“ایستادن در برابر عوام فریبی جناحی نیست”

مالون از این شبکه به دلیل پخش بیش از حد نظرات و عدم گزارش کافی روی زمین انتقاد کرده است. نوامبر گذشته، مالون به CNBC گفت که مایل است ببیند CNN «به نوع روزنامه‌نگاری که با آن شروع کرد، تکامل یابد و در واقع روزنامه‌نگاری داشته باشد که منحصر به فرد و با طراوت خواهد بود».

تاکنون تعداد پوست سر ستاره ها نسبتاً کم بوده است. یک هفته قبل از تیراندازی استلتر، جفری توبین، تحلیلگر ارشد حقوقی سی ان ان به مدت 20 سال، اعلام کرد که او را ترک می کند.

شاید بتوان پیش بینی کرد که استلتر به یکی از اولین قربانیان ستاره های CNN تحت رهبری جدید تبدیل شود. همانطور که دیوید فولکنفلیک، خبرنگار رسانه ای NPR توضیح داد، استلتر خاری در چشم کاخ سفید دونالد ترامپ بود و مرتباً دروغ ها و اطلاعات نادرست آن را افشا می کرد.

بخشی از استدلال استلتر به عنوان میزبان منابع معتبر، طولانی‌ترین برنامه تلویزیونی CNN تا زمان مرگش، این بود که نقش رسانه‌ها برای پاسخگویی به قدرت است. این عملکرد به ویژه در عصر تب دار ترامپ بسیار مهم بود.

از زمان راه اندازی Stelter، رسانه های نیویورک مملو از گمانه زنی ها در مورد علت آن بوده است. برخی انگشت اتهام را به سمت جان مالون، یک سرمایه‌گذار قدرتمند دیسکاوری گرفته‌اند که ادعا می‌کند CNN بیش از حد حزب‌گرا است.

عکس: ایوان آگوستینی/اینویژن/AP

سی ان ان دستورات راهپیمایی خود را چهارشنبه گذشته، تنها چهار ماه پس از اینکه شبکه تحت رهبری جدید منصوب شده توسط صاحبانش، برادران وارنر دیسکاوری قرار گرفت، صادر کرد. کریس لیخت، رئیس سی‌ان‌ان، که پس از کناره‌گیری جف زاکر در ماه فوریه، مسئولیت را بر عهده گرفت، نشان داده است که می‌خواهد نسبت نظرات برنامه‌هایش را کاهش دهد و به سبک گزارش‌های قدیمی‌تر، مستقیم‌تر و از نظر او کمتر چپ‌گرایانه‌تر بازگردد.

گمانه‌زنی‌های دیگر بر دستمزد Stelter در CNN متمرکز شده است – که تقریباً یک میلیون دلار در سال گزارش شده است – در میان فشار شدید برای کاهش بودجه شبکه با توجه به بدهی‌های سنگین در مجموعه رسانه‌های جدید.

<span>عکس: ایوان آگوستینی/اینویژن/AP</span>” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/mVLpmDlZ8ySjXK91l8vn4Q–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dOh6OS8w0euZHH8eHl_vlQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/92e86337956510512e58a627cc678f29″ data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/mVLpmDlZ8ySjXK91l8vn4Q–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTQyMw–/https://s.yimg.com/uu/api/res/1.2/dOh6OS8w0euZHH8eHl_vlQ–~B/aD02MDA7dz0xMDAwO2FwcGlkPXl0YWNoeW9u/https://media.zenfs.com/en/the_guardian_765/92e86337956510512e58a627cc678f29″/></div>
</div>
</div>
<p>در نتیجه، او «مورد انتقاد مکرر محافظه‌کاران به دلیل پوشش رسانه‌ها در سال‌های ترامپ قرار گرفت».</p>
<p>در آخرین سخنرانی خود در برخی مواقع احساسی در منابع معتبر، استلتر که عمدتاً سر طاس بود، شگفتی خود را از تبدیل شدن به یک ستاره تلویزیونی به یاد آورد.  او گفت: “من هرگز فکر نمی کردم واقعاً در تلویزیون حضور داشته باشم – فقط دوست داشتم در مورد تلویزیون بنویسم.”  می‌دانم که شبیه BS به نظر می‌رسد، اما فکر می‌کردم موی کافی برای حضور در تلویزیون ندارم.»</p>
</div>
<p><br />
<br /><a href=منبع

وی افزود: ما باید کاری کنیم که به کسانی که به صورت ما دروغ می گویند، سکوی نگذاریم.

با اشاره ترامپ به یک نامزدی دیگر برای ریاست جمهوری در سال 2024، استلتر روز یکشنبه از روسایی که به تازگی او را برکنار کرده بودند، خواست که مصمم باشند. او گفت: «کلمه اصلی در اینجا پاسخگویی است. CNN باید قوی باشد. من معتقدم که آمریکا برای قوی بودن به CNN نیاز دارد.»

با خروج استلتر، تمرکز CNN اکنون احتمالاً به این موضوع تغییر می‌کند که آیا تلفات بیشتری از سیاست گزارش‌دهی «بی‌طرف» جدید در پیش است یا خیر. گمانه زنی ها در رسانه های اجتماعی پخش شد مبنی بر اینکه دان لمون و جیم آکوستا، دو تن از مجریان صریح تر، ممکن است آسیب پذیر باشند، اما به گفته وب سایت خبری سرگرمی The Wrap، آنها در حال حاضر امن هستند.

توبین قبلاً به دلیل افشای اندام تناسلی خود در جریان تماس زوم با همکاران رسانه دیگرش، نیویورکر، به مدت هشت ماه از شبکه تعلیق شده بود.

برایان استلتر، مجری برنامه منابع قابل اعتماد شبکه CNN که هفته گذشته پس از 30 سال پخش آن لغو شد، از آخرین قسمت خود در یکشنبه استفاده کرد تا سران جدید این شبکه را مورد سرزنش قرار دهد و قصد آنها برای دنبال کردن “صدای بی‌طرفانه‌تر” در شبکه را داشته باشد. پوشش.

استلتر در مونولوگ پایانی خود گفت: «حمایت از نجابت، دموکراسی و گفت‌وگو جناحی نیست.» «ایستادن در برابر عوام فریبی جناحی نیست – لازم است، میهن پرستانه است.»