حامی حزب جمهوریخواه از لایحه “نگو همجنسگرا” فلوریدا به اتهام کلاهبرداری متهم شد

کیفرخواست همچنین ادعا می‌کند که هاردینگ برای پشتیبانی از درخواست‌های خود، صورت‌های بانکی جعلی ایجاد کرده است.

هاردینگ در اوایل سال جاری از لایحه “نگو همجنسگرا” حمایت مالی کرد، که قبل از اینکه فرماندار ران دیسانتیس (R) این لایحه را در ماه مارس به قانون امضا کند، خشم سراسری را برانگیخت. این قانون عملاً آموزش گرایش جنسی و هویت جنسیتی را در بسیاری از کلاس‌های مدارس ابتدایی ممنوع می‌کند و به والدین اجازه می‌دهد برای اجرای آن از مناطق مدرسه شکایت کنند.

گروه های حقوق مدنی به شدت از این قانون به عنوان همجنس گرایانه، تبعیض آمیز و نفرت انگیز انتقاد کرده اند. تحقیقات نشان داده است که از زمان تصویب این قانون، نفرت ضد LGBTQ افزایش یافته است.

مربوط…



منبع

او در بیانیه‌ای به آسوشیتدپرس گفت: «می‌خواهم مردم و رای دهندگانم بدانند که من وام را به طور کامل بازپرداخت کردم و طبق درخواست با بازرسان همکاری کردم».

دادستان های فدرال ادعا می کنند که جو هاردینگ، نماینده ایالتی، به طور غیرقانونی بیش از 150000 دلار وام فدرال برای کسب و کارهای کوچک در طول همه گیری کووید-19 به دست آورده یا تلاش کرده است. هاردینگ، که در سال 2020 انتخاب شد، متهم به استفاده از دو نهاد شرکتی غیرفعال برای درخواست وجوه و پر کردن درخواست‌های تقلبی شد.

در درخواست خود، دادستان ها گفتند که هاردینگ ادعا کرده است که یکی از مشاغل او بیش از 400000 دلار درآمد و چهار کارمند در ماه های قبل از همه گیری داشته است. این شرکت در واقع سه سال است که بدون درآمد یا بدون کارمند غیر فعال بوده است.

او با شش اتهام از جمله کلاهبرداری با سیم، اظهارات نادرست و پولشویی روبرو است. هاردینگ خود را بی گناه دانسته و قبل از محاکمه برنامه ریزی شده در 11 ژانویه با قید ضمانت آزاد شد.

یک قانونگذار جمهوری‌خواه در فلوریدا که از قانون بحث‌برانگیز این ایالت موسوم به لایحه «نگو همجنس‌گرا» حمایت می‌کرد، روز چهارشنبه به اتهام کلاهبرداری از دولت در دریافت وام‌های کمک‌های کرونا متهم شد.