بایدن از حزب جمهوری خواه «افراطی» در سفرهای روز کارگر به ایالت نوسانی انتقاد کرد

در پنسیلوانیا، بایدن در سخنانی با اعضای کارگران فولاد متحد گفت که ترامپ یک “رئیس جمهور سابق و شکست خورده” است.

بایدن در طول سخنرانی خود در میلواکی گفت: «هر جمهوری‌خواه جمهوری‌خواه MAGA نیست» اما کسانی را که کمپین ترامپ را «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» را تا حد خطرناک یا نفرت‌انگیز پیش برده‌اند، مشخص کرد. او قسمت‌هایی مانند حمله سال گذشته اوباش به ایالات متحده را برجسته کرد. کاپیتول.

اواخر دوشنبه، او به غرب میفلین، خارج از پیتسبورگ پرواز کرد – برای سومین بار در کمتر از یک هفته و تنها دو روز پس از اینکه سلفش، دونالد ترامپ، تظاهرات خود را در این ایالت برگزار کرد، به پنسیلوانیا بازگشت.

___

معاون رئیس جمهور کامالا هریس در جلسه صبحانه با شورای کار بزرگ بوستون از کارگران سازمان یافته قدردانی کرد و اعلام کرد: “وقتی دستمزدهای اتحادیه بالا می رود، دستمزد همه افزایش می یابد.”

مری کی هنری، رئیس اتحادیه بین‌المللی کارکنان خدماتی 2 میلیون نفری، حمایت بایدن از اتحادیه‌هایی را که به سمت انتخابات میان‌دوره‌ای حرکت می‌کنند، «بسیار حیاتی» خواند و گفت که کارگران باید «در میدان‌های جنگ در سراسر کشور بسیج شوند تا اطمینان حاصل شود که کارگران شرکت می‌کنند».

ترامپ شنبه شب در ویلکس-بار، نزدیک اسکرانتون، جایی که بایدن متولد شد، سخنرانی کرد. رئیس جمهور هفته گذشته سفر خود به ویلکس-بار را انجام داد تا درباره افزایش بودجه برای پلیس بحث کند، انتقاد جمهوری‌خواهان از اف‌بی‌آی را پس از یورش به املاک ترامپ در فلوریدا محکوم کند و استدلال کند که اقدامات جدید و دو حزبی اسلحه می‌تواند به کاهش جرایم خشونت‌آمیز کمک کند.

رای دهندگان پنسیلوانیا در حال انتخاب فرماندار جدید هستند و جان شاپیرو، دادستان کل ایالت، با داگ ماستریانو، جمهوری خواه دیگر مورد حمایت ترامپ و یک سناتور جدید روبرو می شود. این رقابت بین ستوان فرماندار دموکرات جان فترمن و پزشک مشهور قلب تحت حمایت ترامپ، مهمت اوز است. فترمن قبل از سخنرانی هر دو در وست میفلین با بایدن صحبت کرد.

دو روز پس از آن، بایدن برای سخنرانی در ساعات پربیننده به سالن استقلال در فیلادلفیا رفت و «افراط گرایی» شدیدترین حامیان ترامپ را محکوم کرد.

هنری گفت: «ما واقعاً از این که رئیس جمهور مستقیماً با کارگران صحبت می کند در مورد اینکه اگر فرصت داشت، به اتحادیه می پیوندد، هیجان زده هستیم. او افزود: «این رئیس جمهور نشان داده است که طرف کدام طرف است. و او در کنار مردم زحمتکش است. و این بسیار مهم است.»

در حالی که رئیس جمهور مکرراً سناتور جمهوری خواه ران جانسون از ویسکانسین را به دلیل رأی مخالف به اقدامی که مورد حمایت دموکرات ها برای کاهش قیمت داروهای تجویزی است، سرزنش کرد، جمعیت با صدای بلند مورد تمسخر قرار گرفتند. رئیس جمهور همچنین پیشنهاد کرد که جانسون و سایر جمهوری خواهان کنگره مایل به تضعیف امنیت اجتماعی هستند.

حمایت اتحادیه‌ها به بایدن کمک کرد تا در آیووا و نیوهمپشایر به پیروزی‌های فاجعه‌بار اولیه در آیووا و نیوهمپشایر غلبه کند و در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها در سال 2020 و در نهایت کاخ سفید پیروز شود. او از آن زمان به عنوان رئیس جمهور به ستایش جنبش کارگری ادامه داد.

ترامپ از نامزدهای رقابت های کلیدی در سراسر کشور حمایت کرده است و بایدن هشدار می دهد که برخی از جمهوری خواهان اکنون آنقدر به ترامپیسم اعتقاد دارند که مایلند برای ترویج آن ارزش های اصلی آمریکا را تضعیف کنند. رئیس جمهور روز پنجشنبه گفت که “وفاداری کورکورانه به یک رهبر واحد، و تمایل به مشارکت در خشونت سیاسی، برای دموکراسی کشنده است.”

