بایدن در مصاحبه تلویزیونی می گوید: همه گیری تمام شده است

اداره ملی تحقیقات اقتصادی هفته گذشته گزارش داد که کووید-19 همچنان عرضه نیروی کار را خفه می کند. تخمین زده می شود که بیماری های کووید نیروی کار ایالات متحده را حدود نیم میلیون نفر کاهش داده است که حدود 0.2٪ از کل بزرگسالان است.

تقریباً دو سال از تأیید اضطراری اولین واکسن‌های کووید می‌گذرد، اکثر کودکان ۵ تا ۱۱ ساله فقط اولین دوز واکسن را دریافت کرده‌اند که رایج‌ترین آنها به دو دوز نیاز دارد. آنها همچنین واجد شرایط دریافت واکسن های تقویت کننده نیستند، به این معنی که به گفته Jha، آنها محافظت “بسیار محدودتری” در برابر ویروس دارند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است





منبع

او گفت: «ببینید، همانطور که برای شروع گفتم، قصد من این است که دوباره نامزد شوم. اما این فقط یک قصد است. اما آیا این تصمیم قطعی است که من دوباره شرکت کنم؟ این مسئله بعدا بررسی خواهد شد.”

پوشش کامل همه گیری کووید-19

بایدن در جای دیگری در مصاحبه CBS گفت که هنوز تصمیمی برای انتخاب مجدد در سال 2024 ندارد.

در همین حال، وزارت آموزش و پرورش در اوایل این ماه گزارش داد که نمرات ریاضی و خواندن برای کودکان 9 ساله در دو سال اول شیوع بیماری همه گیر کاهش یافته است – نمرات خواندن بیشترین کاهش را در 30 سال گذشته داشته است، در حالی که نمرات ریاضی برای اولین بار در تاریخ کاهش یافته است. از آزمون های موجود در مطالعه

و بنابراین کاری که من انجام می دهم این است که کارم را انجام می دهم. من می روم آن کار را انجام دهم. و در چارچوب زمانی که پس از این چرخه انتخابات بعدی در اینجا منطقی است، در سال آینده، در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود، قضاوت کنید.

سازمان بهداشت جهانی هفته گذشته گزارش داد که مرگ و میرهای هفتگی جدید در سراسر جهان به کمترین حد خود در هفته اول سپتامبر از زمان اعلام همه گیر ویروس کرونا در مارس 2020 رسیده است.

FTI Consulting، گروه مشاوره بازرگانی بین‌المللی، در اوایل ماه جاری گزارش داد که این بیماری همه‌گیر زنجیره‌های تامین را به شدت مختل کرد، که منجر به کمبود مزمن کالاهای کلیدی، تورم، تعطیلی کارخانه‌ها، تخلیه کانتینرهای حمل و نقل و سایر «اثرات منفی بر رفاه اقتصادی یک کشور» شد.

تدروس آدهانوم گبریسوس، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت هفته گذشته در یک نشست توجیهی گفت: «ما هنوز آنجا نیستیم، اما پایان در چشم است.

دنبال کردن NBC HEALTH بر توییتر & فیس بوک.

پس از بیش از یک میلیون مرگ در ایالات متحده و تقریباً سه سال قرنطینه و اختلالات اقتصادی، رئیس جمهور جو بایدن در مصاحبه ای که یکشنبه پخش شد، اعلام کرد که همه گیری ویروس کرونا پایان یافته است.

بایدن در برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه سی‌بی‌اس گفت که «ما هنوز با کووید مشکل داریم» و افزود: «ما هنوز در حال انجام کارهای زیادی روی آن هستیم. اما همه گیری تمام شده است.»

سی‌بی‌اس نیوز گفت که این مصاحبه پنج‌شنبه، قبل از پرواز رئیس‌جمهور برای مراسم درگذشت ملکه الیزابت دوم به بریتانیا انجام شد.

هماهنگ‌کننده پاسخ به کووید-19 در کاخ سفید، دکتر آشیش جاها، در مصاحبه‌ای با لستر هولت از NBC News در ماه گذشته گفت که تعداد موارد کووید-19 نوجوانان همچنان در حال افزایش است حتی با بازگشت دانش‌آموزان به مدرسه.

بایدن با بیان اینکه «من به سرنوشت احترام می‌گذارم»، گفت: «برای اتخاذ چنین تصمیمی خیلی زود است».

این ویروس بیش از 1 میلیون نفر را در ایالات متحده کشته، اقتصاد را تحت تأثیر قرار داده و مدرسه را برای میلیون ها کودک آمریکایی مختل کرده است.

با این حال، آمار ان‌بی‌سی نیوز نشان داد که مرگ و میر ناشی از کووید در ایالات متحده نسبتا ثابت مانده است و به طور میانگین در دو هفته گذشته بیش از 500 نفر در روز بوده است.