ایمیل نشان می دهد که صاحبخانه به مدیر املاک گفته است که مستاجر تگزاس را بدبخت کند تا آنها نقل مکان کنند

مدیر اجرایی در ایمیل خود گفت: “درک من چیزی در مورد این شخص نمی دانم.” “من فقط لیست چیزهایم را پایین می آورم تا مطمئن شوم شما تمام تلاش خود را برای خلاص شدن از شر آنها انجام داده اید.”

افراطی ترین استراتژی توصیه می کرد که اگر کودکان در این واحد زندگی می کردند، با خدمات حفاظت از کودکان تماس بگیرید تا از آپارتمان زن بازدید کنند.

این گزارش می‌گوید که عبارت‌های اجرایی نشان می‌دهد که این تاکتیک‌های آزار و اذیت ممکن است برای Siegel، پروتکل‌های ایجاد شده «در سراسر شرکت» برای خلاص شدن از شر مستاجران ناخواسته، آزمایش‌شده و واقعی باشد. اگر چنین است، زن سن آنتونیو ممکن است اولین مستأجری نبوده باشد که مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، و برای ترک آن مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

مدیر اجرایی نوشت: «من می‌خواهم که این شخص خیلی راحت در اتاق ما مجانی بنشیند.

مدیر اجرایی همچنین به مستاجر پیشنهاد کرد که اگر مدیریت در خانه‌اش را زد و او آنجا نبود، با کنترل حیوانات تماس می‌گرفت تا «بیا حیوان خانگی رها شده‌اش را ببر».

یک گزارش دولتی نشان می دهد که یک صاحبخانه شرکتی می خواست مستاجر در تگزاس برود، و به مدیر یک ملک در سن آنتونیو دستور داد تا آنها را برای ترک آزار و اذیت کند – با استفاده از انواع استراتژی ها به همان اندازه که ظالمانه و خلاقانه هستند.

در ایمیلی به مدیریت Siegel Suites، 3855 N. PanAm Expressway، تعدادی از استراتژی‌ها ارائه شده است، از جمله جایگزین کردن تهویه مطبوع زن با یک واحد خراب، ضربه زدن امنیتی «حداقل» دو بار در هر شب. و غیرفعال کردن تلویزیون او از خارج با استفاده از یک کنترل از راه دور اصلی.

بر اساس گزارش اخیر کمیته فرعی مجلس نمایندگان آمریکا که شامل ایمیل مورد بحث است، این ایمیل توسط یک معاون ارشد عملیات یک شرکت مستقر در لاس وگاس به نام The Siegel Group ارسال شده است.

Siegel یکی از چهار مالک شرکتی است که در این گزارش نام برده شده است – همراه با Pretium Partners، Invitation Homes و Ventron Management – که هر کدام متهم به انجام اقدامات توهین آمیز و فریبکارانه علیه مستاجران خود در طول همه گیری ویروس کرونا هستند.

مک کلاچی نیوز برای اظهار نظر با گروه سیگل تماس گرفته است.

طبق «بررسی اخراج‌های همه‌گیر: گزارشی در مورد سوء استفاده از چهار مالک شرکتی در طول بحران کرونا»، این چهار گروه نزدیک به 15000 پرونده تخلیه را ارسال کردند، عمدتاً در حالی که مهلتی برای تخلیه وجود داشت.

«غلاف خواب» در این شهر کالیفرنیا با قیمت 800 دلار در ماه ارائه می شود. چطور کار میکند؟

پلیس جورجیا می گوید، کارگر تعمیر و نگهداری متهم به دست زدن به مستاجر در مقابل چشمان 2 فرزندش شد

زن به مدت 2 سال روی مبل خود مرده دراز کشیده بود. دادگاه لندن می پرسد چگونه هیچ کس متوجه نشد؟

اما تحقیقات مجلس نشان داد که سیگل همه چیز را فراتر برد و «از تاکتیک‌های آزار و اذیت استفاده کرد… تا مستاجرین را از خانه‌هایشان بیرون کند، بدون اینکه درخواست تخلیه رسمی بدهند».

گزارش مجلس اشاره می کند که در تگزاس، ارائه گزارش های نادرست از کودک آزاری یا بی توجهی یک جنایت است.

چرا بسیاری از صاحبخانه ها اجاره بها را افزایش می دهند؟ در اینجا چیزی است که کارشناسان می گویند در حالی که اجاره کنندگان به دنبال تسکین هستند



منبع