انتخابات مقدماتی در کانکتیکات، مینه سوتا، ورمونت، ویسکانسین می تواند به شکل گیری کنگره بعدی کمک کند

– الا لی

مسابقه مجدد کانکتیکات برای فرماندار

انتخابات مقدماتی روز سه‌شنبه در چهار ایالت – کانکتیکات، مینه‌سوتا ورمونت و ویسکانسین – تعیین می‌کند که چه کسی در انتخابات میان‌دوره‌ای ماه نوامبر نامزد خواهد شد و تصمیم می‌گیرد که جو بایدن، رئیس‌جمهور تا چه حد می‌تواند دستور کار خود را در نیمه دوم دوره ریاست‌جمهوری خود پیش ببرد.

در نتیجه بارنز، یک مترقی بی شرم، شاهد افزایش جذب سرمایه برای یک مناقصه تاریخی به عنوان اولین سناتور سیاهپوست ایالت بود.

ماندلا بارنرز

– مولی بک، میلواکی ژورنال سنتینل؛ الا لی

حقوق سقط جنین در رقابت فرماندار ویسکانسین

ممنوعیت سقط جنین در ویسکانسین به قانونی در سال 1849 برمی گردد که این روش را به جز محافظت از جان مادر ممنوع می کند و هر کس دیگری غیر از مادر را “ویران کردن زندگی یک کودک متولد نشده” جرم می داند.

برای مثال، یک نظرسنجی در ماه ژوئن که توسط دانشکده حقوق مارکت انجام شد، نشان داد که بارنز، ران جانسون، رئیس جمهوری خواه فعلی، با دو درصد پیشتاز است.

– الا لی

بارنز به دنبال تاریخ در ویسکانسین است

تیم میشلز و دو رقیب اصلی او در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان ویسکانسین برای فرمانداری، در یک فروم نامزدهای شهرداری در تاریخ 1 آگوست در پاسخ به سوال یکی از رای دهندگان جمهوری خواه که آیا با توجه به اقدامات وی در 6 ژانویه از نامزدی دیگر ترامپ حمایت خواهند کرد، از ترامپ فاصله گرفتند. ، 2021 حمله به کاپیتول ایالات متحده.

روزنامه میلواکی ژورنال سنتینل گزارش داد در حالی که فرماندار دموکرات تونی اورز قول داده است که با اقدامات محدودکننده مقابله کند، دو نامزد پیشتاز در انتخابات مقدماتی جمهوری خواهان این ایالت مخالف حقوق سقط جنین هستند.

تا جایی که به کرسی ولش می رسد، پرو تمپور بکا بالینت، رئیس سنای ایالتی، پرو تمپور بکا بالینت، و ستوان فرماندار مالی گری، هر دو برای تبدیل شدن به اولین زنی که رای دهندگان به کنگره در تاریخ این ایالت می فرستند، رقابت می کنند. بالینت از حمایت سناتور برنی سندرز برخوردار است، در حالی که گری از حمایت لیهی بازنشسته شده است. و چندین مسابقه دیگر در سراسر ایالت برای گرفتن وجود دارد.

پیش‌بینی‌های سیاسی، رقابت سنای ویسکانسین را به عنوان «جمهوری‌خواه متمایل» در میان دوره‌ای رتبه‌بندی می‌کنند، اما دموکرات‌ها معتقدند ران جانسون، رئیس جمهوری فعلی در حال تضعیف است.

کلاریدس، که توسط حزب جمهوری‌خواه کنتیکت تأیید شد، یکی از سه جمهوری‌خواه است که پاییز امسال برای به چالش کشیدن سناتور دموکرات ریچارد بلومنتال می‌جنگند.

– کندی وودال و کاترین سوارتز

با حمایت ترامپ، نامزد دولت ویسکانسین به سال 2020 نگاه نمی کند

رقابت‌های 9 اوت همچنین دور دیگری از جنگ نیابتی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با مایک پنس، معاون رئیس‌جمهور سابق او را فراهم می‌کند، زیرا آنها از رقبای مختلف در انتخابات مقدماتی فرمانداری جمهوری‌خواه ویسکانسین حمایت می‌کنند. انتظار می رود که برنده با تونی اورز، فرماندار فعلی دموکرات روبرو شود.

هر دو رای گیری در مینه سوتا و ویسکانسین در ساعت 9 شب به وقت شرقی بسته می شوند.

نماینده کنونی پیتر ولش در حال کاندیداتوری برای کرسی سنا است که توسط سناتور بازنشسته پاتریک لیهی خالی شده است. پرو تمپور بکا بالینت، رئیس سنای ایالتی و معاون فرماندار مولی گری در انتخابات مقدماتی دموکرات ها برای جایگزینی او رهبری می شوند. ولش از سال 2007 این کرسی را در اختیار داشت.

یک جنگ نیابتی دیگر بین دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق و مایک پنس، معاون رئیس جمهور سابق، روز سه شنبه در حالی برگزار می شود که تیم میشلز مورد حمایت ترامپ و ربکا کلیفیش مورد تایید پنس برای نامزدی جمهوری خواهان ویسکانسین برای فرمانداری رقابت می کنند.

استفانوفسکی قرار بود روز سه‌شنبه یک رقیب اولیه داشته باشد، اما رهبر سابق جمهوری‌خواه مجلس نمایندگان، تمیس کلاریدس، در ژانویه از شرکت در انتخابات برای شرکت در سنا انصراف داد.

باب استفانوفسکی جمهوری خواه در سال 2018 به ند لامونت فرماندار کنتیکت با حدود سه درصد شکست خورد و این مدیر بازرگانی 60 ساله برای یک مسابقه مجدد رقابت می کند.

