اسکات پری، تاپ کوین مک کارتی هاتر، تقریباً یک رای را از دست داد زیرا در تلویزیون بود

اندی بیگز نماینده (آریز.) “اسکات، شما رای را از دست خواهید داد.” گفت.

اسکات پری، نماینده مجلس نمایندگان آمریکا در حالی که هفتمین رای گیری خود را در مورد اینکه چه کسی باید رهبری این نهاد را بر عهده بگیرد، از دوربینی درست در خارج از مجلس نمایندگان به طور زنده در فاکس نیوز مصاحبه می شد. خبرنگاران مشاهده شده همکاران پری سعی می کنند توجه او را جلب کنند.

پری، رئیس حزب راستگرای آزادی مجلس نمایندگان، مخالفان مک کارتی را رهبری کرده است و او را موجودی از باتلاق دی سی معرفی می کند که هیچ کاری برای مقابله با دموکرات ها و کنترل هزینه های بیهوده دولت انجام نمی دهد. (پری همچنین عمیقاً در تلاش دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا برای سرنگونی انتخابات 2020 شرکت داشت.)

در حالی که مجلس نمایندگان برای سومین روز برای انتخاب یک سخنران و تشکیل 118 کنگره در واشنگتن در روز پنجشنبه تشکیل جلسه می دهد، با نماینده اسکات پری (رئیس پاکستان) مصاحبه می شود.  پری به دلیل انجام مصاحبه به سختی رأی خود را نداد.

واشنگتن – یکی از مخالفان اصلی کوین مک کارتی تقریباً شانس خود را برای رأی دادن علیه جمهوریخواه کالیفرنیا برای رئیس مجلس نمایندگان در روز پنجشنبه از دست داد زیرا در تلویزیون صحبت می کرد.

اما یک چیز وجود دارد که پری و گروهش قطعاً تا کنون از بن بست خارج شده اند: توجه زیاد و زمان تلویزیون.

مربوط…





منبع

در طول سه روز، اعضا به‌طور فزاینده‌ای به داخل و خارج اتاق می‌رفتند در حالی که منشی نام آنها را به ترتیب حروف الفبا صدا می‌کرد. پری و دیگر مخالفان مک کارتی، به ویژه، در اتاق های اطراف ساختمان کنگره جمع شده اند، زیرا مک کارتی تلاش می کند آنها را به دست آورد.

پری پس از آن به هاف پست گفت: «من با مردم صحبت می کردم و دیر رسیدم، همین. “تا حالا برای چیزی دیر اومدی؟”

از بعدازظهر پنج‌شنبه، مجلس 9 رای برای رئیس مجلس برگزار کرده است و هر بار مک کارتی نتوانسته است اکثریت را به دست آورد. اگر پری رای را از دست می داد، بر نتیجه تاثیری نمی گذاشت، اما از یک برگه رای به برگه دیگر آنقدر تغییرات اندک وجود داشت که قانونگذاران حتی به تغییرات کوچکی به عنوان سیگنال هایی برای شتاب گرفتن یک طرف یا طرف دیگر نگاه می کردند. به عنوان مثال، زمانی که نماینده ویکتوریا اسپارتز (R-Ind.) در روز چهارشنبه، پس از رای دادن به مک کارتی در روز سه‌شنبه، شروع به رای‌گیری «حضور» کرد، این موضوع بسیار بزرگ بود.

با این حال، پری و همکارانش هیچ نامزد جایگزینی ندارند که بتواند حمایت زیادی در میان جمهوریخواهان به دست آورد، و ظاهراً از پیشنهاد مک کارتی برای تغییر قوانین مجلس به منظور قدرت بخشیدن به قانونگذاران درجه یک خودداری کرده اند. بن بست پایانی در پیش ندارد.

در داخل اتاق، منشی از اعضایی که رای نداده بودند دعوت کرد تا برای این کار به «چاه» طبقه مجلس بیایند. پری وارد اتاق شد، به سمت گلخانه رفت و به او گفتند که او ضبط نشده است. سپس رای خود را به نماینده بایرون دونالدز (R-Fla.) داد.

در حالی که مجلس نمایندگان برای سومین روز برای انتخاب یک سخنران و تشکیل 118 کنگره در واشنگتن در روز پنجشنبه تشکیل جلسه می دهد، با نماینده اسکات پری (رئیس پاکستان) مصاحبه می شود. پری به دلیل انجام مصاحبه به سختی رأی خود را نداد.

او افزود که صحبت کردن در تلویزیون مفید است زیرا مردم آمریکا «لایق آن هستند که بدانند چه خبر است».

در حالی که مجلس نمایندگان برای سومین روز برای انتخاب یک سخنران و تشکیل 118 کنگره در واشنگتن در روز پنجشنبه تشکیل جلسه می دهد، با نماینده اسکات پری (رئیس پاکستان) مصاحبه می شود. پری به دلیل انجام مصاحبه به سختی رأی خود را نداد.