بایدن برای جلوگیری از کاهش مزایا، 36 میلیارد دلار کمک به صندوق بازنشستگی بزرگ اعلام کرد

بایدن توسط مارتی والش، وزیر کار و رهبران اتحادیه‌ها و کارگران همراه شود تا بودجه صندوق بازنشستگی ایالت‌های مرکزی را که بیشتر برای کارمندان اتحادیه Teamsters از جمله رانندگان کامیون، کارگران انبار، کارگران ساختمانی و دیگران مزایایی را ارائه می‌دهد، توضیح دهد. کاخ سفید گفت که این پول از برنامه کمک مالی ویژه طرح نجات آمریکا تامین خواهد شد.

کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهور بایدن روز پنجشنبه 36 میلیارد دلار کمک مالی برای جلوگیری از کاهش بازنشستگی هزاران کارگر اتحادیه اعلام خواهد کرد.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

با بودجه ای که پنجشنبه اعلام می شود، می تواند حداقل تا سال 2051 از حقوق بازنشستگی کارکنان تیمسترز محافظت کند. کاخ سفید تخمین زده است که از مزایای بیش از 350,000 بازنشسته و کارگر فعلی اتحادیه محافظت می کند.

این اعلامیه به عنوان یک نمایش حمایتی بزرگ از سوی بایدن از کارمندان اتحادیه است، زیرا او خود را به عنوان طرفدارترین رئیس‌جمهور اتحادیه می‌داند که تا به حال روی کار آمده است. این امر همچنین پس از تحمیل قرارداد کاری بر کارگران راه آهن برای جلوگیری از اعتصاب توسط کنگره انجام شد، اقدامی که آنها با حمایت بایدن انجام دادند، که در مورد عواقب شدید اقتصادی در صورت تعطیلی خطوط حمل و نقل هشدار داد.

کاخ سفید در یک برگه اطلاعاتی اعلام کرد: تضمین اینکه کارگران و خانواده‌هایشان از امنیت بازنشستگی که از طریق یک عمر کار به دست آورده‌اند، برخوردار شوند، بخش مرکزی برنامه اقتصادی پرزیدنت بایدن است.

این توافق شامل روزهای بیماری اضافی که کارگران اتحادیه از آن حمایت می کردند، نمی شد، اما بایدن تاکید کرد که امیدوار است کنگره بتواند در آینده به این موضوع بازگردد و قانونی را تصویب کند که از مرخصی استعلاجی برای همه کارگران اطمینان حاصل کند.

صندوق بازنشستگی ایالات مرکزی در ماه آگوست گزارش داد که دارایی 7.4 میلیارد دلاری دارد و درخواست 35.1 میلیارد دلار کمک کرده است. کاخ سفید تخمین زد که بازنشستگان بدون کمک مالی با کاهش تقریبا 60 درصدی مزایا مواجه می شدند.