابی شبکه پورتوریکو را راه اندازی خواهد کرد تا تمام منابع فدرال و کمک های فنی و پشتیبانی اضافی را برای پورتوریکو به کار گیرد. و ما به شما کمک خواهیم کرد تا شبکه خود را به سرعت تعمیر کنید و پیشرفت قاطعی در برنامه بازی برای تحول انرژی پاک پورتوریکو ایجاد کنید.

به عنوان مثال، ما می‌توانیم یک سیستم هشدار سیل ایجاد کنیم تا به بالا بردن سیلاب‌ها و دیواره‌های سیلاب کمک کند. علاوه بر این، نزدیک به 700 میلیون دلار سرمایه گذاری زیرساختی در پورتوریکو وجود دارد که از زمان امضای قانون زیرساخت های دو حزبی در نوامبر گذشته اعلام شده است. به عنوان مثال، ما 90 میلیون دلار برای ارتقای بزرگراه PR2 اعطا کرده‌ایم، و 663 میلیون دلار برای شروع ساخت و ساز در کانال برای بازسازی کانال اعلام کرده‌ایم – در تلفظ به من کمک کنید.

پرزیدنت بایدن در سخنرانی در پونس، پورتوریکو، تقریباً دو هفته پس از طوفان فیونا در این جزیره، بسته بودجه 60 میلیون دلاری را برای آماده سازی آن برای طوفان های شدید آینده اعلام کرد.

رونوشت ویدیویی

مارتین پنا.

رئیس جمهور جو بایدن: ما باید بیشتر کار کنیم. ما باید اطمینان حاصل کنیم که هنگام وقوع طوفان بعدی، پورتوریکو آماده است. امروز، من بیش از 60 میلیون دلار بودجه برای کمک به مناطق ساحلی پورتوریکو برای آمادگی بهتر برای طوفان اعلام می کنم.

برای کمک به تغییر کل سیستم به طوری که مردم پورتوریکویی بتوانند برق تمیز، قابل اعتماد و مقرون به صرفه مورد نیاز خود را دریافت کنند و در هنگام وقوع طوفان هایی مانند فیونا، برق در خانه ها و بیمارستان ها باقی بماند. این شامل شبکه‌های کوچک می‌شود که می‌توانیم به زودی راه‌اندازی آن‌ها را آغاز کنیم تا کمتر به خطوط انتقال در فواصل طولانی وابسته باشیم و در هنگام وقوع طوفان‌ها افزونگی بیشتری داشته باشیم. هدف، قبوض کمتر انرژی و توان قابل اعتمادتر برای خانوارهای پورتوریکویی است.

ما به ویژه بر روی شبکه برق متمرکز شده ایم. امسال تا به امروز، پورتوریکو 4 میلیون دلار برای کمک به انعطاف پذیری بیشتر شبکه برق دریافت کرده است. این عدد افزایش خواهد یافت زیرا ما به فرماندار می گوییم که آماده است تا منابع بیشتری را از وزارت انرژی و سایر آژانس های فدرال مستقر کنم و تسریع کنم، نه فقط– من معمولاً به این سرعت صحبت نمی کنم، اما به نظر می رسد به سرعت در حال حرکت است