در نظرسنجی جدید تگزاس، ابوت از اورورک پیشی گرفت

در همین حال، پنجاه و یک درصد گفتند که با مدیریت ابوت در مورد مهاجرت در مرز جنوبی موافق هستند. فرماندار تگزاس اخیراً به دلیل ارسال اتوبوس مهاجران به شمال از مرز ایالات متحده و مکزیک به نیویورک و واشنگتن دی سی در اعتراض به سیاست های مهاجرتی رئیس جمهور بایدن خبرساز شده است.

در این نظرسنجی که از 1 تا 7 اوت انجام شد، 1384 رای دهنده ثبت نام کرده بودند که 33 درصد آنها دموکرات و 40 درصد جمهوری خواه بودند. بیست و هفت درصد گفتند که به هیچ یک از طرفین وابسته نیستند. حاشیه خطا 2.8 درصد بود.

برای آخرین اخبار، آب و هوا، ورزش، و پخش ویدیو، به The Hill بروید.



منبع

در همان زمان، کمی بیش از نیمی از پاسخ دهندگان – 53 درصد – گفتند که با مدیریت ابوت در اقتصاد ایالت موافق هستند.

نظرسنجی جدید نشان می‌دهد، فرماندار تگزاس، گرگ ابوت (راست) در رقابت فرمانداری ایالت لون استار، 7 امتیاز از نامزد دموکرات‌ها بتو اورورک پیشی گرفته است.

درصد بیشتری از پاسخ دهندگان گفتند که ابوت در مدیریت کاهش جرم و جنایت، امنیت مرزها، مدیریت شبکه برق و اقتصاد، کار بهتری نسبت به اورورک انجام می دهد، هرچند تعداد بیشتری از پاسخ دهندگان گفتند که اورورک بهتر از ابوت در «جمع کردن مردم» بهتر است.

85 درصد از جمهوری خواهان می گویند که در رقابت برای فرمانداری به ابوت رای می دهند، در حالی که 81 درصد از دموکرات ها می گویند که به اورورک رای می دهند.

نظرسنجی Dallas Morning News-University of Texas at Tyler نشان داد که برتری 46 تا 39 درصدی ابوت نسبت به اورورک از ماه می ثابت مانده است.

درصد کمی بالاتر از دموکرات‌ها گزارش دادند که برای حمایت از ابوت از خطوط حزبی عبور می‌کنند تا جمهوری‌خواهانی که می‌گفتند همین کار را برای اورورک انجام می‌دهند – به ترتیب 12 و 8 درصد.

ابوت در نظرسنجی جدید اکثریت حمایت خود را از جمهوریخواهان ایالتی به دست آورد و بیش از سه چهارم از آنها گفتند که مدیریت او در فرمانداری را «تایید» یا «به شدت تأیید می‌کنند» – در مقایسه با 22 درصد دموکرات‌ها.

اورورک در انتخابات مقدماتی دموکرات تگزاس در ماه مارس پیروز شد و در انتخابات عمومی در ماه نوامبر با ابوت روبرو خواهد شد.

جمهوری خواهان در نظرسنجی جدید به احتمال زیاد تورم و هزینه بالاتر زندگی در تگزاس را به بایدن و کنگره نسبت می دهند، در حالی که دموکرات ها به طور مساوی این موضوع را به واشنگتن و قانونگذاران ابوت و تگزاس نسبت می دهند و آن را بیشتر به «مشکلات عرضه» نسبت می دهند.

در مجموع، 47 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که عملکرد شغلی ابوت را تایید می کنند و 49 درصد آنها را تایید نمی کنند. بیش از نیمی از رای دهندگان مورد بررسی همچنین گفتند که فکر می کنند تگزاس تحت رهبری فعلی خود “در مسیر اشتباهی قرار دارد” با 56 درصد، در حالی که 43 درصد گفتند که در مسیر درستی قرار دارد.