بایدن از کالیفرنیای ویران شده از طوفان بازدید می کند زیرا سوالاتی در مورد اسناد طبقه بندی شده می چرخد: به روز رسانی های سیاسی زنده

او گفت سانتوس که اعتراف کرد بخش‌هایی از رزومه خود را ساخته است اما حاضر به کناره‌گیری نیست، نمی‌تواند نماینده مؤثری در کنگره باشد. سونونو گفت: “چگونه می خواهید در کمیته ها موثر باشید.” هیچ اعتمادی به آن فرد وجود ندارد.»

سانتوس در کنگره: همانطور که سانتوس با گوشی خود کمانچه می زند، بازپرسان حلقه می زنند، رای سخنران داده می شود

کریس سونونو فرماندار نیوهمپشایر به USA TODAY گفت که کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان باید از جورج سانتوس، نماینده نیویورک بخواهد که استعفا دهد.

جمهوری خواهان تنها با اختلاف چهار کرسی اکثریت مجلس را در اختیار دارند و چشم انداز کاهش ضخامت آن چیزی نیست که مک کارتی از آن استقبال کند. سونونو گفت: «او می‌تواند از او بخواهد استعفا دهد، اما من نمی‌دانم چه نتیجه‌ای از آن می‌گیرد. “اما من این کار را خواهم کرد، بله.”

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه به کالیفرنیا می‌رود تا خسارت‌های ناشی از طوفان‌ها را از نزدیک ببیند.

Savage برادر است سال های شگفت انگیز بازیگر و کارگردان فرد ساویج.

مارجوری داننفلسر، رئیس Susan B. Anthony Pro-Life America، گفت که “جنبش کاملاً جدید طرفدار زندگی” در پی سرنگونی حکومت Roe وجود دارد. “این هفته اول است.”

سازمان دهندگان “راهپیمایی برای زندگی” می گویند که اکنون اهداف سیاسی دارند تا اهداف حقوقی، و در حالی که راهپیمایان در سال های گذشته در مقابل ساختمان دیوان عالی جمع شده بودند، نقطه پایانی امسال به ساختمان کنگره ایالات متحده نزدیک تر است، جایی که کنگره در آنجا قرار دارد. ریاست می کند. آنها می خواهند از قوانین ضد سقط جنین در کنگره و مجالس ایالتی در سراسر کشور حمایت کنند.

ساویج یک دموکرات ثبت شده است. به گفته وی، او روز چهارشنبه اسناد کمیسیون انتخابات فدرال را ثبت کرد ضرب الاجل.

آیا تمام مدارک موجود است؟

  • چرا اسناد به دفتر و محل اقامت شخصی بایدن برده شد؟

  • پرزیدنت جو بایدن روز پنجشنبه از نزدیک خسارات ناشی از طوفان، سیل و رانش زمین در کالیفرنیا را بررسی خواهد کرد.

    چرا این اتفاق می افتد: آیا طوفان های کالیفرنیا طبیعی هستند یا تغییرات آب و هوایی آنها را بدتر می کند؟

    سوالات در مورد اسناد طبقه بندی شده بایدن باقی می ماند

    حامیان ضد سقط جنین برای راهپیمایی سالانه روز جمعه خود به واشنگتن دی سی می آیند، حتی اگر سال گذشته به یک هدف بلندمدت دست یافتند: حکم دادگاه عالی در مورد کوبیدن رو علیه وید.

    در گفتگو با سیاست بمانید: برای خبرنامه OnPolitics ثبت نام کنید

    بن ساوج، بازیگر «پسر با جهان ملاقات می کند» برای کاندیداتوری در کنگره، به دنبال صندلی آدام شیف، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا است.

    انتظار می رود که شیف به عنوان جایگزین سناتور دایان فاینشتاین در سنا نامزد شود. فاینشتاین نگفته که آیا برای انتخابات مجدد شرکت خواهد کرد یا خیر.

    کاخ سفید روز دیگری با سوالاتی در مورد اسناد طبقه بندی شده روبرو است

  • “آره. سونونو در مصاحبه ای در روز چهارشنبه گفت کاملاً. من نمی توانم منتظر بمانم تا ببینم در رزومه او در هفته آینده چه خبر است. منظورم این است که آن مرد در این مرحله فقط یک شوخی است.»

    در همین حال، شهرداران از سراسر کشور در پایتخت کشور گرد هم آمده‌اند و یادداشت‌ها و شنیدن کارشناسان را در مورد همه چیز از مدیریت فاضلاب گرفته تا مدیریت همه‌گیری مواد افیونی/فنتانیل با هم مقایسه می‌کنند.

    اسناد شامل چه مواردی است؟

  • و جورج سانتوس، نماینده جمهوری خواه، که در مورد بسیاری از صلاحیت های خود دروغ گفته بود، علیرغم فشارها برای کناره گیری در سمت خود باقی می ماند.

    هالی روزنکرانتز

    در سالگرد Roe v. Wade، هریس با سفر فلوریدا برای سقط جنین مبارزه می کند

    کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید روز چهارشنبه گفت: «او در تماس نزدیک با فرماندار و همچنین مقامات محلی در محل باقی مانده است».