هریس گفت: «وقتی محل کار اتحادیه امن‌تر است، همه امن‌تر هستند. وقتی اتحادیه ها قوی هستند، آمریکا قوی است.»

ویلسون رینگ، نویسنده آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشت.



منبع

رقابت‌های پنسیلوانیا و ویسکانسین می‌توانند تصمیم بگیرند که کدام حزب در سال آینده سنا را کنترل می‌کند، در حالی که برنده هر فرمانداری ممکن است بر نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2024 تأثیر بگذارد. با توجه به اینکه برخی از نامزدهای همسو با ترامپ، دروغ های او را در مورد تقلب گسترده ای که در انتخابات 2020 رخ نداده است، منتشر کرده اند، خطرات بسیار زیاد است. قضات، از جمله قضات منصوب شده توسط ترامپ، ده ها شکایتی را که پس از آن انتخابات مطرح شده بود، رد کردند و دادستان کل خود ترامپ این ادعاها را جعلی خواند.

او گفت که بسیاری از اعضای جمهوری خواه «پر از خشم، خشونت، نفرت، تفرقه» هستند.

بایدن با اشاره به ادعاهای نادرست ترامپ مبنی بر تقلب در انتخابات ریاست جمهوری 2020، گفت: «شما نمی توانید کشور را دوست داشته باشید و بگویید که چقدر آن را دوست دارید وقتی که فقط یکی از دو نتیجه انتخابات را می پذیرید: یا برنده شدید یا بودید. فریب خورده.”

آغاز غیررسمی پاییز، روز کارگر نیز به طور سنتی فصل شلوغ سیاسی را آغاز می‌کند که در آن کمپین‌ها برای برانگیختن رای‌دهندگان برای روز انتخابات در 8 نوامبر تلاش می‌کنند. در آن زمان است که کنترل مجلس و سنا، و همچنین برخی از فرمانداری‌های ارشد کشور تصمیم‌گیری می‌شود. .

در دیگر رقابت‌های برتر ایالت، تیم میشلز، یکی از مدیران اجرایی ساختمانی مورد تایید ترامپ، تلاش می‌کند تا فرماندار دموکرات تونی اورز را برای دور دوم دور کند. اورز در مراسم کارگری که بایدن سخنرانی کرد و به طور مختصر در پشت صحنه با رئیس جمهور احوالپرسی کرد.

این در میلواکی به نمایش گذاشته شد، جایی که ستوان فرماندار دموکرات ماندلا بارنز تلاش می کند جانسون را از قدرت برکنار کند، اما در کنار بایدن ظاهر نشد.

هر دو ایالتی که بایدن روز دوشنبه از آنها بازدید کرد، ممکن است معیارهای کلیدی قدرت دموکرات ها را قبل از نوامبر فراهم کنند. با توجه به اینکه تورم همچنان در حال افزایش است و میزان محبوبیت رئیس جمهور کمی بهتر است اما همچنان پایین است، بایدن تا چه حد می تواند به حزب خود در رقابت های برتر کمک کند – و چقدر نامزدها می خواهند که او تلاش کند – باید دید.

اوورز به جمعیت گفت: «ما رئیس‌جمهوری داریم که چالش‌های پیش روی خانواده‌های کارگری را درک می‌کند. او گفت بایدن «فراموش نکرده است که خانواده‌های کارگر، نه فقط در روز کارگر، بلکه در تمام روزهای سال اهمیت دارند».

بایدن گفت: «اما با هم می‌توانیم و باید مسیری متفاوت را انتخاب کنیم.» «آینده ای با وحدت و امید. ما تصمیم می گیریم آمریکای بهتر بسازیم.»

بایدن در یک گردهمایی کارگران در محوطه پارک در میلواکی گفت: «طبقه متوسط ​​آمریکا را ساخت. “همه این را میدانند. اما اتحادیه ها طبقه متوسط ​​را ساختند.»

واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن روز دوشنبه از “جمهوری خواهان MAGA” و راست افراطی انتقاد کرد و درخواست های شخصی روز کارگر را برای اعضای اتحادیه ایالت های نوسانی که امیدوار است در ماه نوامبر برای حزبش به اجرا درآیند، مطرح کرد.

ترامپ در راهپیمایی روز شنبه خود پاسخ داد که بایدن “دشمن دولت” است. رونا مک دانیل، رئیس کمیته ملی جمهوری خواهان، روز دوشنبه در توئیتی نوشت که بایدن “ضد کارگرترین رئیس جمهور در تاریخ معاصر است” و اشاره کرد که تورم بالا دستمزد، درآمد و پس انداز آمریکا را کم کرده است.