اعضای راست افراطی که از قرارداد بدهی ناراضی هستند، سخنران مک کارتی را تهدید می کنند

اما همانطور که یکی از مقامات سابق جمهوری خواه کاخ سفید در آخر هفته پس از اعلام توافق به NBC News گفت: “مک کارتی اکنون در یک ساعت است.”

دو منبع آشنا با این فراخوان، در یک فراخوان مجلس آزادی مجلس نمایندگان در دوشنبه شب، کن باک، نماینده جمهوری خواه، با استفاده از طرح تخلیه، قانونی که به هر عضوی از کنگره اجازه می‌دهد رای به اخراج رئیس مجلس بدهد، مطرح شد. به NBC News گفت. یکی از منابع گفت، باک، در پایان تماس، از آن به عنوان “فیل در اتاق” یاد کرد.

جو جکسون، سخنگوی باک، گفت: “ما در مورد بحث های داخلی HFC اظهار نظر نمی کنیم.” «باک» نماینده کنگره بر روی یافتن راه حلی برای سقف بدهی متمرکز است که به دموکرات ها چک سفیدی برای اضافه کردن تریلیون ها دلار به بدهی در دو سال آینده نمی دهد.

یکی دیگر از نمایندگان مجلس که در حال تماس بود، اما پیشنهاد باک را نشنید، به صراحت گفت: “وحدت ما از بین رفته است.”

سخنگوی باک از اظهار نظر درباره اظهارات نماینده کنگره خودداری کرد اما گفت که جمهوری خواه به دنبال ارائه راه حلی برای سقف بدهی است “که به دموکرات ها چک سفید ندهد.”

در حالی که اعضای جناح راست علناً این توافق را مورد انتقاد قرار داده اند – آن را “دیوانگی” و “ساندویچ تورم” خواندند و از مقیاس کاهش ها انتقاد کردند – قانونگذاران از تهدید به برکناری مک کارتی به خاطر توافق خودداری کردند.

این مقاله در ابتدا در NBCNews.com منتشر شده است



منبع

در آخر هفته، بسیاری از قانون‌گذاران در پاسخ به این سوال که آیا رئیس‌جمهور مک کارتی را در مورد لایحه بدهی تهدید می‌کنند، استفاده از این پیشنهاد را رد کردند، حتی در حالی که تعداد فزاینده‌ای می‌گویند که قصد دارند به آن رای منفی دهند.

سخنگویان پری و گوسار به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ ندادند.

یکی از قانونگذاران حاضر در این تماس که تأیید کرد که باک پیشنهاد استفاده از این پیشنهاد را برای تخلیه پیشنهاد داده است، در مورد توافق بایدن و مک کارتی گفت: «برخی از مردم احساس می‌کنند که این یک اشتباه کامل است» و افزود: «من می‌توانم بگویم که پنج نفر یا بیشتر هستند که همدردی می‌کنند. به موقعیت باک.”

واشنگتن – با افزایش انتقادات در رده های جمهوری خواهان بر سر توافق سقف بدهی که توسط کوین مک کارتی، رئیس مجلس نمایندگان، کالیفرنیا، و رئیس جمهور جو بایدن انجام شد، برخی از محافظه کاران تندرو ایده سرنگونی رئیس مجلس را مطرح کردند.

پس از اینکه اسکات پری، رئیس کنگره آزادی مجلس نمایندگان، پیشنهاد کرد که ممکن است برای چنین تهدید شدیدی خیلی زود باشد، پل گسار، نماینده آریز، پیشنهاد استفاده از این تهدید را برای وادار کردن مک کارتی به اعضا برای اصلاح لایحه در مورد طبقه مجلس، تحت یک “قاعده باز” که می تواند تصویب این لایحه را متوقف کند. پری پاسخ داد که وقتی اعضا پس از آخر هفته طولانی به واشنگتن بازگردند، درباره این موضوع بیشتر بحث خواهند کرد.