الک بالدوین به قتل عمد در تیراندازی متهم می شود

گوتیرز رید، زره پوشی که بر اسلحه‌های گرم در صحنه فیلمبرداری نظارت می‌کرد، به همراه یک تامین‌کننده مستقل مهمات مورد بررسی قرار گرفته‌اند. وکیل گوتیرز رید گفته است که او در اسلحه ای که هاچینز را کشته است، گلوله ای وارد نکرده است و معتقد است که او قربانی خرابکاری بوده است. مقامات گفتند که هیچ مدرکی در این مورد پیدا نکرده اند.

سانتا فی، NM (AP) – دادستان روز پنجشنبه اعلام کرد که الک بالدوین بازیگر و یک متخصص اسلحه به قتل غیرعمد در تیراندازی مرگبار یک فیلمبردار که در سال 2021 در یک مجموعه فیلم نیومکزیکو کشته شد، متهم خواهند شد.

در آوریل 2022، اداره کلانتر سانتافه مجموعه‌ای از فایل‌ها را منتشر کرد، از جمله فیلم دوربین برگردانی از هاچین‌های مجروح مرگبار که هنگام ورود هلیکوپتر پزشکی به هوشیاری خود سر می‌خوردند و خارج می‌شدند. بازجویی‌های شاهدان، تاپیک‌های ایمیلی، مکالمات متنی، موجودی‌های مهمات و صدها عکس این مجموعه شواهد را جمع‌آوری کردند.

«زنگ» از همان ابتدا در اوایل اکتبر 2021 با اختلافاتی همراه بود. هفت نفر از خدمه تنها چند ساعت قبل از تیراندازی مرگبار در میان اختلاف بر سر شرایط کاری از مجموعه خارج شدند.

بالدوین که به خاطر بازی در فیلم‌های «30 راک» و «شکار اکتبر سرخ» و تأثیری که از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در برنامه «شنبه‌شب لایو» داشت، شهرت داشت، این قتل را یک «حادثه غم‌انگیز» توصیف کرد.

خانواده هاچینز – متیو هاچینز بیوه و پسرش آندروس – بر اساس توافقی که هدف آن از سرگیری فیلمبرداری با مشارکت متیو هاچین به عنوان تهیه کننده اجرایی است، دعوی علیه تهیه کنندگان را حل و فصل کردند.

مرگ هاچینز بر مذاکرات بر سر مفاد ایمنی در قراردادهای اتحادیه خدمه فیلم با تهیه کنندگان هالیوود تأثیر گذاشته و دیگر فیلمسازان را برانگیخته است تا برای به حداقل رساندن خطرات، تصاویر کامپیوتری از تیراندازی را به جای سلاح های واقعی با مهمات خالی انتخاب کنند.



منبع

بالدوین در دادخواست خود گفت که در حین تمرین برای یک صحنه با هاچینز روی زوایای دوربین کار می کرد، اسلحه را به سمت او گرفت و عقب کشید و چکش اسلحه را رها کرد که منفجر شد.

بازرسان در ابتدا 500 گلوله مهمات را در فیلمی که در حومه سانتافه اتفاق می‌افتد پیدا کردند – ترکیبی از گلوله‌های خالی، گلوله‌های ساختگی و چیزی که به نظر می‌رسید گلوله‌های زنده باشد. کارشناسان صنعت گفته اند که راندهای زنده هرگز نباید سر صحنه باشند.

اداره ایمنی و بهداشت شغلی نیومکزیکو بر اساس روایتی کوبنده از نقص های ایمنی، از جمله شهادت مدیران تولید برای رسیدگی به دو شلیک گلوله خالی در مجموعه قبل از حادثه مرگبار، حداکثر جریمه را علیه Rust Movie Productions وضع کرده است. تیراندازی کردن.

مری کارمک-آلتویس، دادستان منطقه سانتافه، بیانیه ای را صادر کرد و اتهامات علیه بالدوین و هانا گوتیرز رید را که بر اسلحه ها نظارت می کردند، اعلام کرد.

کلانتر شهرستان سانتافه، آدان مندوزا، که تحقیقات اولیه در مورد مرگ هاچینز را رهبری می کرد، در مجموعه فیلم “درجه ای از غفلت” را توصیف کرد. اما او پس از ارائه نتایج تحقیقات یک ساله در ماه اکتبر، تصمیم گیری در مورد اتهامات جنایی احتمالی را به دادستان ها واگذار کرد. در آن گزارش مشخص نشد که گلوله های جنگی چگونه در صحنه فیلم منفجر شدند.

تنظیم‌کننده‌های ایمنی محل کار ایالتی گفتند که نگرانی‌های ایمنی اسلحه با توقف فیلم‌برداری «Rust» برطرف شد و بازگشت به فیلم‌برداری در نیومکزیکو با بازرسی‌های ایمنی جدید همراه خواهد بود.

او با شکایت از افرادی که در حمل و تهیه اسلحه پر شده که در صحنه فیلمبرداری به او تحویل داده شده بود، به دنبال پاک کردن نام خود بود. بالدوین، یکی از تهیه کنندگان فیلم «Rust» نیز گفت که به او گفته شده اسلحه امن است.

Rust Movie Productions همچنان اساس جریمه 137000 دلاری توسط رگولاتورها را به چالش می کشد که می گویند مدیران تولید در مجموعه از پروتکل های استاندارد صنعت برای ایمنی سلاح گرم پیروی نکردند.

مقامات گفتند که دستیار کارگردان دیوید هالز توافق نامه ای را به اتهام استفاده سهل انگارانه از یک سلاح مرگبار امضا کرده است.

دفتر بازپرس پزشکی نیومکزیکو پس از تکمیل کالبد شکافی و بررسی گزارش های اجرای قانون، مشخص کرد که تیراندازی یک تصادف بوده است.

هالینا هاچینز اندکی پس از مجروح شدن در حین تمرین برای وسترن “Rust” در مزرعه ای در حومه سانتافه در 21 اکتبر 2021 درگذشت. بالدوین در حال نشان دادن تپانچه به سمت هاچینز بود که تفنگ منفجر شد و او را کشت و کارگردان را زخمی کرد. ، جوئل سوزا.