امبر هرد گفت که “وحشت دارد” جانی دپ پس از متهم شدن به توهین از او شکایت کند.

نسخه کامل مصاحبه امبر هرد با ساوانا گاتری از NBC روز جمعه پخش شد.

  • او گفت: “آنچه در این آزمایش آموختم این است که هرگز به اندازه کافی خوب نخواهد بود. اگر مدرکی دارید، پس این یک ترفند بود، یک فریب بود.” اگر مدرکی ندارید، این اتفاق نیفتاده است».

    اما هرد گفت که بیم آن دارد که این نتیجه برای بازماندگان خشونت خانگی تأثیری “سرد کننده” داشته باشد.

    هیئت منصفه در نهایت هرد و دپ را مسئول بدنام کردن یکدیگر دانستند، اگرچه این حکم برای دپ غیرقابل انکار یک پیروزی بود که 15 میلیون دلار غرامت دریافت کرد، در مقایسه با 2 میلیون دلاری هرد.

    هرد گفت که از اینکه جانی دپ ممکن است پس از دعوای افترا، دوباره از او شکایت کند، “وحشت زده است”.

  • هرد برای 100 میلیون دلار شکایت کرد و مدعی شد که دپ قبل و در طول ازدواجشان به او تجاوز کرده است که در سال 2016 به طلاق منجر شد. دپ این اتهامات را رد کرده است.

    “من آنچه را که فرض می‌کردم حق خود برای صحبت کردن است بدیهی می‌دانم. می‌ترسم هر کاری که می‌کنم یا چه می‌گویم یا چگونه می‌گویم، هر قدمی که برمی‌دارم فرصت دیگری برای این نوع سکوت ایجاد کند، که این چیزی که من حدس می‌زنم یک کت و شلوار افترا باید انجام دهد – صدایت را بگیر.» هرد گفت.

    هرد گفت که به دلیل انبوه هواداران «کاپیتان جک اسپارو» که هر روز بیرون از ساختمان مستقر می‌شوند، باید برای امنیت او موانعی در بیرون دادگاه ایجاد شود.

    هرد در اولین مصاحبه خود پس از صدور حکم، به گاتری گفت که بر “هر کلمه” شهادتش می ایستد و تا “روز مرگ” این کار را انجام خواهد داد. اما این بازیگر گفت که بسیاری از طرفداران دپ که در دادگاه حضور داشتند اغلب شهادت دادن را دشوار می کردند.

    این شکایت الهام بخش تعامل اینترنتی بزرگی بود – به نظر می رسید اکثریت قریب به اتفاق آن در حمایت از دپ باشد. هرد در مصاحبه خود گفت که هیئت منصفه را به خاطر رای آنها در این پرونده “سرزنش” نمی کند.

    مقاله اصلی اینسایدر را بخوانید



  • Source link

    امبر هرد گفت که پس از اینکه هیئت منصفه ویرجینیا پس از هفته‌ها شهادت پر شور در جریان محاکمه بسیار تبلیغاتی، او را به جرم بدنام کردن همسر سابقش جانی دپ مجرم تشخیص داد، درباره آنچه که می‌تواند علناً بگوید عصبی است.

    او گفت: “من قربانی خوبی نیستم، متوجه شدم. من یک قربانی دلسوز نیستم. من یک قدیس نیستم.” “من از کسی نمی خواهم که مرا دوست داشته باشد.”

    در مرکز دعوای افترا، که در دادگاه ویرجینیا در اوایل سال جاری منتشر شد، مقاله ای در واشنگتن پست در سال 2018 بود که در آن هرد به طور ضمنی اشاره کرد که او یک بازمانده از خشونت جنسی و خانوادگی و جسارتی است که او گفته بود بر این اساس دریافت کرده است. برای صحبت عمومی در مورد آن در این مقاله نامی از دپ ذکر نشده بود، اما او در پاسخ به هرد، هرد را به دادگاه برد و همسر سابقش را متهم کرد که با القای سوء استفاده از او در سرمقاله، شهرت و حرفه او را تخریب کرده است.

    این بازیگر گفت: «آنچه را که فرض می‌کردم حق خود برای صحبت کردن است را بدیهی می‌دانستم.

    “مایه تاسف است که در حالی که جانی به دنبال ادامه زندگی خود است، متهم و تیمش شروع به تکرار، تصور مجدد و به چالش کشیدن موضوعاتی می کنند که قبلاً توسط دادگاه تصمیم گیری شده است و حکمی که تصمیم گرفته شده است. به اتفاق آرا و بدون ابهام. توسط هیئت منصفه به نفع جانی،” نماینده به Insider گفت.

    هرد در مصاحبه‌ای که روز جمعه با ساوانا گاتری، مجری برنامه «Today» در شبکه NBC انجام داد، گفت که اگر دپ به صحبت کردن درباره این شکایت ادامه دهد، از اینکه دپ می‌تواند دوباره از او به خاطر افترا شکایت کند، «وحشت کرده است».

    سخنگوی دپ به مصاحبه هرد پاسخ داد و او را متهم کرد که این موضوع را مجدداً در رسانه ها مطرح کرده است.

    هرد به گاتری گفت که قصد دارد در مورد پرونده اش تجدید نظر کند و بر مادر شدن دختر خردسالش تمرکز دارد.

    او به گاتری گفت: «در دادگاه، در برابر هیئت منصفه در دادگاه شلوغی از افرادی که به من تحقیر می‌کنند، درباره تجاوز و آزار جنسی شهادت می‌دهم.

    امبر هرداخبار BNC