اسمیت در راند سوم در ممفیس 2 شوت برای افت بد به زمین زد

___

گری یانگ، داور اصلی تور PGA، گفت که اسمیت زمانی که مسئولان به بازی مجدد نگاهی دقیق‌تر انداختند، مطلع شد. قوانین اجازه می‌دهند آنچه بازیکن می‌بیند بر یک نمای بزرگ‌نمایی شده از تلویزیون ارجحیت داشته باشد. اسمیت به یانگ گفت که توپ قطعاً خط را لمس می کند.

تور PGA هنگامی که اسمیت در دور سوم در روز شنبه در حال گرفتن پنالتی روی سوراخ چهارم par-3 بود، هنگامی که متوجه شد توپش همچنان با خط خطر قرمز تماس دارد، دو شوت جریمه کرد.

ممفیس، تن (AP) – کامرون اسمیت، قهرمان اوپن بریتانیا و تعقیب او برای شماره 1 جهان، حتی قبل از اینکه یکشنبه در مسابقات قهرمانی فدکس سنت جود به پایان برسد، کمی سخت‌تر شد.

اسمیت برای 67 قرارداد امضا کرد و دو شوت عقب بود. یکشنبه پیروزی او را به شماره 1 جهان می برد. با پنالتی امتیاز او به عدد 69 رسید و دور آخر را با چهار ضربه پشت سر گذاشت.

یانگ گفت یکی دیگر از مقاماتی که در این مسابقات کار می کرد اتفاقاً شنبه شب در حال تماشای پخش مجدد بود و آنها تصمیم گرفتند که نگاهی دیگر بیندازند.

یانگ گفت: «فکر می‌کردم این به سادگی موقعیتی خواهد بود که من این سؤال را از کام پرسیدم و او می‌خواست (بگوید) راحت است که توپش خارج از محوطه جریمه است. وقتی این سوال را از او پرسیدم، متأسفانه به من گفت: نه، توپ قطعاً خط را لمس می کرد. بنابراین در آن نقطه، هیچ راه برگشتی وجود ندارد.»

این جریمه در اطراف اسمیت به دلیل گزارش هایی – که او تصمیم گرفته است در مورد آنها صحبت نکند – علاقه شدیدی پیدا می کند – مبنی بر اینکه او آخرین بازیکنی خواهد بود که پس از پلی آف FedEx Cup به LIV Golf با بودجه عربستان سعودی می پیوندد.

همچنین آنهایی را که در لیگ های فانتزی روزانه شرکت می کردند ناامید کرد. اسمیت، سه بار برنده امسال و شماره 2 در جهان، برنده مسابقه نهایی در TPC Southwind بود.

گلف AP بیشتر: https://apnews.com/hub/golf و https://twitter.com/AP_Sports





منبع

با وجود اینکه اسمیت گفت توپش در حال لمس بخشی از خط است، شکست بد نحوه شکل گیری آن بود. تور PGA دارای یک مقام رسمی قوانین است که پخش را تماشا می کند، اما او تشخیص داد که برای طرح سوال کافی نیست.

“فقط با دانستن نامناسب بودن زوایای دوربین و اینکه او در یک منطقه بسیار تنگ در شماره 4 می افتد، هندسه کل موقعیت – او اساساً توپ را در آن رها می کند – ما در آن زمان احساس راحتی می کردیم که یانگ گفت: او با این قانون آشنا بود. و این که دید سریعی از آن داشتیم، در آن زمان به این نتیجه رسیدیم که ارزش پیگیری ندارد.»

در آن زمان بود که اسمیت را در حالی که برای شروع گرم کردن برای دور آخر وارد می شد، پیدا کردند، از او در مورد افت پرسیدند و چاره ای جز جریمه کردن او نداشتند.

فرض بر این است که اسمیت نمی‌دانست که هنگام پرتاب از محوطه جریمه، کل توپ گلف باید در بازی باشد و به هیچ قسمتی از خط برخورد نکند.

او گفت: «کمیته تصمیم گرفت کمی بیشتر به این موضوع رسیدگی کند.