تیرانداز نشویل علیرغم اینکه تحت نظر پزشک بود، یک آرسنال جمع آوری کرد

دریک گفت: “مطمئنم که درگیری رخ داد.” “می توانید بگویید [by] روشی که او در راهرو دراز کشیده بود.»

با وجود این بی نظمی، پلیس گفت که هیل، 28 ساله، به طور قانونی توانست زرادخانه ای از هفت اسلحه را که در خانه مخفی نگه داشته می شد، بسازد که از سه تای آنها برای کشتن شش نفر در مدرسه میثاق استفاده می شد.

دریک همچنین جزئیاتی را درباره مانیفستی که هیل پشت سر گذاشته بود، فاش کرد که ظاهراً شامل نقشه محوطه دانشگاه و نقشه ای برای نحوه ورود او به ساختمان بود. این نوشته‌ها همچنین نشان می‌دهد که مدرسه خصوصی مسیحی ممکن است تنها هدف برنامه‌ریزی شده نبوده باشد. او گفت که اعضای خانواده و یک مرکز خرید از دیگر اهداف احتمالی بودند.

دریک گفت که اگر افسران متوجه نیت هیل شده بودند، اداره او سعی می‌کرد اسلحه‌های هیل را بردارد، اما «همانطور که پیش می‌آید، ما مطلقاً نمی‌دانستیم این شخص کیست».

آدری الیزابت هیل تیرانداز مدرسه نشویل قبل از کشتار روز دوشنبه در یک مدرسه خصوصی مسیحی برای یک اختلال عاطفی نامشخص تحت درمان بود – وضعیت پزشکی که والدین هیل فکر می کردند باید هیل را اصلاً از داشتن سلاح محروم می کردند.

اداره پلیس نشویل از طریق رویترز

تیرانداز مدرسه نشویل دقایقی قبل از کشتار به دوستش پیام داد

بیشتر در The Daily Beast بخوانید.

هشدار: تصاویر گرافیکی

آدری الیزابت هیل مظنون تیراندازی هنگام ورود به مدرسه میثاق دیده شد.

اداره پلیس متروپولیتن نشویل

” data-src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/DncV2Ak2WLi.rA.VLcGY7w–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTM5Ng–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/95995926440a210f05ec3615b464f566″/>



<div class="inline-image__caption">
<p>اداره پلیس متروپولیتن نشویل</p>
</figcaption></div>
</figure>
<p><figcaption class=اداره پلیس نشویل از طریق رویترز

آدری الیزابت هیل مظنون تیراندازی هنگام ورود به مدرسه میثاق دیده شد.

اداره پلیس متروپولیتن نشویل

” src=”https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/DncV2Ak2WLi.rA.VLcGY7w–/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTcwNTtoPTM5Ng–/https://media.zenfs.com/en/thedailybeast.com/95995926440a210f05ec3615b464f566″ class=”caas-img”/>

دریک گفت که قربانیان تیراندازی همه در یک کلاس درس نبودند، بلکه در سرتاسر مدرسه پراکنده بودند – با جسد کونسه در راهروی طبقه بالا توسط خودش پیدا شد. رئیس گفت که این احتمال وجود دارد که او به سمت تیراندازی می دود که مورد اصابت قرار گرفته است.

تیرانداز مدرسه نشویل دقایقی قبل از کشتار به دوستش پیام داد

مطلع باشید و دسترسی نامحدودی به گزارش های بی بدیل Daily Beast داشته باشید. اکنون مشترک شوید.



منبع

این کنفرانس مطبوعاتی که در خارج از مدرسه در محله گرین هیلز در نشویل برگزار شد، تنها چند ساعت پس از آن برگزار شد که پلیس فیلم‌های دراماتیکی را از دو افسر که در حال تیراندازی به هیل و کشته شدن آن‌ها به محوطه دانشگاه بود، منتشر کرد.

ظاهراً نورما و رونالد هیل به پلیس‌ها گفتند که می‌دانستند دخترشان یک اسلحه دارد، اما به هیل گفتند که آن را بفروشد زیرا به این دختر ۲۸ ساله اعتماد نداشتند. دریک گفت والدین وقتی هیل گفت که از شر اسلحه خلاص شده است و آنها هیچ سرنخی نداشتند که او مخفیانه چیزهای بیشتری از جمله دو تفنگ و اسلحه دستی مورد استفاده در قتل عام روز دوشنبه خریده است، باور کردند.

دریک گفت: “آنها صدای تیراندازی را شنیدند و بلافاصله به سمت آن دویدند و از این وضعیت وحشتناک مراقبت کردند.”

دریک گفت که افسران پاسخگو در حین ورود به پارکینگ مدرسه از سوی هیل – که در سطح بالایی از مدرسه اردو زده بودند – مورد آتش قرار گرفتند. او گفت که این باعث شد او باور کند که هیل «تحصیلاتی داشته است» تا بتواند در حالی که به اندازه کافی دور از پنجره ایستاده است، تیراندازی کند تا از بیرون خود را به «هدف آسان» برای پلیس تبدیل نکند.

(طبق نمایه های رسانه های اجتماعی و یکی از اعضای خانواده که با The Daily Beast صحبت می کرد، هیل که تراجنسیتی بود، اخیراً شروع به استفاده از ضمایر خود کرده است.)

آدری الیزابت هیل مظنون تیراندازی در حال ورود به مدرسه میثاق دیده شد.

جزئیات تکان دهنده زمانی آشکار شد که مقامات تلاش می کردند آنچه را که هیل را به بازگشت به مدرسه ابتدایی سابق خود سوق داد و سه کودک و سه کارمند از جمله رئیس مدرسه، کاترین کونس، را به قتل رساند، آشکار شد.

بستگان و دوستان، هیل را روز دوشنبه به دیلی بیست به عنوان یک دانشجوی سابق هنر “آرام” توصیف کردند که “اما دارای عملکرد بالا” بود. دریک روز سه شنبه گفت که اوتیسم هیل را تایید نمی کند.

بزرگترین اسکوپ ها و رسوایی های Daily Beast را مستقیماً در صندوق ورودی خود دریافت کنید. ثبت نام کن.

جان دریک رئیس پلیس نشویل روز سه شنبه گفت والدین هیل احساس می کردند که هیل “نباید سلاح داشته باشد”. او ادامه داد: همانطور که معلوم شد، هیل «چندین سلاح را در خانه پنهان کرده بود.»