اولین لایحه از مجلس جدید اکثریت جمهوریخواهان 71 میلیارد دلار از IRS را کاهش می دهد و 114 میلیارد دلار هزینه دارد.

سناتور ران وایدن (D-Ore.)، رئیس، گفت: «تنها راهی که جمهوری‌خواهان مجلس می‌توانند آشکارتر نشان دهند که در حق تقلب‌های مالیاتی ثروتمند لطف می‌کنند، این است که بیرون بیایند و دقیقاً آن را با این کلمات بیان کنند.» کمیته مالی سنا این لایحه به هیچ کجای سنا نمی رسد.»

شما هم ممکن است دوست داشته باشید

7 کارتون خنده دار در مورد دروغ های جورج سانتوس

در کتاب جدید پرنس هری، یدکی چیست؟

جمهوری خواهان مجلس نمایندگان اولین لایحه خود را در کنگره 118 دوشنبه شب تصویب کردند و در راستای خطوط حزبی به کاهش 71 میلیارد دلاری از IRS رأی دادند. این قانون توسط سنای تحت کنترل دموکرات ها پذیرفته نخواهد شد و رئیس جمهور بایدن روز دوشنبه گفت که اگر این کاهش ها به نحوی به میز او برسد، آن را وتو خواهد کرد. پیش از رای گیری، دفتر بودجه کنگره گفت که این قانون کسری بودجه فدرال را تا 10 سال آینده 114 میلیارد دلار افزایش می دهد.

دموکرات ها سال گذشته 80 میلیون دلار بودجه IRS را در قانون کاهش تورم تصویب کردند. IRS می گوید که این پول برای استخدام 87000 کارمند جدید در 10 سال آینده، ارتقای فناوری قدیمی آژانس و تقویت اجرای قوانین مالیاتی بر مالیات دهندگانی که بیش از 400000 دلار در سال درآمد دارند، مصرف خواهد شد. دولت بایدن می گوید که بسیاری از 87000 کارمند جدید IRS برای پاسخ به سؤالات مالیات دهندگان در خدمات مشتری خواهند بود و برخی دیگر جایگزین 50000 کارمند IRS خواهند شد که انتظار می رود در سال های آینده کار را ترک کنند یا بازنشسته شوند.

کوین مک کارتی

کوین مک کارتی تام ویلیامز/CQ-Roll Call، Inc از طریق Getty Images

9 کارتون خنده دار وحشیانه درباره فاجعه رای سخنران کوین مک کارتی



منبع

چارلز رتیگ، کمیسر سابق IRS، یک جمهوری‌خواه منصوب شده توسط رئیس‌جمهور سابق دونالد ترامپ، نوامبر گذشته گفت که سرمایه‌گذاری‌های جدید در آژانس کم‌کارکنش باعث می‌شود «حتی احتمال شنیدن مالیات‌دهندگان صادق از IRS یا دریافت نامه حسابرسی کمتر شود». اشلی شاپیتل، سخنگوی وزارت خزانه داری روز دوشنبه گفت که «سازمان امور مالیاتی 80 درصد کمتر از یک دهه پیش میلیونرها را بررسی می کند» و لایحه مجلس «منابع مورد نیاز آژانس را برای استخدام استعدادهای برتر برای پرداختن به مالیات 163 میلیارد دلاری محروم می کند. 1 درصد برتر سالانه.”

جمهوری خواهان مجلس وعده دادند که قطع این بودجه را در اولویت قرار دهند و استدلال کردند که از آنها برای آزار و اذیت مالیات دهندگان طبقه متوسط ​​و “ایجاد “ارتش در سایه” برای از بین بردن مشاغل کوچک با تفنگ های تهاجمی استفاده می شود. مجله نیویورک تایمز گزارش ها. کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا (کالیفرنیا) صبح شنبه، اندکی پس از انتخاب شدن به عنوان رئیس مجلس در پانزدهمین رای گیری، گفت: «اولین لایحه ما بودجه 87000 کارمند جدید IRS را لغو می کند. می بینید، ما معتقدیم که دولت باید به شما کمک کند، نه اینکه دنبال شما برود.»