اولین رای گیری سه شنبه اولیه در ساعت 7 بعد از ظهر در ورمونت بسته شد، جایی که این ایالت برای اولین بار پس از 16 سال یک کرسی باز کنگره دارد.

روز جمعه در Waukesha، رئیس جمهور سابق گردهمایی برای Michels، یک تازه وارد سیاسی و مدیر ثروتمند ساخت خط لوله برگزار کرد. دو روز قبل، پنس به ویسکانسین رفت تا کلیفیش را که به عنوان ستوان فرماندار زیر نظر اسکات واکر خدمت می کرد، بیاورد.

بالینت – معلم سابق مدرسه که از سال 2014 در دولت بوده است – پیشتاز انتخابات ابتدایی سه شنبه شب است. او از حمایت سناتور ورمونت برنی سندرز و سناتور کشا رام هینسدیل برخوردار است که در ماه مه از رقابت خارج شدند و بلافاصله از بالینت حمایت کردند.

فرقی نمی کند که بالینت یا گری در انتخابات مقدماتی پیروز شوند، آنها گزینه اصلی انتخابات عمومی هستند و اولین زنی خواهند بود که نماینده ورمونت در کنگره خواهد بود.

فیلیپ ام بیلی

پس از نزدیک به 50 سال، مجلس سنای ورمونت برای چنگ انداختن به کرسی نشست

دموکرات ها عبارتند از پیتر ولش نماینده کنگره، نیکی تران پزشک اورژانس و آیزاک ایوانز فرانتز، فعال. جمهوری خواهان جرالد مالوی کهنه سرباز ارتش، مایرز مرمل تاجر و کریستینا نولان، دادستان سابق ایالات متحده در ورمونت هستند. و نامزد مستقل، مارتا ابوت، خزانه دار حزب مترقی ورمونت است.

سناتور پاتریک لیهی، D-Vt.، در حالی که کتانجی براون جکسون، کتانجی براون جکسون، نامزد قاضی همکار دیوان عالی، در جلسه استماع تأییدیه خود در 21 مارس 2022 در واشنگتن در مقابل کمیته قضایی سنا حاضر می شود، اظهاراتی را ارائه می دهد.

مشارکت کننده: آسوشیتدپرس

این مقاله ابتدا در USA TODAY منتشر شد: به‌روزرسانی‌های زنده انتخابات مقدماتی: کرسی سنای ویسکانسین، ترامپ علیه پنس – دوباره



منبع

– کاترین سوارتز

صندوق های رای کی بسته میشه

لیهی در سال 1974 به مجلس سنا انتخاب شد و در نوامبر 2021 بازنشستگی خود را اعلام کرد.

سناتور پاتریک لیهی، D-Vt.، در حالی که کتانجی براون جکسون، کتانجی براون جکسون، نامزد قاضی همکار دیوان عالی، در جلسه استماع تأییدیه خود در 21 مارس 2022 در واشنگتن در مقابل کمیته قضایی سنا حاضر می شود، اظهاراتی را ارائه می دهد.

با انتشار اخباری مبنی بر اینکه پاتریک لیهی سناتور ورمونت به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود، کرسی سناتور دموکرات برای اولین بار در 50 سال گذشته انتخاب شد.

برنده انتخابات مقدماتی با فرماندار دموکرات تونی اورز روبرو خواهد شد.

انتخابات مقدماتی دموکرات های ویسکانسین برای سنا یکی از رقابتی ترین انتخابات امسال بود تا اینکه حدود یک ماه پیش، زمانی که رقبای فرماندار ماندلا بارنز ناگهان از آن خارج شدند.

– الا لی

میشلز گفت: “اکنون، 2024 – من در حال حاضر روی این انتخابات متمرکز هستم.” من در سال 2024 به هیچ نامزدی تعهدی نداده ام. چیزی که روی آن تمرکز می کنم شکست دادن تونی اورز است.

نظرسنجی ورمونت اولین رأی‌گیری است که سه‌شنبه ساعت 7 بعد از ظهر به وقت شرقی بسته می‌شود.

– الا لی

هر ایالت به جز ورمونت یک زن را به کنگره فرستاده است. این احتمالاً در ماه نوامبر تغییر خواهد کرد، زیرا دو دموکراتی که برای کرسی مجلس نمایندگان این ایالت رقابت می کنند، زن هستند.

دو دموکرات برای اولین زن ورمونت در کنگره رقابت می کنند

فیلیپ ام بیلی

ترامپ در مقابل پنس… دوباره

ماندلا بارنرز

برنده انتخابات فرمانداری ویسکانسین می تواند سرنوشت حقوق سقط جنین در این ایالت را تعیین کند.

و بازنشستگی پاتریک لیهی، دموکرات ورمونت، طولانی‌ترین عضو فعال سنا، برای اولین بار در نیم قرن گذشته، کرسی را باز می‌کند.

نظرسنجی ها در ورمونت بسته شد

در حالی که سناتور ارشد ورمونت، پاتریک لیهی، دموکرات، پس از 48 سال ریاست جمهوری بازنشسته شد و تنها نماینده مجلس ایالت، نماینده پیتر ولش، برای تصدی جای او نامزد شد، ورمونت یک صندلی آزاد در اتاق پایین کنگره دارد.

رای گیری در کانکتیکات ساعت 8 بعد از ظهر به وقت شرقی بسته می شود.

سه دموکرات، سه جمهوری خواه و یک نامزد حزب مترقی ورمونت برای تصدی این مقام با هم رقابت می کنند.