اندی اوگلز در انتخابات مقدماتی پرجمعیت جمهوری خواهان برای حوزه پنجم کنگره در تنسی پیروز شد.

اندی اوگلز در جشن شب انتخابات خود در مزارع رزیدنس فرانکلین بری با حامیان خود در پنجشنبه، 4 اوت 2022 صحبت می کند. فرانکلین، تنسی، ایالات متحده اعتبار اجباری: آلن پویزنر-تنسی

چالش های خوب

پنجمین تنسی که تغییر شکل داده شده است، به جمهوری‌خواهان فرصتی راحت برای تصاحب کرسی مجلس نمایندگان در ماه نوامبر می‌دهد و اکثریت جمهوری‌خواه کنگره این ایالت را بیشتر تثبیت می‌کند.

اندی اوگلز، شهردار شهرستان موری، تنسی، روز پنجشنبه علیرغم سیل تبلیغات حمله و مشکلات مالی کمپین فدرال، نامزدی جمهوری خواهان را برای منطقه پنجم کنگره تنسی تضمین کرد.

در بهار امسال درگیری‌های شدیدی بر سر حسن نیت جمهوری‌خواهان آغاز شد، زیرا دو تازه‌وارد تنسی پیشنهادهای برجسته‌ای را برای کرسی ارائه کردند.

اوگلز به راحتی پنج شهرستان از شش شهرستان منطقه را حمل کرد و با 95 درصد شمارش آرا، نزدیک به 37 درصد از آرای منطقه را به دست آورد. بت هارول، رئیس سابق مجلس نمایندگان ایالتی، با اختلاف قاطع برنده شهرستان دیویدسون شد، اما در جاهای دیگر رای نداشت و با 10 امتیاز از اوگلز عقب بود.

اوگلز پنجشنبه شب به هواداران گفت: “این استقرار در مقابل جناح محافظه کار حزب بود. محافظه کاران پیروز شدند.”

کمپبل، نامزد دموکرات، با بیش از 400000 دلار در خزانه مبارزات انتخاباتی خود وارد انتخابات عمومی خواهد شد و روز پنجشنبه گفت که کمپین برای هر نامزدی که در انتخابات مقدماتی حزب جمهوری خواه پیروز شود آماده است.

سناتور هایدی کمبل، نامزد دموکرات منطقه 5 کنگره، دوستش کال کاب را در شب انتخابات در خانه اش در نشویل، تن، پنجشنبه، 4 اوت 2022 در آغوش می گیرد.

این مقاله در اصل در نشویل تنسی ظاهر شد: نتایج انتخابات تنسی: انتخابات مقدماتی کنگره منطقه 5



منبع

پس از اینکه اکثریت جمهوری خواه مجمع عمومی تنسی در سال جاری، منطقه را به قلمروی دوستدار حزب جمهوری خواه تبدیل کرد، اکنون اوگلز آماده است تا پنجمین، یک پایگاه دیرینه دموکرات ها را تغییر دهد.

میان ترم ها: رای سقط جنین در کانزاس علائم هشدار دهنده ای را برای GOP در سراسر کشور در ماه نوامبر ایجاد می کند. آیا اقتصاد گرفتگی صادر خواهد شد؟

جمهوری خواهان قانونگذاری، پنجمین را از یک پایگاه راحت دموکرات ها خارج کردند و منطقه جنوب غربی را به قلمرو جمهوری خواهان هل دادند. نقشه جدید به نفع جمهوری خواهان برای هشت کرسی از 9 کرسی کنگره در تنسی است.

این قانون به طور ضمنی اورتاگوس را مورد هدف قرار داد، اگرچه فرماندار بیل لی عملاً قانون را برای چرخه انتخاباتی فعلی خنثی کرد و به این قانون اجازه داد تا پس از مهلت ثبت نام نامزد در آوریل، بدون امضا روی میز او باقی بماند.

اولیه: نتایج انتخابات تنسی 2022

اوگلز گفت: “ما در حال جنگ هستیم. این یک جنگ سیاسی است، این یک جنگ فرهنگی و این یک جنگ معنوی است.” ما باید به احترام خدا و احترام به کشور برگردیم.»

