استیو هاروی به یاد می آورد که به دوست پسرش 400 هزار دلار برای سرمایه گذاری از طرف او داده بود، “او ده برابر این پول را در عرض دو سال به من داد”

در آن زمان، دوست پسرش به تازگی از کالج مورهاوس با ممتاز فارغ التحصیل شده بود و پیشنهاداتی از سوی موسسات لیگ آیوی در سراسر کشور روی میز داشت. او برنامه هایی برای حضور و ورود به صادرات و واردات داشت.

در عوض، پسرش به او گفت که اگر استیو واقعاً می‌خواهد تجارتش رشد کند، بهترین کار این است که بهترین دوستش را استخدام کند.

بر اساس گزارش قبلی AfroTech، دارایی خالص استیو هاروی 200 میلیون دلار است.

استیو در حین حضور در برنامه Earn Your Leisure گفت: “می خواستم پسرم به من کمک کند تا شرکتم را اداره کنم، پسر بزرگم برودریک که در تلویزیون حضور دارد.”

استیو همچنین گفت: “و این از نظر او هوشمندانه بود زیرا می توانست آن چک را بگیرد.”

وبقیه ماجرا تاریخ است.



منبع

استیو هاروی به یاد می آورد که به دوست پسرش 400 هزار دلار برای سرمایه گذاری از طرف او داده بود، "او ده برابر این پول را در عرض دو سال به من داد"

او پدرش را تشویق کرد و توضیح داد که مرد جوان تجربه بیشتری دارد که به رشد تجارت او کمک می کند.

استیو از توصیه های پسرش استفاده کرد و تصمیم گرفت به او فرصتی در شرکتش بدهد.

وی ادامه داد: وقتی به شما می گویم که در عرض دو سال ده برابر این پول را به من داده و دوباره آن را چهار برابر کرده است. این پول فقط در آنجا نشسته و پول در می آورد.»

استیو در طول اپیزود توضیح داد: “راهی که ما شروع کردیم این بود که من به او 400000 دلار دادم و گفتم: “هی مرد، به من نشان بده در بازار سهام چه کار می کنی.”

استیو، که همچنین توضیح داد که چرا دوست پسرش توانسته است در تمام این سال ها در شرکت بماند، گفت: “من او را استخدام کردم و حقوقی به او دادم که تمام هزینه های رفتن به مدرسه را برای او پس انداز می کند.”

در حالی که او ممکن است امروز یک سرگرم کننده و تاجر شناخته شده باشد، قبل از رسیدن به شهرت، این مرد 65 ساله قبل از اجرای یک کنسرت در استندآپ کمدی چندین شغل را انجام داد.

گاهی اوقات این بچه ها هستند که بهتر می دانند.

استیو هاروی، که نام اصلی او برودریک استفان هاروی پدر است، یک بار به پسر بزرگش برودریک جونیور پیشنهاد داد که برای او کار کند. در حالی که او این شغل را رد کرد، ایده خوبی از کسی داشت که فکر می کرد ممکن است نامزد بهتری باشد.