نوزادی که والدینش به دلیل ترس از “خون آلوده” عمل جراحی قلبش را رد کردند پس از مداخله دادگاه این عمل جراحی نجات بخش انجام شد.

ترنر افزود: “نکته بعدی این است که آنتی بادی های کووید به خودی خود به هیچ وجه برای فردی که آنها را دریافت می کند مشکلی ایجاد نمی کند، آنها فقط محافظت بیشتری را در برابر بیماری کووید به فرد ارائه می دهند.”

والدین عمل را به تعویق انداختند زیرا نمی خواستند “خون آلوده به واکسیناسیون”.

  • وب سایت خدمات خون نیوزیلند گفت: “احتمال یافتن پروتئین اسپایک در خون اهدایی بسیار اندک است و اگر اصلا وجود داشته باشد، در محدوده پیکوگرام خواهد بود.” وی افزود: “هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این خطر برای گیرندگان است.”

    به گزارش گاردین، پدر کودک گفت: “ما خونی را نمی خواهیم که با واکسیناسیون آلوده شود. این پایان معامله است – ما با هر کار دیگری که این پزشکان بخواهند انجام دهند خوب هستیم.”

    سی‌ان‌ان افزود، نوزاد، که تنها شناسه‌اش Baby W است، یک نقص مادرزادی قلبی داشت، اما – علی‌رغم فوریت – والدین اصرار داشتند که عمل او را تا زمانی که اهداکننده‌ای بدون واکسن کووید-19 پیدا کنند به تعویق بیاندازند.

    با توجه به اینکه بیش از 83 درصد از جمعیت نیوزیلند برای COVID-19 واکسینه شده اند، اکثر خونی که برای این عمل مورد نیاز است، حاوی آنتی بادی های COVID-19 است.

    به گزارش رادیو نیوزلند وابسته به CNN، روز جمعه، ده ها معترض در حمایت از والدین بیمارستان را محاصره کردند. آنها با تابلوهایی جمع شدند که روی یکی از آنها نوشته شده بود “روی فرزندان ما آزمایش نکنید” و دیگری “حمایت از کودک”.

    پروفسور نیکی ترنر، مدیر پزشکی مشاوره ایمن سازی دانشگاه اوکلند، “تقریباً تمام خون نیوزلند دارای آنتی بادی های کووید است، بنابراین، مگر اینکه شما تمام خون را رد کنید، نمی توانم تصور کنم که چگونه این مشکل را برطرف خواهید کرد.” به گزارش NZ Herald، گفت مرکز.

    اصل مقاله را در Insider بخوانید



  • منبع

    یک تابلوی مرکز واکسیناسیون مردم را در طول قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در اوکلند، نیوزیلند، 26 اوت 2021 راهنمایی می‌کند.رویترز/ فیونا گودال

    • او افزود: “او هنوز در PICU است. والدینش دوباره با او ملاقات کرده اند و شبانه روز با او می مانند.”

      به گزارش NZ Herald، ده ها معترض در حمایت از والدین بیمارستان را محاصره کردند.

    سو گری، وکیل والدین، به اینسایدر گفت: این عملیات، که روز جمعه رخ داد، “همانطور که می توان امیدوار بود” انجام شد.

    به گزارش سی ان ان، یک نوزاد 6 ماهه پس از مداخله دادگاه در مراقبت از نوزاد تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

  • گری روز پنجشنبه به گاردین گفت والدین تصمیم گرفتند تا “زمانی آرام با نوزادشان تا زمان عمل داشته باشند و از او در طول عمل حمایت کنند.”

    به گزارش سی ان ان، زمانی که والدین به دلیل نگرانی از اینکه بقایای واکسن کووید-19 روی نوزاد تأثیر منفی می گذارد، از انجام عمل جراحی قلب باز برای نوزاد 6 ماهه خود خودداری کردند، دادگاه های نیوزلند مداخله کردند و عملیات نجات جان نوزاد را به پیش بردند.

    یک تابلوی مرکز واکسیناسیون مردم را در طول قرنطینه برای جلوگیری از شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در اوکلند، نیوزیلند، 26 اوت 2021 راهنمایی می‌کند.

    «تصمیم برای ارائه درخواست به دادگاه همیشه با در نظر گرفتن بهترین منافع کودک و پس از گفتگوهای گسترده با whānau گرفته می شود. [extended family]دکتر مایک شپرد، مدیر موقت Te Whatu Ora، به NZ Herald گفت.

    NZ Herald گزارش داد که گری گفت که والدین به دلیل نگرانی هایشان به عنوان “نظریه پردازان توطئه” اخراج شدند.

    به گزارش سی ان ان، نوزاد تا زمان بهبودی کامل تحت قیمومیت دادگاه خواهد بود.

    در حالی که پزشکان و والدین نتوانستند به توافق برسند، سرویس بهداشتی نیوزلند، Te Whatu Ora، در اواخر نوامبر درخواستی را به دادگاه عالی در اوکلند تحت قانون مراقبت از کودکان ارائه کرد. به گفته گاردین، آنها به دنبال سرپرستی موقت نوزاد بودند که به ادامه عملیات اجازه داد.