رون دیسانتیس پس از پاسخ ندادن به سوالی مبنی بر اینکه سیاست او در اوکراین چه تفاوتی با بایدن دارد، خونسردی خود را با یک خبرنگار از دست می دهد.

دیسانتیس روز پنجشنبه توسط روزنامه تایمز لندن معرفی شد، که سطح نسبتاً نادری از دسترسی به ستاره در حال ظهور جمهوریخواه را دریافت کرد. تایمز متعلق به روپرت مرداک است که شبکه فاکس نیوز او اغلب با دیسانتیس مصاحبه می کند.

در بحبوحه گمانه زنی ها مبنی بر اینکه فرماندار فلوریدا قصد دارد نامزدی ریاست جمهوری سال 2024 را آغاز کند، رون دیسانتیس خونسردی خود را نسبت به یک خبرنگار از دست داد که در مورد اینکه چگونه سیاست او در مورد جنگ در اوکراین با رئیس جمهور جو بایدن متفاوت خواهد بود.

ترامپ گفته است که کشورها را به پای میز مذاکره می کشد، اما نگفته است که شرایط برای یک توافق صلح موثر چگونه و چگونه خواهد بود. او مانند سایر جمهوری خواهان خواستار قطع کمک به اوکراین شده است.

دیوید چارتر، سردبیر ایالات متحده تایمز، نوشت که دیسانتیس وقتی در مورد اوکراین از او پرسیده شد، “درخشش خلق و خوی” نشان داد.

برخی از قانونگذاران جمهوری خواه از جناح راست حزب مخالف سیاست دولت بایدن در اوکراین را تحریک می کنند و می گویند که رئیس جمهور باید بیشتر بر رویدادهای داخلی تمرکز کند.

من در مورد اوکراین می‌پرسم و او می‌گوید که «نقدی از بایدن وجود دارد، و فکر می‌کنم با آن موافقم به این معنا که آیا سیاست ما فقط هر کاری را که زلنسکی می‌خواهد انجام می‌دهد؟ یا اینکه ما یک ایده مشخص از آنچه که داریم داریم.» دیوید چارتر نوشت: آیا دقیقاً در تلاش برای رسیدن به هدف هستید؟

ران دیسانتیس با خبرنگاری از تایمز لندن عصبانی شد.

  • ران دیسانتیس

    ران دیسانتیس فرماندار فلوریداپل هنسی / تصاویر سوپا / لایت راکت از طریق گتی ایماژ

    • او در مورد تفاوت سیاست او در اوکراین با رئیس جمهور جو بایدن به چالش کشیده شد.

    • مقاله اصلی را در Business Insider بخوانید



    منبع

    دیسانتیس در یک سخنرانی اخیر در فاکس نیوز پس از سفر غیرمنتظره رئیس جمهور به کیف برای تاکید بر حمایت ایالات متحده از اوکراین در نبرد با تهاجم بی دلیل روسیه، بایدن را مورد انتقاد قرار داد.

    شایعه شده است که DeSantis در حال بررسی یک نامزدی ریاست جمهوری 2024 است.

  • دیسانتیس در این مصاحبه این سوال را مطرح کرد که آیا روسیه که غرب را با سلاح های هسته ای تهدید کرده است، تهدیدی برای ناتو محسوب می شود یا خیر و گفت که چین نگرانی بیشتری دارد.

    بایدن متعهد شده است که از اوکراین در نبرد با تهاجم روسیه حمایت کند، اما در بحبوحه مخالفت در مجلس نمایندگان تحت کنترل جمهوری خواهان، ممکن است در دریافت بسته های کمکی جدید از طریق کنگره با موانعی روبرو شود.

    هم دونالد ترامپ، هم رئیس جمهور سابق آمریکا و هم دیسانتیس این انتقادات را تکرار کرده اند، اما هیچ کدام با جزئیات زیاد تفاوت سیاست خود را با بایدن بیان نکرده اند.

    زمانی که از او می‌پرسم چگونه باید به گونه‌ای متفاوت با آن برخورد کرد، او به «ضعیف بودن بایدن در صحنه جهانی» و ناتوانی در بازدارندگی اشاره می‌کند، اما از آنجایی که این پاسخی نیست که اکنون چگونه باید با آن برخورد کرد، دوباره می‌پرسم. دیسانتیس ندارد. چیزی برای اضافه کردن: “شاید شما باید زمینه دیگری را پوشش دهید؟ فکر می کنم به اندازه کافی گفته ام.”