انتهای سواحل باز تگزاس ممکن است نزدیک باشد

بیشتر:ساحل ملی جزیره پادر به دنبال ورودی عمومی برای طرح مدیریت ساحل است. در اینجا معنی آن است.

متأسفانه، در صورت تصویب قانون ثبت شده در آستین، دسترسی عمومی به سواحل تگزاس ممکن است به زودی پایان یابد.

می توانید اطلاعات تماس آنها را در Texas Legislature Online در www.capitol.texas.gov بیابید.

اگر SB 434 عبور کرد، تعجب نکنید اگر در محل ساحل مورد علاقه خود ظاهر شدید و با یک ساحل حصاردار یا بدون علائم تجاوز روبرو شدید. تنها راه حلی که در آن زمان در دسترس شماست، شکایت علیه مالک زمین مرتفع مجاور است.

اتومبیل‌ها در طول تعطیلات بهار 2019 در روز چهارشنبه، 13 مارس 2019، در ساحل بندر آرانزاس صف می‌کشند.

این مقاله در ابتدا در Corpus Christi Caller Times منتشر شد: نظر: پایان سواحل باز تگزاس ممکن است نزدیک باشد



منبع

بله، در سفر بعدی خود به ساحل، باید وکیل خود را همراه داشته باشید. همچنین باید آماده باشید که بچه ها، کولر و وسایل ساحلی خود را از میان آب های جزر و مدی کم عمق بکشید تا از ساحل لذت ببرید.

از قضا، SB 434 نه تنها به مسافران ساحلی تگزاس آسیب می رساند، بلکه به صاحبان املاک ساحلی نیز آسیب می رساند. پول عمومی باید برای یک هدف عمومی هزینه شود. اداره زمین و دولت های محلی نمی توانند برای بهبود املاک بدون دسترسی عمومی پول خرج کنند.

لطفاً در مخالفت با SB 434 به ما بپیوندید. با سناتورهای ایالتی و نمایندگان ایالتی خود تماس بگیرید.

دیوید دیورست، گری مائورو و جری پترسون کمیسران سابق زمین تگزاس هستند.

اتومبیل‌ها در طول تعطیلات بهار 2019 در روز چهارشنبه، 13 مارس 2019، در ساحل بندر آرانزاس صف می‌کشند.

لایحه 434 سنا، توسط سناتور مایس میدلتون از گالوستون، اختیارات اداره کل زمین تگزاس را برای تعیین مرزهای ساحل عمومی سلب می کند و به صاحب ملک ساحلی مرتفع اجازه می دهد تا این تصمیم را اتخاذ کند.

خدا تگزاس را بیامرزد

سپس مالک ملک می تواند دسترسی به حق ارتفاق عمومی ساحل را که بین خط پوشش گیاهی و میانگین جزر و مد وجود دارد، رد کند. این امر دسترسی ساحل‌نشینان تگزاس را تنها به آنچه به عنوان «ساحل مرطوب» شناخته می‌شود محدود می‌کند – منطقه بین جزر و مد و خطوط جزر. هنگامی که آن منطقه توسط امواج در طول دوره های جزر و مد شسته می شود، SB 434 باعث می شود که هیچ ساحلی برای استفاده تگزاسی ها وجود نداشته باشد.

صاحبان املاک ساحلی نمی توانند ادعای بی اطلاعی از حق ارتفاق عمومی ساحل داشته باشند. از سال 1986، آنها اخطار حق ارتفاق عمومی ساحل را در اسنادی که در زمان بسته شدن امضا کردند، دریافت کردند.

در مناطقی که صاحبان املاک ادعا می کنند ساحل فاقد حق ارتفاق عمومی است، هیچ پروژه بازسازی ساحل، پاکسازی ساحل و هیچ گونه تعمیر و نگهداری ساحل وجود نخواهد داشت.

در میان ایالت های ساحلی تگزاس بی نظیر است. قانون سواحل باز تگزاس در سال 1959، و همچنین قوانین و سنت‌های قدیمی که از مدت‌ها قبل از سال 1959 وجود داشته است، ارائه می‌کند که سواحل تگزاس برای عموم آزاد است. در سال 2009، مردم تگزاس با 77 درصد در مقابل 23 درصد اختلاف رأی به ثبت قانون سواحل باز در قانون اساسی تگزاس دادند.

در حال حاضر یک پروژه بزرگ بازسازی ساحل آماده اجرا در ساحل جامائیکا در جزیره گالوستون است که لغو خواهد شد. علاوه بر این، توسعه دهندگان املاک ساحلی در صورتی که اداره زمین دیگر قادر به تعیین داده های بررسی مورد نیاز برای تعیین خطوط عقب نشینی برای ساخت و ساز ساحلی نباشد، معلول خواهند بود.