ایران تور-irantoursguide

با آنکه امکان استرداد سریع و آسان بلیط هواپیما معمولا یکی از دغدغه های همیشگی مسافران است اما در قاصدک 24 روال انجام آن به راحتی پیش Best tours in Iran بینی شده است. اگر بلیط هواپیما ایران ایر را برای پروازهای داخلی از مبدا تهران خریداری کرده اید باید به ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد مراجعه کنید. برای پروازهای خارجی نیز می‌بایست به فرودگاه بین المللی امام خمینی بروید.

اگر بلیط هواپیما ایران ایر خود را از قاصدک 24 خریداری کرده اید، می‌توانید با مراجعه به پنل کاربری خود در این سایت بلیط خود را کنسل نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به صفحه راهنمای استرداد بلیط هواپیما در فوتر قاصدک 24 مراجعه نمایید. همچنین میتوانید از خدمات تورهای ویژه قاصدک 24 مثل تور ترکیه، تور استانبول و … برای خرید بلیط هواپیما ایران ایر می‌توانید از دو روش خرید حضوری و غیر حضوری استفاده نمایید. البته از آنجایی که خرید آنلاین بلیط هواپیما دردسر کمتری دارد، بهتر است پرواز مورد نظر خود را در قاصدک 24 جستجو نمایید و بلیط هواپیما ایران ایر خود را از فهرست نتایج انتخاب نموده و آن را خریداری کنید. در حال حاضر هواپیمایی ایران ایرتور فقط در مسیر تبریز – استانبول – تبریز پرواز دارد.

با تور شیراز آژانس فارا گشت کوروش کبیر همراه شو تا سفری فوق العاده به شهر اولین امپراطوری ایران داشته باشی. بسیاری از ایرلاین های دنیا به منظور دسترسی هرچه بهتر به بازار، فرودگاه هایی را به عنوان قطب انتخاب می کنند. انتخاب این فرودگاه ها به راه های دسترسی و ظرفیت آنها و همچنین میزان هزینه ای که یک ایرلاین می تواند صرف قطب خود کند، برمی گردد. از این رو ایران ایرتور نیز همانند سایر ایرلاین های کشور و دنیا، قطب هایی را برای خود برگزیده است که شامل فرودگاه بین المللی مهرآباد به عنوان قطب نخست و فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به عنوان قطب دوم است. ایرلاین ایران ایرتور در ابتدا یک شرکت دولتی محسوب می شد اما در سال 1394 طی مزایده ای به بخش خصوصی واگذار شد.

اما جذاب ترین بخش ایران نیهون این امکان را به کاربران خود می دهد که به عنوان گردشگر حرفه ای یا غیر حرفه ای تجربیات سفرشان را برای دیگران به عنوان راهنمای گردشگری بنویسند. در این راستا براساس دسته بندی های تعریف شده در پلن اول سایت می توانند اقدام به معرفی جاهای دیدنی (جاذبه های گردشگری)، موزه، کافه، رستوران، مراکز خرید ، اماکن مذهبی، تور و … شهر کنند. و یا برای بهبود سفر اطلاعاتی از فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن ، پایانه های مسافربری، سفارت ها، هتل ، هتل آپارتمان،مهمانسرا، اقامتگاه بوم گردی ، مجتمع اقامتی، ایرلاین ها ،آژانس های مسافرتی و .. خطوط هوایی آن میان تهران و دیگر شهرهای ایران و همچنین کشور ترکیه برجا است.

برنامه پروازهای داخلی ایران ایرتور

ایران تور-irantoursguide برای خرید بلیط هواپیما ایران ایرتور از علی بابا، مسیر ساده و بی‌دردسری پیش روی شماست. برای این کار، در حساب کاربری‌تان در علی بابا وارد صفحه پرواز شوید. در صفحه بعد نتایج جستجو از پروازهای مسیرتان را مشاهده خواهید کرد.

