افسران نشویل که مظنون تیراندازی مدرسه میثاق را کشتند چه کسانی هستند؟

رکس انگلبرت و مایکل کولازو افسرانی هستند که اداره پلیس مترو نشویل گفت به تیراندازی دسته جمعی صبح دوشنبه در مدرسه کووننت پایان دادند. آنها آن را با فوریت، ارتباط و اشتیاق برای محافظت به انجام رساندند.

آدری هیل، 28 ساله، به یک تفنگ مسلح بود و قبلاً دانش‌آموزان اولین دیکهاس، هالی اسکراگز و ویلیام کینی، و همچنین کاترین کونس، رئیس مدرسه، متولی مایک هیل و معلم جایگزین، سینتیا پیک را شلیک کرده بود.

انگلبرت حداقل سه گلوله به سمت هیل شلیک کرد.

تصاویر دوربین بدنه منتشر شده از تیراندازی، انگلبرت را با تفنگ مسلح نشان می دهد که در صف افسرانی که مدرسه را پاکسازی می کنند، رهبری می کند.

به عنوان یک سرویس عمومی، تنسی این محتوا را رایگان کرده است. آخرین به روز رسانی ها در مورد تیراندازی Covenant School را در وبلاگ زنده ما در اینجا دنبال کنید.

افسر رکس انگلبرت و افسر مایکل کولازو، افسران اداره پلیس مترو نشویل مسئول کشته شدن تیرانداز در تیراندازی در مدرسه عهد دوشنبه، 27 مارس 2023 هستند.

“بالاتر و فراتر”:کارشناسان می گویند پلیس نشویل به سرعت حرکت کرد و جان افراد را در تیراندازی Covenant نجات داد

انجمن افسران پلیس فورت ورث گفت که کار انگلبرت و کولازو به خوبی انجام شده است.

لحظه به رسمیت شناختن ملی آنها در زمانی رخ می دهد که آمریکایی ها اغلب به دلیل پلیس سیستماتیک گذشته، اغلب با مجریان قانون در تضاد هستند. پس از اینکه MNPD اسامی انگلبرت و کولازو را منتشر کرد، ستایش در رسانه های اجتماعی سرازیر شد. در عرض سه ساعت پس از انتشار پست سه شنبه، این توییت بیش از 9000 ریتوییت، نزدیک به 40000 لایک و حدود 4000 پاسخ دریافت کرده است.

در پیام های آنها آمده بود: «قهرمانان».

پلیس اولین تماس با 911 را در ساعت 10:13 صبح دریافت کرد

این انجمن گفت: “ما به این افسران قهرمان به خاطر شجاعت و شجاعت آنها برای مقابله با شیطان افتخار می کنیم.”

فیلم دوربین بدنه رویارویی انگلبرت و کولازو را در مدرسه میثاق نشان می دهد

پس از انگلبرت، کولازو بود که چهار گلوله به سمت هیل شلیک کرد.

هنگامی که پلیس نشویل تماس گرفت که یک تیرانداز فعال در سالن‌های مدرسه Covenant پرسه می‌زند، ده‌ها افسر به ساختمان فرود آمدند.

انگلبرت کهنه سرباز چهار ساله اداره پلیس است. کولازو 9 سال در نیروی زمینی بوده است. رئیس جان دریک در یک کنفرانس خبری بعد از ظهر سه شنبه گفت که کولازو به عنوان امدادگر با تیم SWAT آموزش دیده است.

افسر رکس انگلبرت و افسر مایکل کولازو، افسران اداره پلیس مترو نشویل مسئول کشته شدن تیرانداز در تیراندازی در مدرسه عهد دوشنبه، 27 مارس 2023 هستند.

و اکنون، نه تنها در سرتاسر محله نشویل گرین هیلز که در آن تیراندازی گسترده رخ داد، بلکه در سرتاسر آمریکا جشن گرفته می شود.

تعارف تا تگزاس

اکثر مردم فقط یک چیز برای گفتن در مورد افسران داشتند.

آنها در رسانه های اجتماعی به عنوان شجاع مورد ستایش قرار می گیرند. قهرمانان.

در ساعت 10:24 صبح هیل مرده بود.

این مقاله در اصل در نشویل تنسی ظاهر شد: تیراندازی در نشویل: افسران رکس انگلبرت، مایکل کولازو چه کسانی هستند؟



منبع