حیرت نسبت به نامزدها به مجمع عمومی راه پیدا کرد، محل سابق هارول، که منجر به تصویب قوانینی برای تصویب شرایط اقامت در انتخابات مقدماتی کنگره شد.

اوگلز پنجشنبه شب در یک سخنرانی برای حامیانش لحن تهاجمی به خود گرفت و وقتی گفت: “لیبرال ها، ما به دنبال شما می آییم.”

کمپبل قبل از بسته شدن نظرسنجی گفت: “مهم نیست چه کسی این نامزدی را کسب کند، تضاد بین دستور کار ما “اول آزادی برای خانواده ها” و جمهوری خواهانی که پیرو برنامه افراطی MAGA ترامپ است مشخص خواهد شد.”

اورتاگوس تصمیم گرفت این موضوع را کنار بگذارد و بعداً از وینسد حمایت کرد، در حالی که استارباک تلاش کرد یک چالش قانونی ناموفق بر سر برکناری او انجام دهد. او به عنوان کاندیدای مکتوب برای این کرسی به مبارزات انتخاباتی خود ادامه می دهد.

جمهوری خواهان در ماه نوامبر با سناتور ایالتی هایدی کمبل روبرو خواهند شد

سناتور هایدی کمبل، نامزد دموکرات منطقه 5 کنگره، دوستش کال کاب را در شب انتخابات در خانه اش در نشویل، تن، پنجشنبه، 4 اوت 2022 در آغوش می گیرد.

تلاش برای تقسیم مجدد یک جنون جمهوری خواهان برای تغذیه این کرسی به وجود آمد زیرا جیم کوپر، نماینده کنونی ایالات متحده، دی-نشویل، اعلام کرد که به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود.

اندی اوگلز در جشن شب انتخابات خود در مزارع رزیدنس فرانکلین بری با حامیان خود در پنجشنبه، 4 اوت 2022 صحبت می کند.  فرانکلین، تنسی، ایالات متحده اعتبار اجباری: آلن پویزنر-تنسی

این حزب باکستر لی، تاجر اورتاگوس، استارباک و نشویل را به دلیل نگرانی‌های صادقانه از صندوق رای حذف کرد.

هارول در بیانیه‌ای با صدور بیانیه‌ای در خصوص اعطای رقابت گفت: «می‌خواهم از همه داوطلبان و حامیانی که از من در مبارزات انتخاباتی من برای کنگره حمایت کردند تشکر کنم.

تایید ترامپ، رابی استارباک، یکی دیگر از اعضای پیوند تنسی را خشمگین کرد که قبل از تلاش برای تقسیم مجدد، کمپینی را علیه کوپر آغاز کرد. استارباک تعدادی از تأییدات اولیه را در میان شخصیت‌های رسانه‌ای راست‌گرا و قانونگذاران به دست آورده بود.

دونالد ترامپ، دلال قدرت: انتخابات مقدماتی نشان می دهد که او تا حدی بر جمهوریخواهان کنترل دارد

در سمت دموکرات، سناتور ایالت هایدی کمبل از نشویل با مخالفت اولیه روبرو نشد و نامزد جمهوری خواهان در انتخابات سراسری نوامبر را به عهده خواهد گرفت.

اما در عرض چند روز، حزب جمهوری خواه تنسی اوضاع را به دست گرفت.

در ماه فوریه، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، با حمایت از مورگان اورتگاس، یک تازه وارد سیاسی که هنوز نامزدی خود را اعلام نکرده بود، بسیاری را شگفت زده کرد. اورتگاس که در دوران دولت ترامپ در وزارت امور خارجه کار می کرد، یک سال قبل به تنسی نقل مکان کرده بود.

کمپبل اعداد قابل توجهی برای جمع آوری کمک های مالی منتشر کرده است، اما با یک نبرد سخت در منطقه ای که دوباره ترسیم شده است، مواجه است.