    چند سند کشف شده است؟

  • سفر هریس همچنین بر روی زمین خانگی فرماندار جمهوری خواه، ران دیسانتیس، نامزد احتمالی ریاست جمهوری 2024 تمرکز می کند. دموکرات ها می خواهند بر موضع خود در مورد حمایت از دسترسی به سقط جنین در ایالت ها تأکید کنند، زیرا معتقدند این موضوعی است که مورد علاقه رأی دهندگان است.

    او گفت که جمهوری‌خواهان باید از این رسوایی «حرکت کنند»، اما در این مرحله، او افزود: «نمی‌دانم آنها می‌توانند در مورد آن چه بکنند».

    چرا کاخ سفید بلافاصله وجود این اسناد را فاش نکرد؟

  • داستان کامل را در اینجا بخوانید: 5 سوال کلیدی که هنوز درباره اسناد بایدن نمی دانیم

    بایدن برای ارزیابی خسارات سیل و طوفان کالیفرنیا

    دیوید جکسون

    مورین گروپ

    مخالفان سقط جنین برای راهپیمایی آماده می شوند

    جوی گاریسون

    تظاهرات کنندگان سقط جنین در واشنگتن دی سی پایین آمدند

  • حامیان حقوق سقط جنین نیز این آخر هفته به پایتخت کشور می روند تا پنجاهمین سالگرد حکم معکوس شده رو در مقابل وید را جشن بگیرند.

    قبلا: دادگاه عالی Roe v. Wade را لغو کرد و حق قانونی سقط جنین را از بین برد

    در سراسر جهان سیاسی

    پس از گذشت بیش از یک هفته از اعلام اولین کشف مواد محرمانه، کاخ سفید هنوز به سؤالات کلیدی درباره اسناد طبقه بندی شده که در خانه و دفتر شخصی سابق رئیس جمهور جو بایدن یافت شده است، پاسخ نداده است.

    • فرانچسکا چمبرز

      بن ساویج، بازیگر 42 ساله از پسر با جهان ملاقات می کند شهرت، در حال رقابت برای کنگره است و به دنبال کسب کرسی ناحیه 30 کالیفرنیا در مجلس نمایندگان ایالات متحده است. او جایگزین آدام شیف، نماینده دموکرات از بربنک خواهد شد.

      بایدن با همراهی مدیر FEMA، دین کریسول، با فرماندار کالیفرنیا گاوین نیوسام و سایر مقامات منتخب دیدار خواهد کرد.

      معاون رئیس جمهور کامالا هریس در سفر یکشنبه به فلوریدا به مناسبت پنجاهمین سالگرد Roe v. Wade به مبارزه جاری بر سر سقط جنین خواهد پرداخت.

      این مقاله در ابتدا در USA TODAY منتشر شد: بایدن برای مشاهده خسارات طوفان به کالیفرنیا می رود. به روز رسانی های سیاسی زنده



    منبع

    جو بایدن برای تور طوفان ویران کالیفرنیا

  • همکاران می گویند استعفا دهید: شش نماینده حزب جمهوری خواه از نیویورک می گویند که جورج سانتوس، نماینده مخالف باید به دلیل دروغ استعفا دهد.

    آسوشیتدپرس

    فرماندار جمهوریخواه: جورج سانتوس “فقط یک شوخی” است، مک کارتی باید به او بگوید استعفا دهد

    این ایالت یکی از بسیاری از مواردی است که جمهوری خواهان پس از لغو این پرونده تاریخی در ژوئن گذشته توسط دادگاه عالی ایالات متحده، در حال ایجاد تغییراتی در قوانین سقط جنین هستند. هریس به دنبال این است که حقوق باروری را به موضوعی کلیدی در کارنامه سیاسی خود تبدیل کند و هدف از این سفر این است که نشان دهد دسترسی به سقط جنین همچنان اولویت دولت بایدن است.

    بایدن از شهرستان‌های سانتا کلارا و سانتا کروز که از جمله مناطقی هستند که بیشترین آسیب را دیده‌اند، بازدید خواهد کرد. اکثر شهرستان ها حداقل خسارتی از میزان حیرت آور باران و برف دریافتی کالیفرنیا در هفته های اخیر داشته اند.

    افشاگری‌ها در مورد حفظ اسناد توسط وی به بحران کاخ سفید تبدیل شده است، که شتاب رئیس‌جمهور از انتخابات میان‌دوره‌ای را کم‌کم کرده و خطوط حمله جدیدی را به جمهوری‌خواهان ارائه می‌کند.

    این چیزی است که در حال حاضر در دنیای سیاسی اتفاق می افتد:

    • مسائل پیچیده ناتوانی – یا عدم تمایل – کاخ سفید برای ارائه پاسخ های بیشتر بوده است. مقامات دولتی گفته اند که نمی خواهند در تحقیقات وزارت دادگستری در مورد آنچه اتفاق افتاده دخالت کنند.