او “به خود متهم کردن ادامه می دهد”

او گفت: «حتی اگر محصول جانبی داشتن آن میکروفون، داشتن آن پلتفرم باشد، او قبر قانونی خود را عمیق‌تر می‌کند زیرا به متهم کردن خود ادامه می‌دهد.»

گلن کرشنر، دادستان سابق ارتش ایالات متحده و تحلیلگر حقوقی MSNBC، توضیح داد که چگونه دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، “عمم به ادامه متهم کردن مستقیم خود” در حالی که “قبر قانونی خود را عمیق تر می کند” در پی رویداد تالار شهر سی ان ان توضیح داد. هفته گذشته (می توانید از کلیپ Kirschner در زیر بشنوید)

وقت آن است که از دونالد ترامپ جلوگیری کنیم. چون عدالت مهم است.»

«هیئت منصفه غرامت جزایی صادر کرد [to Carroll]… خسارات تنبیهی برای منع دونالد ترامپ از گفتن دروغ های افتراآمیز در آینده طراحی شده است. و البته، ظرف چند روز پس از صدور حکم هیئت منصفه، دونالد ترامپ بلافاصله بیرون می‌رود و این کار را دوباره انجام می‌دهد.»

سی ان ان به دلیل پخش این رویداد در تصمیمی که مجری برنامه اندرسون کوپر سعی کرد از آن دفاع کند، انتقاد کرده است، اظهاراتی که از آن زمان توسط جوی رید مجری MSNBC مطرح شده است.

کرشنر در ویدئوی خود استدلال کرد که نباید به ترامپ “میکروفون و بستری برای پرتاب دروغ هایش داده شود.”

«دونالد ترامپ با حکم هیئت منصفه یا خسارات تنبیهی… با توصیه های قاضی مبنی بر اینکه نباید چنین چیزهایی را بیان کند… با حکم حمایتی قاضی یا حکم تهوع، منصرف نمی شود. می دانید چه چیزی دونالد ترامپ را منصرف می کند؟ یک سلول زندان.»

کرشنر پیش از این توضیح داد: «خوبی از آن حاصل شد زیرا دونالد ترامپ به دادستان‌ها و شاکیان شواهدی مستقیماً متهم‌کننده و قابل اجرا ارائه کرد». با توجه به نظرات خود در مورد اسناد طبقه بندی شده همراه با دروغ او در مورد یکی از مقامات انتخابات گرجستان.

مربوط…





منبع

کیرشنر، در ویدئویی که در صفحه یوتیوب خود به اشتراک گذاشته شده است، CNN را به دلیل تصمیم “نادرست” آنها برای میزبانی از ترامپ که از او به عنوان فردی که تلاش کرد به دموکراسی آمریکایی پایان دهد، انتقاد کرد.

رئیس‌جمهور سابق، در زمان‌های دیگر در طول این مراسم، مدیر برنامه کیتلان کالینز را به همراه ای. جین کارول، که به تازگی برنده شکایت سوء استفاده جنسی علیه ترامپ شده و در نظر دارد دوباره از او به دلیل اظهاراتش در مورد او در روز چهارشنبه شکایت کند، مورد تمسخر قرار داد.