بایدن میزبان نشست «وحدت» علیه خشونت ناشی از نفرت

___

بناویدس گفت که برگزاری نشست بایدن به تقویت کشور برای مقابله با تهدیدهای خشونت ناشی از نفرت کمک می کند، اما همچنین گفت که امیدوار است “راه حل های بلندمدت” از این اجلاس بیرون بیاید.

ویلمینگتون، دل. (AP) – رئیس جمهور جو بایدن در ماه آینده میزبان نشستی در کاخ سفید با هدف مبارزه با موجی از خشونت های ناشی از نفرت در ایالات متحده خواهد بود، زیرا او در تلاش است تا به قول مبارزات انتخاباتی خود برای “شفای روح ملت” عمل کند. “

کارین ژان پیر، سخنگوی مطبوعاتی، در بیانیه‌ای گفت: همانطور که رئیس جمهور بایدن در بوفالو پس از تیراندازی جمعی وحشتناک در اوایل سال جاری گفت، در نبرد برای روح ملت ما، همه ما باید در این آرمان بزرگ آمریکا شرکت کنیم. اجلاس سران متحد ما می‌ایستیم فرصت مهمی را برای آمریکایی‌ها از هر نژاد، مذاهب، منطقه، وابستگی‌های سیاسی، و طبقات اجتماعی فراهم می‌کند تا با هم این هدف را دنبال کنند.»

او گفت: «به عنوان سازمان‌های حقوق مدنی، سازمان‌های عدالت اجتماعی، ما هر روز علیه این موضوع مبارزه می‌کنیم و می‌خواهیم مطمئن شویم که دولت باید نقشی پیشرو در مقابله با افراط‌گرایی راست‌گرا داشته باشد.»

بایدن، یک دموکرات، بارها به اعتراضات برتری نژاد سفید در سال 2017 در شارلوتسویل، ویرجینیا اشاره کرده و او را از دوران بازنشستگی سیاسی برای به چالش کشیدن دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت آمریکا در سال 2020 خارج کرد. او در طول آن مبارزات انتخاباتی قول داد برای پر کردن شکاف های سیاسی و اجتماعی و ارتقای آن تلاش کند. وحدت ملی، اما تحقق این هدف همچنان در حال پیشرفت است.

او گفت: «آنچه برای ما مهم است رسیدگی به سلامت روان، اصلاح کنترل سلاح، رسیدگی به اطلاعات نادرست، اطلاعات نادرست و اطلاعات نادرست است. ما می خواهیم سیاست گذاران بر راه حل های عقل سلیم تمرکز کنند تا شاهد این نوع خشونت در جوامع خود نباشیم. و ما می خواهیم شاهد اجرای سیاست هایی باشیم که خشونت را کاهش می دهد.”

بایدن در این گردهمایی که به گفته کاخ سفید شامل گروه‌های حقوق مدنی، رهبران مذهبی، مدیران تجاری، مجریان قانون، حامیان پیشگیری از خشونت با اسلحه، اعضای سابق گروه‌های نفرت خشونت‌آمیز، قربانیان خشونت افراطی و شخصیت‌های فرهنگی می‌شود، سخنرانی کلیدی خواهد داشت. . کاخ سفید تاکید کرد که قصد دارد دموکرات‌ها و جمهوری‌خواهان و همچنین رهبران سیاسی در سطوح فدرال، ایالتی و محلی را گرد هم بیاورد تا علیه خشونت با انگیزه نفرت متحد شوند.

کاخ سفید روز جمعه اعلام کرد که بایدن میزبان اجلاس United We Stand در 15 سپتامبر خواهد بود و بر “اثرات مخرب” خشونت بر امنیت عمومی و دموکراسی تاکید کرد. پس از کشته شدن 10 سیاهپوست در سوپرمارکت بوفالو، نیویورک در ماه مه، مدافعان بایدن را به برگزاری این مراسم تحت فشار قرار دادند و همچنین با هدف رسیدگی به خشونت‌های ناشی از نفرت در شهرهایی از جمله ال پاسو، تگزاس، پیتسبورگ و اوک کریک، ویسکانسین. .

سندی بناویدس، مدیر عامل اتحادیه شهروندان آمریکای لاتین متحد، گفت که پیدایش این اجلاس پس از کشتار بوفالو شکل گرفت، زیرا سازمان او به همراه لیگ ضد افترا، شبکه ملی اقدام و سایر گروه‌ها می‌خواستند دولت بایدن را تحت فشار قرار دهند. مستقیم تر با تهدیدات افراطی مقابله کند.

پوشش AP در مورد جنایات ناشی از نفرت را در https://apnews.com/hub/hate-crimes دنبال کنید.



منبع

کاخ سفید لیست سخنرانان یا شرکت کنندگان را مشخص نکرد و گفت که به این رویداد نزدیک تر خواهد شد. همچنین هیچ پیش‌نمایش سیاستی خاص از سوی بایدن را نخواهد داشت. مقامات خاطرنشان کردند که بایدن سال گذشته قانون جرایم ناشی از نفرت COVID-19 را امضا کرد و اولین استراتژی ملی کشور برای مقابله با تروریسم داخلی را منتشر کرد.