هتل New City Istanbul

هواپیمایی ایران ایر تور با هدف توسعه خطوط پروازی داخلی و با بهره گیری از مجرب ترین و خبره تریتن خلبانان ، مهندسین ، مهمانداران و … و با اجرای دقیق دستور العمل ها و استاندارد های بین المللی توانسته جزو 5 ایرلاین برتر در ایران قرار بگیرد . مورد بسیار مهمی که در این زمینه وجود دارد، قیمت تست کرونا در هواپیمایی ایران ایر تور است. در واقع نمی‌توان قیمت تست کرونا در هواپیمایی ایران ایر تور را به طور قطعی مشخص کرد چرا که به عوامل مختلفی بستگی دارد. شما می‌توانید اطلاعات مورد نیاز در زمینه قیمت تست کرونا در هواپیمایی ایران ایر تور را از کارشناسان مجموعه هومکا جویا شوید. در حال حاضر تعداد زیادی چارتر کننده، بلیط چارتر هواپیمایی ایران ایر را به مسافران ارائه می کنند، اما اینکه تا چه حد می ‌توان از اعتبار آنها مطمئن بود، خودش جای سوال دارد!

  • کلیه مسافران غیر ایرانی علاوه‌بر ارائه نتیجه منفی تست PCR باید کارت واکسیناسیون را نیز ارائه دهند.
  • علاوه بر این بارهای دیگری مانند کت، چتر، دوربین و خریدهای انجام شده در فرودگاه باید به عنوان بار مجاز مسافر محاسبه شود در غیر این صورت به عنوان بار اضافی به خساب می آید که مشمول هزینه می شود.
  • کامل ترین تورهای ایرانگردی 1401 ارزان و لاکچری (هواپیما، قطار و اتوبوس) از تهران و سایر شهرها ✓ برگزاری تور داخلی لحظه آخری با بالاترین درصد رضایت مسافرین از خدمات ویژه فارا گشت، مختص شما می باشد.

در این زمینه باید با شرکت هواپیمایی مورد نظر تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنید. آن دسته از مسافرانی که از کشورهای امارات و عراق، قصد ورود به خاک ایران را دارند فقط باید کارت واکسیناسیون را ارائه دهند. بابت قیمت هم که فرمودید، هم می توانید با شماره آژانس تماس بگیرید و با کارشناسان صحبت کنید و هم می توانید به کانال تورهای آفری یا پیج اینستاگرام فارا گشت مراجعه کنید. برای اطلاعات دقیق خوشحال میشود تماس بگیرید تا کارشناسان شما را راهنمایی کنند اما برای راهنمایی های اولیه خدمت شما عرض کنم که تور ایرانگردی از تهران و تمام شهرهای مختلف قابل اجراست و اصلا بابت این قضیه دغدغه ای نداشته باشید. سلام جناب سلطانی، خداوند بینهایت مهربان را بینهایت شکر میکنم که کمک کرد بتوانیم دغدغه ای که برای انتخاب تور ایرانگردی مناسب سلیقه تان داشتید را رفع کنیم.

خلاصه خیالتان راحت باشه فارا گشت آژانس مورد اطمینانی هستش و پشتیبانی خوبی دارند. خیلی خوشحالم که به فارا گشت اعتماد کردم واقعا عنوان متخصص و مجری اصلی تورهای ایرانگردی حقشون هست و براشون آرزوی موفقیت دارم ان شاءالله. با تور سرعین آژانس فارا گشت کوروش کبیر همراه شو تا لذتی ناب در دامنه سبلان و چشمه های آبگرم داشته باشی. انجمن بین‌المللی حمل و نقل هوایی یا به اختصار یاتا انجمنی شکل گرفته در سال 1945 با بیش از 260 عضو شرکت هواپیمایی بین‌المللی است (اعضای فعال و وابسته‌ای که دولت آنها باید در ایکائو عضو باشد.

بلیط هواپیمایی ایران ایرتور در رسپینا